2016-04-03, 12:02
Medlem
Hej!

Ska vlja kurser p hgskolan infr hsten 2016 och d jag kommer att jobba men nd behver hgskolepongen s undrar jag om ni har ngra tips p helt ntbaserade kurser utan trffar som helst inte har ngon klassisk "rtt och fel" tenta? Mest inlmningsuppgifter och skriftlig hemtenta gr bra. Det ska vara totalt 22.5 HP, grna inom ekonomi, ledarskap, marknadsfring, filosofi osv. Men i princip vad som helst gr bra, bara jag fr pongen utan att slita ihjl mig. Ngon som har erfarenhet av ngra bra kurser?
Citera
2016-04-03, 12:04
Bannlyst
alla kurser har tentor , annars skulle man ju kunna fuska hur enkelt som helst
om det r inlmningsuppgifter s r dessa regel bra mycket svrare n salstenta ocks s det r inte att fredra
Citera
2016-04-03, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vostalikas
alla kurser har tentor , annars skulle man ju kunna fuska hur enkelt som helst
om det r inlmningsuppgifter s r dessa regel bra mycket svrare n salstenta ocks s det r inte att fredra

Ja jo, givetvis, men det jag menar r om det finns ngra ntbaserade distanskurser som inte har krav p salstentor, utan enbart hemtentor/inlmningsuppgifter?
Citera
2016-04-03, 12:39
Medlem
ArkadSs avatar
G in p antagning.se och klicka p underraden nr du ska ska utbildningar. Skriv in "endast distans" syns mycket tydligt. Dessa r enbart p distans, dvs. typ hemtenta kan frekomma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in