Citat:
Ursprungligen postat av
Jenshall
Lugn och fin nu. Anders bor i en hyresrätt, en mörk bottenvåning med alla tåg som går norrut och Klarabergsleden som närmste grannar. Hon har väl träffat en fertil rik hunk i sin egen ålder med en fet våning.
Jag är lugn och fin och hävdar, trots att du hävdar motsatsen, att han har ett attraktivt boende. Man kan alltid få bättre, men det finns någon miljon "sämre" adresser i stan också. Trafikbruset är sannolikt hemskt, går nog knappt att ha öppna fönster. Hyresrätt är ett stort minus, då bostadsrätt i princip alltid slår hyresrätt. Med lite undantag, jag har festat i en våning på Strandvägen - 8 rum till en kostnad av 30 000kr/månad - en våning där tjejerna faller på rygg redan i hallen