Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-14, 16:54
  #169
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evets
Okej men inte får man ju kvinnor intresserade genom att tala om att man knullar luder i alla fall det är då ett som är säkert.


Man talar ju självklart inte om det för högfärdskvinnorna.
Man bara ignorerar dem.



Om dom blir mindre bitchiga, WHO cares..

Men det blir en del av dem.
De som kan tänka !
Citera
2016-09-14, 19:32
  #170
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evets
Och varför skulle kvinnor på krogen bli mjukare och trevligare för att en del män står på kö för att köpa sex med ett luder?

Det undrar jag också. Var finns det logiska sambandet ? När jag var yngre (17-18) kunde det hända att nöden krävde att jag tog betalt av någon snygg 30-åring, och jag upplevde inga nackdelar av det.
Citera
2016-09-14, 20:16
  #171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Man talar ju självklart inte om det för högfärdskvinnorna.
Man bara ignorerar dem.



Om dom blir mindre bitchiga, WHO cares..

Men det blir en del av dem.
De som kan tänka !

Så de ratade männen som inte får sexuella napp alls på krogen ska alltså gå på krogen och ignorera de de blir ignorerade av. Och det skulle göra kvinnor mjukare och trevligare?

Om de blir mindre bitchiga så bryr du dig inte. Men tråden går ju ut på att det skulle kunna vara så att de bitchiga kvinnorna blir mjukare och trevligare om män går på krogen och inte får napp och sen går till ett luder?
Citera
2016-09-14, 20:20
  #172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Det undrar jag också. Var finns det logiska sambandet ? När jag var yngre (17-18) kunde det hända att nöden krävde att jag tog betalt av någon snygg 30-åring, och jag upplevde inga nackdelar av det.

Nej precis, var är logiken?

Om tjejerna blir mjukare och trevligare på krogen spelar ju knappast någon roll för de som går på krogen och tjejerna inte alls är intresserade av och alltså inte är mjukare och trevligare mot de killarna. Så killarna blir fortfarande ignorerade under alla krognätterna och sen så masar de sig halvfulla eller helknalla för att stå på kö med de andra misslyckade karlarna för att knulla med ett och samma luder.
Citera
2016-09-16, 22:22
  #173
Medlem
Herzs avatar
Ifall man är en kille som en tjej inte kan tänka sig ha sex med pga bristande utseende och social kompetens så tror jag att det inte spelar någon större roll.

Det beror också på vilka brudar det är, många brudar på klubben är sexuellt aktiva med andra killar redan: pojkvänner, sambo, KK, älskare etc...Så de kan alltid vara bitchiga tillbaka när de inte är ute efter sex. Dock så brukar det vara singelbrudar som är bitchigast.

Men när de väl är ute efter sex, speciellt något tillfälligt knullförhållande så kan jag tänka mig att den lokala prostitution-marknaden påverkar läget rejält. Därför att tjejen i det scenariot har mer eller mindre samma status som en hora. Skillnaden är bara att horan kan man få tag på direkt utan snack för killens del, vill hon vara med och konkurrera om killen så måste hon definitivt "hora ut sig" också genom att vara öppen och positiv till en sexuell konversation som kan leda nån vart.

Spelar hon för svår så kan ju killen bara dra till en tjej som säljer sexuella tjänster. Dessutom så vet tjejen att hon måste bestämma sig fort om hon ska knulla killen eller inte, annars kommer han dra till bordellen och uträtta sina behov, vilket såklart skulle göra henne måttligt avundsjuk då han kan sätta på snyggare brudar än henne och ha riktigt snuskigt och skönt sex för ett relativt billigt pris. Speciellt om man har messat varandra i t.ex 3-7 dagar, så kan det vara avgörande.

Så jag ser verkligen inte var brudarna ska få sin luft ifrån och vara bitchiga, då jag antar att killarna kommer lämna dom direkt och ha riktigt kul med massa horor och knulla sönder dom och spruta på dom. Lär ju göra den bitchiga typen riktigt avundsjuk med tanken att andra tjejer får "hennes" kille. Hennes fitta betyder helt plötsligt ingenting.
__________________
Senast redigerad av Herz 2016-09-16 kl. 22:27.
Citera
2016-09-18, 13:45
  #174
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herz
Ifall man är en kille som en tjej inte kan tänka sig ha sex med pga bristande utseende och social kompetens så tror jag att det inte spelar någon större roll.

Det beror också på vilka brudar det är, många brudar på klubben är sexuellt aktiva med andra killar redan: pojkvänner, sambo, KK, älskare etc...Så de kan alltid vara bitchiga tillbaka när de inte är ute efter sex. Dock så brukar det vara singelbrudar som är bitchigast.

Men när de väl är ute efter sex, speciellt något tillfälligt knullförhållande så kan jag tänka mig att den lokala prostitution-marknaden påverkar läget rejält. Därför att tjejen i det scenariot har mer eller mindre samma status som en hora. Skillnaden är bara att horan kan man få tag på direkt utan snack för killens del, vill hon vara med och konkurrera om killen så måste hon definitivt "hora ut sig" också genom att vara öppen och positiv till en sexuell konversation som kan leda nån vart.

Spelar hon för svår så kan ju killen bara dra till en tjej som säljer sexuella tjänster. Dessutom så vet tjejen att hon måste bestämma sig fort om hon ska knulla killen eller inte, annars kommer han dra till bordellen och uträtta sina behov, vilket såklart skulle göra henne måttligt avundsjuk då han kan sätta på snyggare brudar än henne och ha riktigt snuskigt och skönt sex för ett relativt billigt pris. Speciellt om man har messat varandra i t.ex 3-7 dagar, så kan det vara avgörande.

Så jag ser verkligen inte var brudarna ska få sin luft ifrån och vara bitchiga, då jag antar att killarna kommer lämna dom direkt och ha riktigt kul med massa horor och knulla sönder dom och spruta på dom. Lär ju göra den bitchiga typen riktigt avundsjuk med tanken att andra tjejer får "hennes" kille. Hennes fitta betyder helt plötsligt ingenting.

Så tjejer skulle alltså bli gulligare mot en kille för att de tror att han är en kille som köper sex av horor!


På mindre ställen så sprids ju rätt ofta den informationen om vem som köper sex och de får då ett rykte om sig. Vilket ju däremot gör tjejer mindre gulliga mot en kille. Det är så tjejer fungerar. De blir inte trevligare och mer sexuellt tillgängliga för att de vet att han köper sex av luder.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback