Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Hur VET DU vad som är fakta eller inte? Skilj på FAKTA och ÅSIKT! Jag frågar igen: Hur kan du med 100% säkerhet veta att det inte är du som är vilsen??
ALLA är bla dom du kallar för revisionister!
Suntförnuft, ett ord som inte existerar hos revisionister, fysik, kemi, naturlagar, vetenskapsmän med namn som andra än flumskallar känner igen och kan hittas på någon officiell skola.
Tänk så fort dom blir överbevisade så riktas mynningen åt ett helt annat håll ta bort fokus från sakfrågan och attackerar något helt annat än sakfrågan.
Citat:
Bara för att "etablerad media" är 1000 ggr större än alternativ dito är ju detta inte någon garanti för att sanningshalten skulle vara större hos dom stora drakarna!! Det kan ju ingen med bestämdhet hävda!
Nej men ta inte bort focus från frågan. Åk till din planet med 100% säkerhet då.
Citat:
Jag frågar igen: Var finns vittnena som såg att det var araber som gjorde detta?
Har redan svart på det. LÄS.
Citat:
Jag har inte påstått att det nödvändigtvis måste bli ett lika stort hål som föremålet är stort. Men i det här fallet är hålet lite väl litet för en Boeing! Dessutom är ju hålet nästan i marknivå. Borde det inte ha kommit en anings aning snett uppifrån? Nej, det har pentrerat 6 (om jag minns rätt) förstärkta betongväggar i marknivå!! Och alla vrakdelar? Har dom bara "pulveriserats"?
Boeing är inte ett plan utan en flygplanstillverkare. FAKTA.
Om Du stöder missil-teorin, så måste Du förklara en hel del.
Har Du någonsin sett resultatet av en missils framfart? Vilken sorts missil var det? Hur stora hål gör en missil av den sorten?
Citat:
Om jag minns rätt så fann man vrakdelar över ett flera kvadratkilometer stort område. Du ropar på FAKTA, men kolla upp nån av alla länkarna. Och kom inte i säg att ALLA länkar är "obskyra"!
Länkarna är inte rellevanta eftersom de innehålle bara flum, inga fakta alls uppförstorade video-captures som lika gärna skulle kunna förseställa Gunde Svan´s skidstav. Pilar som visar infallsvinklar från 2 milsavstånd. Sådana hemsidor med personer som har samma sjukdom som ni har går bort.