2016-04-01, 08:36
Bannlyst
När har det gått för långt för er feminister? Varför blir ni inte upprörda? Känner ni inte minsta tvekan om ni ha valt rätt sida?
OBS! Jag vill BARA ha feministsvar. Kommentarer likt "de tänker inte alls" från feministhatare rapporterar jag direkt.
Citera
2016-04-01, 09:07
Medlem
4598gj45s avatar
Du kommer inte få något feministsvar.
Citera
2016-04-01, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klippatung
När har det gått för långt för er feminister? Varför blir ni inte upprörda? Känner ni inte minsta tvekan om ni ha valt rätt sida?

Har de inte redan sagt att de inte bryr sig? Om förövarens etnicitet eller kulturella bakgrund, och de eventuella motiv som kan komma sprungna därifrån? Om förövaren inte är vit då förstås, då blir det plötsligt jätteviktigt.

Tredje generationens feminister är rashatare och misantroper och bryr sig inte ett skit om kvinnor.
Citera
2016-04-01, 09:50
Medlem
Det här kommer komma förr eller senare så, vilken händelse referar trådstarten till?
Citera
2016-04-01, 10:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SixtenSixX
Det här kommer komma förr eller senare så, vilken händelse referar trådstarten till?

(FB) 2016-03-30 Fyra män misstänkta för grov våldtäkt på färja
Citera
2016-04-01, 10:17
Medlem
fostroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4598gj45
Du kommer inte få något feministsvar.

Eller ett God dag yxskaft i klass med Schymans talibantal;
"...Men det är samma norm, samma struktur, samma mönster, som upprepas så väl i talibanernas Afghanistan som här i Sverige."
Citera
2016-04-01, 10:30
Medlem
Pansarveckets avatar
Som man raggar får man ligga?
Citera
2016-04-01, 10:41
Medlem
Sir Dwains avatar
Ok här är ett feministsvar:

Det har alltid varit för långt gånget. Jag blir inte upprörd längre för då skulle man behöva gå runt och vara upprörd hela tiden, det tär.

Jag känner ingen tvekan, feminister arbetar, eller försöker arbeta är kanske bättre ordval, för att bli av med våldtäkter.

Ditt problem är att du kräver att vi ska gå med på just din lösning, vi ska stänga gränserna, kanske kasta ut alla MENA-personer i landet, för då blir vi av med nästan alla gruppvåldtäkter (förutom de som begås av svenskar, sydamerikaner och alla andra som klarade sig från rensningen). För om vi inte gör det så betyder det att vi inte ser något dåligt med våldtäkter, att vi aldrig blir upprörda och så vidare. Det är trams.

Ja vissa grupper är kraftigt överrepresenterade vad gäller en viss typ av våldtäkt. Vad ska man göra åt det?
Citera
2016-04-01, 10:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain

Det har alltid varit för långt gånget. Jag blir inte upprörd längre för då skulle man behöva gå runt och vara upprörd hela tiden, det tär.

Jag känner ingen tvekan, feminister arbetar, eller försöker arbeta är kanske bättre ordval, för att bli av med våldtäkter.

Ditt problem är att du kräver att vi ska gå med på just din lösning, vi ska stänga gränserna, kanske kasta ut alla MENA-personer i landet, för då blir vi av med nästan alla gruppvåldtäkter (förutom de som begås av svenskar, sydamerikaner och alla andra som klarade sig från rensningen). För om vi inte gör det så betyder det att vi inte ser något dåligt med våldtäkter, att vi aldrig blir upprörda och så vidare. Det är trams.

Ja vissa grupper är kraftigt överrepresenterade vad gäller en viss typ av våldtäkt. Vad ska man göra åt det?

Tala om problemet i form av ett kulturellt fenomen
Citera
2016-04-01, 10:50
Medlem
Citat:
OBS! Jag vill BARA ha feministsvar. Kommentarer likt "de tänker inte alls" från feministhatare rapporterar jag direkt.

Femme här. Pratade om saken med min fru.
Under huden är dom Icke Kvinnor oavsett färg på nämnda hud. Om det inte är förhud. Sistnämnda hud är eller inte alltid där. Dessa icke feminima varelser som flyr andra snarlikas krig saknar ofta färgad hud där.
Utan denna okvinnliga blygdläpp kan de inte rulla hud. De måste låta den bli omsluten av kroppsöppning.
Min sambo föreslår att Svenskar med XY genetik borde i solidaritet med de förtryckta och till hjälp för hotade systrar osjälviskt erbjuda sin okvinnliga bakre vulva till dessa nyhitkomna Icke Kvinnor för
Citera
2016-04-01, 10:50
Medlem
akehodells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain

Vad brukar man göra med saker ock produkter som inte är bra för hälsan?

Man undviker dem eller i värsta fall förbjuder dem så som man gjort med t.ex. asbets och andra farliga ämnen.

Det är inte raketvetenskap direkt för vanliga människor men det är kanske svårt för feminister att förstå sådan enkel logik.
Citera
2016-04-01, 11:05
Medlem
Necriss avatar
Citat:

Det har att göra med post-marxism. Samhället skulle delas upp i förtryckare och de förtryckta, inom samtliga områden. Kvinnor är förtryckta av män, minoriteter av majoriteten, svarta av vita, fula av vackra, etc etc etc. De förtryckta ska sedan göra gemensam sak mot förtryckarna. Ja, det blir syntax error ibland, men de är tränade till varken se eller erkänna det. Som i fallet "kvinnor våldtas nästan uteslutande av invandrade minoriteter".

Du måste dock komma ihåg att dessa feminister är till stora delar en organisation som för enbart tio år sedan frekvent kidnappade tjejer och höll dem inlåsta medan de lurade i dem att samhället styrs av manliga satanistpräster som träffas i skogen och sysslar med ritualer där de knullar spädbarn och sedan lemlästar kroppen. Detta skulle på något sätt genomsyra samhället och män överallt ägnade sig åt detta. Först när kvinnorna blivit hjärntvättade så släpptes de lös och tilläts gå med i feministföreningarna. Och nej, jag ljuger inte, kolla på filmen "könskriget" eller läs diverse artiklar från den tiden, som denna tex:

http://www.expressen.se/nyheter/professorn-man-mordar-barn-i-skogen/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in