Resultat:
0%
röster
2004-05-27, 02:22
Bannlyst
Haha han gick offline, han kanske måste samla sig lite innan han ger ett svar
2004-05-27, 02:32
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Haha han gick offline, han kanske måste samla sig lite innan han ger ett svar

Haha jaa, bara jag inte skrämde skiten ur den stackaren. F.ö. kan jag rekommendera den där sajten om du vill se vad som rör sig i skallen påde där figurerna. Såg just Alex Jones trailer till "police State 3".
ALLT är en konspiration och vi är JÄMT övervakade av "Den nya världsordningen".
Tror man på allt detta utan att lida av grav paranoia är det ett under
2004-05-27, 02:54
Medlem
NEJ, nu kommer personalen här igen och ska spänna fast mig på britsen!!

Hoppas bara de inte spänner åt remmen lika hårt som igår...

AAAJJJJJJJ!!! SLUTA, DET GÖR ONT!!!

AAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJ.....

NEEEEJ, konfiskera inte datorn!!

VAD GÖR NI MED MIN DATOR.... NEEEEJJJ, KLIPP INTE AV KABLARNA!!!

LÄGG AV!! TA BORT BINDLARNA UR ÖGONEN PÅ MIG!!!

VART ÄR NI PÅ VÄG MED MIG???

.......VAR ÄR JAG NÅNSTANS EGENTLIGEN???

INNE I EN HELIKOPTER......EN SVART HELIKOPTER...NEEEJ...SAAATAN!!!!

VAD VILL NI MIG???

OFFRA MIG...

VARFÖR DÅ??

FÖR ATT JAG AVSLÖJAT ER 9/11-KOMPLOTT...

NEEEEEJJJ....SLÄPP MIG... SLUUUTA FÖR I HELVETE!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJ

/\_____0

Avlösaren:

Föddes
4 Maj 2004

Dog 27 maj 2004
2004-05-27, 02:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avlösaren
NEJ, nu kommer personalen här igen och ska spänna fast mig på britsen!!

Hoppas bara de inte spänner åt remmen lika hårt som igår...

AAAJJJJJJJ!!! SLUTA, DET GÖR ONT!!!

AAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJ.....

NEEEEJ, konfiskera inte datorn!!

VAD GÖR NI MED MIN DATOR.... NEEEEJJJ, KLIPP INTE AV KABLARNA!!!

LÄGG AV!! TA BORT BINDLARNA UR ÖGONEN PÅ MIG!!!

VART ÄR NI PÅ VÄG MED MIG???

.......VAR ÄR JAG NÅNSTANS EGENTLIGEN???

INNE I EN HELIKOPTER......EN SVART HELIKOPTER...NEEEJ...SAAATAN!!!!

VAD VILL NI MIG???

OFFRA MIG...

VARFÖR DÅ??

FÖR ATT JAG AVSLÖJAT ER 9/11-KOMPLOTT...

NEEEEEJJJ....SLÄPP MIG... SLUUUTA FÖR I HELVETE!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJ

/\_____0

Avlösaren:

Föddes
4 Maj 2004

Dog 27 maj 2004

Helt rätt ja. Haha. Va det för jobbigt för dig nu, så du valde å skämta till allt lite?
2004-05-27, 07:23
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avlösaren
Avlösaren:

Föddes 4 Maj 2004

Dog 27 maj 2004

Jaha ...

Tre alternativ:

1 - Du var en skojare hela tiden, som imiterade Chockad - i så fall - Grattis, du lurade nog ALLA

2 - Du är samma person som Chockad OCH du har varit en skojare hela tiden - i så fall - Ännu mera Grattis - om man kan skämta om sin tidligare sjukdom - så är man garanterad frisk

3 - Ny person dyker upp - Krockad? - som använder samma debatt-teknik, och som kommer att hävda - "Jag är inte Chockad/..."

Tiden får utvisa vad som kommer att hända ...

RIP
2004-05-27, 09:58
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Jaha ...

Tre alternativ:

1 - Du var en skojare hela tiden, som imiterade Chockad - i så fall - Grattis, du lurade nog ALLA

2 - Du är samma person som Chockad OCH du har varit en skojare hela tiden - i så fall - Ännu mera Grattis - om man kan skämta om sin tidligare sjukdom - så är man garanterad frisk

3 - Ny person dyker upp - Krockad? - som använder samma debatt-teknik, och som kommer att hävda - "Jag är inte Chockad/..."

Tiden får utvisa vad som kommer att hända ...

RIP

Alternativ 3 låter som den mest troliga lösningen i dagsläget, men fan vet...
2004-05-27, 10:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Hur VET DU vad som är fakta eller inte? Skilj på FAKTA och ÅSIKT! Jag frågar igen: Hur kan du med 100% säkerhet veta att det inte är du som är vilsen??
ALLA är bla dom du kallar för revisionister!

Suntförnuft, ett ord som inte existerar hos revisionister, fysik, kemi, naturlagar, vetenskapsmän med namn som andra än flumskallar känner igen och kan hittas på någon officiell skola.

Tänk så fort dom blir överbevisade så riktas mynningen åt ett helt annat håll ta bort fokus från sakfrågan och attackerar något helt annat än sakfrågan.

Citat:
Bara för att "etablerad media" är 1000 ggr större än alternativ dito är ju detta inte någon garanti för att sanningshalten skulle vara större hos dom stora drakarna!! Det kan ju ingen med bestämdhet hävda!
Nej men ta inte bort focus från frågan. Åk till din planet med 100% säkerhet då.

Citat:
Jag frågar igen: Var finns vittnena som såg att det var araber som gjorde detta?

Har redan svart på det. LÄS.

Citat:
Jag har inte påstått att det nödvändigtvis måste bli ett lika stort hål som föremålet är stort. Men i det här fallet är hålet lite väl litet för en Boeing! Dessutom är ju hålet nästan i marknivå. Borde det inte ha kommit en anings aning snett uppifrån? Nej, det har pentrerat 6 (om jag minns rätt) förstärkta betongväggar i marknivå!! Och alla vrakdelar? Har dom bara "pulveriserats"?
Boeing är inte ett plan utan en flygplanstillverkare. FAKTA.
Om Du stöder missil-teorin, så måste Du förklara en hel del.
Har Du någonsin sett resultatet av en missils framfart? Vilken sorts missil var det? Hur stora hål gör en missil av den sorten?

Citat:
Om jag minns rätt så fann man vrakdelar över ett flera kvadratkilometer stort område. Du ropar på FAKTA, men kolla upp nån av alla länkarna. Och kom inte i säg att ALLA länkar är "obskyra"!
Länkarna är inte rellevanta eftersom de innehålle bara flum, inga fakta alls uppförstorade video-captures som lika gärna skulle kunna förseställa Gunde Svan´s skidstav. Pilar som visar infallsvinklar från 2 milsavstånd. Sådana hemsidor med personer som har samma sjukdom som ni har går bort.
2004-05-27, 10:07
Medlem
Skrikapas avatar
Så du tror inte att CIA och NSA som kan lyssna av alla världens telefon/mobil-samtal också kan ta sig in på enkla internet-sidor utan att några IP:n syns?
2004-05-27, 10:13
Bannlyst
Citat:
Ni grabbar verkar ogilla araber i allra högsta grad. Kan det vara därför ni är så övertygade om att dom gjorde det?

Har Du inte alla kameler hemma på farmen eller?

Jag tog en sida dit Chockad hade hänvisat oss, där hittade jag en skrivelse som visar att saker som står och uttrycks där inte går at se på med öppna ögon. Detta visade jag på genom att plocka ett stycke text därifrån och visa andra att länken INTE är rellevant för denna debatt.

Och det får Du till att jag inte gillar araber och det är det som driver mig.

Det enda Du gör genom att skriva detta är att övertyga mig och andra att revisionister är ett jäkla pack.
2004-05-27, 10:23
Medlem
Mysonoxens avatar
Summering av en konspirationsteoretikers tankeprocess:

1. Världen styrs av en samling reptiler som offrar barn, bl.a. till en 12 meter hög stenuggla i Californien. Dessa reptiler är allt från monarker och övriga icke-kungliga statschefer till höga bankirer, satanister, kristna ledare samt av okänd anledning countrysångare. Deras mål är att skapa den nya världsordningen och förslava mänskligheten i en global fasciststat. Reptilerna ägnar sig också åt pedofili, tankekontroll och knarklangning samt startar varje krig i världen.

2. Olyckshändelser på det större planet, typ Estonia, förekommer inte, allt är noga planerat och uttänkt av konspiratörerna. Samtliga terroristdåd och politiska mord utförs av sagda grupp människor. 9/11, Palmemordet, Madridbomberna etc. De politiska mördarna är så gott som alltid hjärntvättade av denna grupp, som i grova drag går under namnet Illuminati. Council of Foreign Relations, Royal Institute on Foreign Affairs, Bilderbergergruppen, Aspen Institute, Trilaterala Kommissionen, Romklubben och Bohemian Grove Club är några andra namn på illuminaterna. Illuminater rekryteras ur såväl officiella som hemliga frimurarsällskap. Grand Lodge of All England och Logen Grand Orient i Paris är de mäktigaste i Europa och i USA regerar 33rd degree Masonic Lodge i Washington.

3. De sammansvurna står bakom vartenda politiskt elände: nazismen, kommunismen, kapitalismen, liberalismen, fascismen, anarkismen, nihilismen, ja, bakom varje -ism (jo då, t.o.m. katolicismen,trots att påven bannlyst frimureri) finns det hemliga sällskapet som grå eminens.

4. Om hur konspirationen startade tvista de lärde men de flesta säger 1776 samma år som USA blev till. Att det står 1776 på den amerikanska dollarn syftar dock inte på detta, utan på att professor Adam Weishaupt samma år bildade illuminaterna (de upplysta) en hemlig frimurarorden, i Ingolstadt i Bayern, Tyskland. Detta "bevisas" av pyramiden med det allseende ögat på endollarsedeln. Som vi tidigare sett är sedlar, vikta som ovikta viktiga när det gäller att förstå konspirationen.

5. Det finns lika många konspirationsteorier som det finns konspirationsteoretiker. Konspirationsteoretikern kan vara allt från antisemit som tror på Sions Vises Protokoll som den stora judiska sammansvärjningen till antiglobaliseringsdemonstrant som tror på en konspiration av världens rika oavsett ras och religion mot de fattiga i världen, vår teoretiker kan vara högerkristen som Alex Jones som hävdar att man i USA uppför koncentrationsläger i gammal Hitlerstil där man ska mörda oliktänkande som motsätter sig den nya världsordningen, han kan vara New Age orienterad (Sune Hjorth), buddhist (Jüri Lina), muslim (Mustafa Tlas), judisk (Nesta Webster) eller allt däremellan. Det som förenar dessamänniskor är en slags allmän paranoia att storebror ser dig.
2004-05-27, 12:07
Medlem
Maluchs avatar
Riktigt bra samanfattning mr Mysonoxe.. Har följt denna stundtals underhållande tråd med spänning, härlig avkoppling till kaffet på jobbet

En fråga jag ställt mig, dessa reptiler som styr jorden, hur uppstod den teorin, shapeshifters verkar ju ha det rätt meckigt..så vad vill dom uppnå?

Samma sak med WTC "bluffen", vore det inte enklare för USA att spränga hela skiten medelst en icke oansenlig mängd dielsel och gödsel i garaget än att mecka ihop "strids 767or"? Har dessutom rätt mycket erfarenhet av flygning (S & A cert.) och vill gärna veta hur man kan se pods under 767orna, för mig är det precis så en 767 ser ut...
2004-05-27, 13:42
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maluch
Riktigt bra samanfattning mr Mysonoxe.. Har följt denna stundtals underhållande tråd med spänning, härlig avkoppling till kaffet på jobbet

En fråga jag ställt mig, dessa reptiler som styr jorden, hur uppstod den teorin, shapeshifters verkar ju ha det rätt meckigt..så vad vill dom uppnå?

Samma sak med WTC "bluffen", vore det inte enklare för USA att spränga hela skiten medelst en icke oansenlig mängd dielsel och gödsel i garaget än att mecka ihop "strids 767or"? Har dessutom rätt mycket erfarenhet av flygning (S & A cert.) och vill gärna veta hur man kan se pods under 767orna, för mig är det precis så en 767 ser ut...

Tackar

Först jag läste om shapeshifters var det galningen Icke som snackat med en medicinman i Sydafrika som han beskrev som "den mest intelligenta man jag mött".
Denne medicinman, Credo Mutwa, påstår sig oxå blivit sexuellt utnyttjad av en reptil samt att hn ätit (!) en av dem och blivit dödssjuk på kuppen.

Jo jag håller med angående WTC, vår flygexpert Avlösaren får väl ta och ta oss amatörpiloter i örat och förklara hur det verkligen ligger till Förmodligen innehar han såväl trafikflygcertifikat som en bakgrund inom militärflyget med tanke på det sätt han avvisar det vi andra har att komma med...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in