2016-04-01, 20:12
Medlem
JontenZs avatar
Hur vanligt är det att svenskar tittar och onanerar till anime porr, så kallade hentai? Själv tycker jag faktiskt hentai är bättre än vanlig porr. Anime tjejer kan ju tecknas hur sexigt som helst och sex scenerna innehåller oftast större ejakulationer än vad som kan inträffa i verkligheten men det ger ändå en skön bild av hela njutningen i min åsikt.
Citera
2016-04-01, 20:34
Medlem
Cornholio.s avatar
South park är i princip det enda tecknade program jag fortfarande tittar på. Det finns såklart inga undersökningar som visar på hur vanlig denna läggning är men jag skulle ändå vilja påstå att det är ganska ovanligt. Har faktiskt aldrig någonsin dragit en tralla till tecknad porr och då har jag trots allt ruskat tuppen till det mesta!
Citera
2016-04-01, 20:42
Bannlyst
Det är abnormt och perverst. Men de är ganska ofarligt så spelar ju ingen roll.
Citera
2016-04-01, 21:53
Medlem
Ziayas avatar
Som ett manga,anime-fan får jag ju säga att att jag inte tycker det är särskilt hett med
animerade människor som har sex.

Men jag dömer ingen här.

Var ju tvungen att kolla vad Hentai var.
Riktigt sjukt det vi såg. (Finns säkert mildare) Inget jag vill se igen, men fascinerad att japanerna kan vara så bizzara.

Sen har vi ju subgenrers som jag inte har sett men känner till. Mkt poppis, Yaoi, i USA och Japan. Det är romantik men också porr, mellan två killar eller män.

Och Bara, gaysex för män

Och yuri, gaytjejer, ofta för tjejer.

Jag sitter inne på MKT nyttig kunskap, jag.
Om det finns många svenskar som kollar på det som porr vet jag ej, men många japaner och jänkare säkert.
Senast redigerad av Ziaya 2016-04-01 kl. 22:13.
Citera
2016-04-02, 04:08
Medlem
Ravess avatar
Att titta på hentai är som att kolla på softcore med kommentatorspåret på.
Citera
2016-04-04, 14:12
Medlem
MartinStLouiss avatar
Tror inte det är så vanligt. Kan man ens köpa hentai i Sverige? Känner en som gillar hentai och han är asiat
Citera
2016-04-04, 23:44
Medlem
abbe101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Tror inte det är så vanligt. Kan man ens köpa hentai i Sverige? Känner en som gillar hentai och han är asiat
Givetvis kan du handla hentai i sverige bland annat Adlibris har en del.
Citera
2016-04-17, 21:56
Medlem
Rewstons avatar
Jag tittar själv mycket på anime och läser lite manga och personligen älskar jag hentai, men tycker att animerat kan vara otroligt avtändande, och det har nog att göre med att dessa animationer inte har så stor budget så kvaliten blir lidande, medans mangan kan hålla riktigt hög kvalite och låter en också fantisera scenerna själv.
Citera
2016-04-18, 21:53
Medlem
nordicwraths avatar
Hentai betyder "pervers" på japanska. Så att hentai-porren är perverterad är väl inte så konstigt?

Jag har kollat på anime-porr ett par gånger. Jag behöver handling och dialoger för att bli kåt (jag behöver få hjärnan stimulerad). Är så mätt på porr att det bara är tråkigt nu för tiden.. Det jag specifikt ogillar i porr är fejkstönen, fejkreplikerna som inte ens känns äkta. Det finns inget sexigare än en kvinna som har det där genuint djuriskt kåta i ögonen .. och det finns inte i porr.
Senast redigerad av nordicwrath 2016-04-18 kl. 21:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in