2021-09-09, 22:10
Medlem
Tror inte tidningarna vågat skriva om skilsmässoansökan om dom inte varit säkra. Tror han kommer försöka tiga ihjäl det.
Citera
2021-09-09, 23:33
Medlem
Ser plötsligt en video på Insta där Anders är på gymmet. Han verkar långt från nykter! Shit!! Ser jävligt trasig ut! Någon borde hjälpa mannen.
Citera
2021-09-11, 08:37
Medlem
erpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugarzero
Ser plötsligt en video på Insta där Anders är på gymmet. Han verkar långt från nykter! Shit!! Ser jävligt trasig ut! Någon borde hjälpa mannen.
Men ta det lite lugnt?
Citera
2021-09-11, 22:29
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-sson
Tror inte tidningarna vågat skriva om skilsmässoansökan om dom inte varit säkra. Tror han kommer försöka tiga ihjäl det.

Ansökningar om skilsmässa är offentliga handlingar. Vet inte hur du tänker men självklart begär tidningar ut sådant innan dom skriver.

Tror du att dom bara gissar eller går på rykten?
Citera
2021-09-13, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Ansökningar om skilsmässa är offentliga handlingar. Vet inte hur du tänker men självklart begär tidningar ut sådant innan dom skriver.

Tror du att dom bara gissar eller går på rykten?

Ber om ursäkt för att jag inte visste att skilsmässoansökan är offentlig handling. Men vid närmare eftertanke är det ju något som angår alla.
Citera
2021-09-13, 21:23
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugarzero
Anders är väl sällan nykter. Se inte så förvånad ut, utan hjälp honom istället hem.
Citera
2021-09-18, 13:05
Medlem
Skild? Nej det tvekar jag på. Varför skulle dom ha på sig ringarna fortsatt samt bo och umgås offentligt tillsammans?
Citera
2021-09-26, 06:28
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villepille123
Skild? Nej det tvekar jag på. Varför skulle dom ha på sig ringarna fortsatt samt bo och umgås offentligt tillsammans?

Så brukar det se ut för alla som skiljer sig till allt ordnat sig. Men man delar knappast sovrum. Tjejen måste ju vara ding dong från början som ens kunde bli tillsammans med karl.
Citera
2021-09-26, 06:39
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, jag tror många (som inte känner till Stockholm) inte inser vilken merit en bra adress är - allt handlar om boende. Bor man, som Anders, stort och fint i Vasastan är det bara att välja och vraka bland en viss typ av bruttor...

Lugn och fin nu. Anders bor i en hyresrätt, en mörk bottenvåning med alla tåg som går norrut och Klarabergsleden som närmste grannar. Hon har väl träffat en fertil rik hunk i sin egen ålder med en fet våning.
Citera
2021-09-26, 06:50
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Lugn och fin nu. Anders bor i en hyresrätt, en mörk bottenvåning med alla tåg som går norrut och Klarabergsleden som närmste grannar. Hon har väl träffat en fertil rik hunk i sin egen ålder med en fet våning.
Jag är lugn och fin och hävdar, trots att du hävdar motsatsen, att han har ett attraktivt boende. Man kan alltid få bättre, men det finns någon miljon "sämre" adresser i stan också. Trafikbruset är sannolikt hemskt, går nog knappt att ha öppna fönster. Hyresrätt är ett stort minus, då bostadsrätt i princip alltid slår hyresrätt. Med lite undantag, jag har festat i en våning på Strandvägen - 8 rum till en kostnad av 30 000kr/månad - en våning där tjejerna faller på rygg redan i hallen
Citera
2021-09-26, 07:36
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag är lugn och fin och hävdar, trots att du hävdar motsatsen, att han har ett attraktivt boende. Man kan alltid få bättre, men det finns någon miljon "sämre" adresser i stan också. Trafikbruset är sannolikt hemskt, går nog knappt att ha öppna fönster. Hyresrätt är ett stort minus, då bostadsrätt i princip alltid slår hyresrätt. Med lite undantag, jag har festat i en våning på Strandvägen - 8 rum till en kostnad av 30 000kr/månad - en våning där tjejerna faller på rygg redan i hallen

Vart man festat och inte skiter jag fullständigt i.

Jag gissar hon träffat en ny rik snubbe som bor bra och pang bom slängt in skilsmässopappren. Alternativt blivt riktigt pretty woman kär i någon ny snubbe oaktat vart denne bor och hur rik han e. Jag menar Anders hur kul är det leva med honom tvingas umgås med hans kompisar som är i åldern nästan som hennes föräldrar. Tiden har kommit ikapp henne tror jag. Hon är ju alldeles för ung mossa ner sig. Hade förstått henne mer om Anders var rik
Citera
2021-09-26, 07:39
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Vart man festat och inte skiter jag fullständigt i.

Jag gissar hon träffat en ny rik snubbe som bor bra och pang bom slängt in skilsmässopappren. Alternativt blivt riktigt pretty woman kär i någon ny snubbe oaktat vart denne bor och hur rik han e. Jag menar Anders hur kul är det leva med honom tvingas umgås med hans kompisar som är i åldern nästan som hennes föräldrar. Tiden har kommit ikapp henne tror jag. Hon är ju alldeles för ung mossa ner sig. Hade förstått henne mer om Anders var rik
Är hon 100% gold-digger, har hon ingen utbildning/jobb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in