Citat:
Ursprungligen postat av
Fri
Föräldrar som låter sina barn gå till skolan är hjärtlösa och oansvariga, de borde utredas av socialtjänsten! Jag har förklarat här sedan flera år varför och hur staten (och kommuner) nödvändigtvis måste totalförstöra samhället och alltid har gjort detl. Att omvandla Sverige till en kopia av dagens Syrien är bara av en tillfällighet det sätt som svenska staten förstör Sveige. Sovjet förstörde sitt samhälle på ett annat sätt. Men de lurade idioterna klarar inte av att tänka. Först när det är för sent vaknar de upp. De är för dumma i huvet för att klara av att överleva. Tänk er hur botenlöst intelligentlös man måste vara för att låta sig luras av vår äcklga politiska adel!
Off topic: Skönt att se att du är tillbaka i forumet igen Fri, alltid lika kloka och satiriska analyser!
On topic: Jag utbildar mig i skrivande stund till civilingenjör lärare på KTH. Om efterfrågan nu är så enorm på lärare, så borde man ju rimligtvis pressa upp sin lön rätt saftigt med hänvisning till
extraordinära krisen. Vad tror ni en framtida lärare kan tjäna, lika mycket som en godman kanske? Eller är det önsketänk?