2016-03-31, 17:54
Medlem
Hej, vad har ni fr erfarenheter av detta? Finns det folk som ljuger om sitt fight record p amatrniv fr att f enklare matcher? Shootfighting o thaiboxning tnker jag p frmst. Gr det ens att gra

Vad tycker ni om folk som gr detta?
Citera
2016-03-31, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elo99
Hej, vad har ni fr erfarenheter av detta? Finns det folk som ljuger om sitt fight record p amatrniv fr att f enklare matcher? Shootfighting o thaiboxning tnker jag p frmst. Gr det ens att gra

Vad tycker ni om folk som gr detta?

Varfr vill du fuska?
Citera
2016-03-31, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Varfr vill du fuska?

Hftigare att ha en fet streak p pappret misstnker jag, eller s r snubben rdd fr smllar, men det r alltfr hftigt med kampsporten i frga s sluta r inte ett alternativ.
Citera
2016-03-31, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Varfr vill du fuska?

ska g min frsta match snart och r nervs som det r men undrar om detta r ngt man behver oroa sig fr...
Citera
2016-03-31, 19:57
Medlem
Citat:
ska g min frsta match snart och r nervs som det r men undrar om detta r ngt man behver oroa sig fr...

Vad ska du g din frsta match i? Thai?

Tror och hoppas att det inte r vanligt,

r ju indelat i klasser kr du thai brjar du i D klassen dr du inte fr g 100 % och hr fr man ju inte anvnda armbgar om det inte r speciella event p hg niv.
Citera
2016-04-01, 13:21
Moderator
Protons avatar
Citat:
Det r matchmakerns ansvar att tillse att matchningarna blir jmna s det behver du inte oroa dig fr, dessutom r det i Sverige olagligt sedan 2006 att matcha ojmnt, dessutom r tvlingen, om den inte ska vara olaglig, sanktionerad av frbundet och de har (alternativt ska ha) koll p din motstndares record.

Mter du inte Abdul frn Afghanistan behver du med andra ord inte oroa dig, dessutom borde du lsa p frbundets hemsida vad som gller fr matchningar i Thaiboxning.

r vertygad om att MMA-frbundet (eller shootfightingfrbundet om de nufrtiden inte r samma) har liknande, eller till och med strngare, bestmmelser.

Enda gngerna jag varit med om drar som ljuger om sina records r att de har gtt fler matcher n de egentligen har. I de fallen har det ofta handlat om matcher man gtt i Thailand dr man inte frsttt att motstndaren var en tuk-tukchaffis som precis tmt den andra flaskan l precis innan han gtt upp fr att f sina pengar efter att ha lagt sig i andra ronden. Nr de sedan kommit tillbaka till Sverige blir de pfallande ofta upplysta om vad det var fr kvalit p matcherna och motstndet de hittills haft.

Skulle inte oroa mig allt fr mycket med andra ord.
Senast redigerad av Proton 2016-04-01 kl. 13:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in