Citat:
Ursprungligen postat av
klippatung
När har det gått för långt för er feminister? Varför blir ni inte upprörda? Känner ni inte minsta tvekan om ni ha valt rätt sida?
OBS! Jag vill BARA ha feministsvar. Kommentarer likt "de tänker inte alls" från feministhatare rapporterar jag direkt.
Det har att göra med post-marxism. Samhället skulle delas upp i förtryckare och de förtryckta, inom samtliga områden. Kvinnor är förtryckta av män, minoriteter av majoriteten, svarta av vita, fula av vackra, etc etc etc. De förtryckta ska sedan göra gemensam sak mot förtryckarna. Ja, det blir syntax error ibland, men de är tränade till varken se eller erkänna det. Som i fallet "kvinnor våldtas nästan uteslutande av invandrade minoriteter".
Du måste dock komma ihåg att dessa feminister är till stora delar en organisation som för enbart tio år sedan frekvent kidnappade tjejer och höll dem inlåsta medan de lurade i dem att samhället styrs av manliga satanistpräster som träffas i skogen och sysslar med ritualer där de knullar spädbarn och sedan lemlästar kroppen. Detta skulle på något sätt genomsyra samhället och män överallt ägnade sig åt detta. Först när kvinnorna blivit hjärntvättade så släpptes de lös och tilläts gå med i feministföreningarna. Och nej, jag ljuger inte, kolla på filmen "könskriget" eller läs diverse artiklar från den tiden, som denna tex:
http://www.expressen.se/nyheter/professorn-man-mordar-barn-i-skogen/