Resultat:
0%
röster
2004-05-27, 14:03
Medlem
Maluchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Tackar

Först jag läste om shapeshifters var det galningen Icke som snackat med en medicinman i Sydafrika som han beskrev som "den mest intelligenta man jag mött".
Denne medicinman, Credo Mutwa, påstår sig oxå blivit sexuellt utnyttjad av en reptil samt att hn ätit (!) en av dem och blivit dödssjuk på kuppen.

Åhh, har du en länk, snart dax att slinka ut för en röka, soft att printa lite underhållning

Citat:
Jo jag håller med angående WTC, vår flygexpert Avlösaren får väl ta och ta oss amatörpiloter i örat och förklara hur det verkligen ligger till Förmodligen innehar han såväl trafikflygcertifikat som en bakgrund inom militärflyget med tanke på det sätt han avvisar det vi andra har att komma med...

Eller så är han helt enkelt en shapeshifter själv, som medelst en jävulskt lurig teknik ska få oss att tycka att konspirationsterier är knepiga eftersom dom annars skulle läcka ut...det du!
2004-05-27, 14:09
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maluch
Åhh, har du en länk, snart dax att slinka ut för en röka, soft att printa lite underhållning

Eller så är han helt enkelt en shapeshifter själv, som medelst en jävulskt lurig teknik ska få oss att tycka att konspirationsterier är knepiga eftersom dom annars skulle läcka ut...det du!

Varsågod!

Allmänt, läs den fina dikten :
http://www.davidicke.com/icke/articles/credo.html

Om våldtäkten mm.
http://www.sabon.org/credo/index2.html

Haha det där sista har jag inte tänkt på
Han kanske är reptil själv. Krille Krokodil från Arne Anka månne?
2004-05-27, 14:15
Medlem
Maluchs avatar
Tackar o bockar!
Krille var en fin kille, ingen shapeshifter där inte!

Och åter till ämnet, om nu inte avlösaren är bortgången? Men vem vet, kanske han/hon reinkarneras?
Jag anser att de länkar som postats ovan rätt kraftigt pajjar Ickes trovärdighet, kommentar?
2004-05-27, 14:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avlösaren
NEJ, nu kommer personalen här igen och ska spänna fast mig på britsen!!

Hoppas bara de inte spänner åt remmen lika hårt som igår...

AAAJJJJJJJ!!! SLUTA, DET GÖR ONT!!!

AAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJ.....

NEEEEJ, konfiskera inte datorn!!

VAD GÖR NI MED MIN DATOR.... NEEEEJJJ, KLIPP INTE AV KABLARNA!!!

LÄGG AV!! TA BORT BINDLARNA UR ÖGONEN PÅ MIG!!!

VART ÄR NI PÅ VÄG MED MIG???

.......VAR ÄR JAG NÅNSTANS EGENTLIGEN???

INNE I EN HELIKOPTER......EN SVART HELIKOPTER...NEEEJ...SAAATAN!!!!

VAD VILL NI MIG???

OFFRA MIG...

VARFÖR DÅ??

FÖR ATT JAG AVSLÖJAT ER 9/11-KOMPLOTT...

NEEEEEJJJ....SLÄPP MIG... SLUUUTA FÖR I HELVETE!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJ

/\_____0

Avlösaren:

Föddes
4 Maj 2004

Dog 27 maj 2004
Man förstår av den starka inlevelsen i situationen att det är många gånger självupplevt !!
2004-05-27, 14:49
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Tackar o bockar!

Och åter till ämnet, om nu inte avlösaren är bortgången? Men vem vet, kanske han/hon reinkarneras?
Jag anser att de länkar som postats ovan rätt kraftigt pajjar Ickes trovärdighet, kommentar?

Tror man på reptiler från yttre rymden som styr världen,tjaaa,då är nog ens trovärdighetsfaktor inte särskilt hög....
Det är som att förmedla ett viktigt budskap och i meningen efter säga att:"Nu måste jag sluta, för jag ska käka lunch med Kalle Anka och Jultomten."
2004-05-27, 14:53
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Tackar o bockar!

Kan tillägga att du bör införskaffa boken "The Biggest Secret" av David Icke om du vill fördjupa dig i ödleteorin. Finns att köpa bl.a. på bokus.com.
Jag garanterar inte att du får reda på sanningen om vad som hänt där, men jag garanterar att du kommer att kikna av skratt. Jag var nästan tvungen att sjukskriva mig från jobbet en dag för jag satt uppe till 4 på morgonen och bara läste och asgarvade
2004-05-27, 15:19
Medlem
Maluchs avatar
Så var "the biggest secret" beställd, väntar med spänning!
2004-05-27, 15:26
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Så var "the biggest secret" beställd, väntar med spänning!

Du kommer inte att bli besviken, det är så mycket konspiration man bara tål
2004-05-27, 16:14
Medlem
snapcases avatar
David Icke är utan tvekan dårarnas kung. Kolla hans hemsida: http://www.davidicke.com/ för lite högoktanigt vansinne. Det förvånar mig inte att revisionisten Lars Adelskogh som översatt honom till svenska.
2004-05-27, 16:17
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
David Icke är utan tvekan dårarnas kung. Kolla hans hemsida: http://www.davidicke.com/ för lite högoktanigt vansinne. Det förvånar mig inte att revisionisten Lars Adelskogh som översatt honom till svenska.

"Lika barn leka bäst"
2004-05-27, 16:47
Medlem
Maluchs avatar
Mhm, Icke borde fan i mig få nobelpriset i Fiction...
Det som jag undrar mest är om nötet verkligen tror på det han skriver?
2004-05-27, 16:54
Bannlyst
För er som finns kvar här i efterdyningarna av den salige, (tack för det).

Ett hett tips är att klicka på namnet på den ni diskuterar med och läs vad dessa personer skriver om på andra avdelningar här på FB.

Ett, men ett mycket bra exempel är BlizzardKing, som jag har haft lite svårt för, hans argument har varit lite svävande.
Tittar man vad han skrivit på andra avdelningar så var det inte så konstigt, Cannabis är ett kärt ämne för denna man, så svävandet förstod jag solklart nu.

Jag får revidera mina inlägg så här efteråt och inse att det är med en pundare jag har suttit och debbaterat med, det förklarar en hel del.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in