Citat:
TYGLA DINA ORD; MÄNNISKA!!!!!!!
Ursprungligen postat av George W Bush
Då kommer dröset med fakta då.
Detta är bara en samanfattning över det som bevisats här förr:
Citat:
JAG IFRÅGASÄTTER om det var en 757 som kraschade!!
Revisionisterna och patienterna här Hävdar att det inte var ett Boeing 757-200 som flög in i Pentagon.
Lär dig läsa och lägg inte ord i min mun jag aldrig sagt!!!!
Citat:
Det är att göra det ännu lättare för sig att hävda den officiella versionen. Men jag kan inte tala om vad det var som flög in i Pentagon av den enkla anledningen att jag inte vet det.
För det första att bara säga att det inte var ett 757-200 som flög in i Pentagon är att göra det väldigt lätt för sig, det blir liksom upp till er att tala om vad det var då, men ICKE.
Citat:
Replik 3-åring.
Sen säger ni att det fanns inga rester efter ett flygplan på gräsmattan.
Det har visats bilder på delar, men då säger vissa att det borde vara fler
Retorik 3 åring.
Det har visats bilder på delar, men då säger vissa att det borde vara fler
Retorik 3 åring.
Citat:
Vingarna exempelvis, borde ha skalats av enligt min mening. Av den anledningen borde det funnits mer skrot utanför huset.
Hålet är för litet.
Nej, Ett Boeing 757-200 är inte ett solit föremål utan det lämnar inte ett lika stort hål som diametern på kroppen.
Nej, Ett Boeing 757-200 är inte ett solit föremål utan det lämnar inte ett lika stort hål som diametern på kroppen.
Citat:
Brandmännen kunde ju för tusan gå ut och in genom öppningen!!!!!!! Titta på bilderna!
ALLA obskyra sidor om Pentagon attacken har ju bevisligen inte förstått om det skrivs i officiella rapporten att "på första våningen var skadorna xx meter breda och xx meter höga, så är INTE det markplanlets våning utan våning 2 i byggnaden, "gorund floor" är den första våningen i en byggnad.
Citat:
Nej, hela debatten handlar inte flygplansskrot, inte för mig i alla fall. Därav mitt förra inlägg.
Sen frågar man om vissa saker, tex. Vid vilken värme smälter aluminium-legeringen som planet är tillvekat av? Ett svar 1800 grader, viket var så fel att Juryn i "IDOL 2004" skulle skratta ihjäl sig. Sen när det uppges vilken temperatur det var, då gäller det att slingra sig ur felet med ett: "spelar det någon roll", men snälla nån då. Hela debatten om det handlar ju om varför det inte finns så mycket flygplansdelar kvar, så klart det spelar roll, men patienterna slår ifrån sig FAKTA som om det vore mygg på rastgården.
Citat:
http://www.whatreallyhappened.com/Israeli-Spying-Part-1.htm
CARL CAMERON, FOX NEWS CORRESPONDENT: Since Sept. 11, more than 60 Israelis have been arrested or detained, either under the new patriot anti-terrorism law, or for immigration violations. A handful of active Israeli military were among those detained, according to investigators, who say some of the detainees also failed polygraph questions when asked about alleged surveillance activities against and in the United States.
There is no indication that the Israelis were involved in the 9/11 attacks, but investigators suspect that they Israelis may have gathered intelligence about the attacks in advance, and not shared it. A highly placed investigator said there are "tie-ins." But when asked for details, he flatly refused to describe them, saying, "evidence linking these Israelis to 9/11 is classified. I cannot tell you about evidence that has been gathered. It's classified information."
There is no indication that the Israelis were involved in the 9/11 attacks, but investigators suspect that they Israelis may have gathered intelligence about the attacks in advance, and not shared it. A highly placed investigator said there are "tie-ins." But when asked for details, he flatly refused to describe them, saying, "evidence linking these Israelis to 9/11 is classified. I cannot tell you about evidence that has been gathered. It's classified information."

)
!!Vem är det man ser här då i full färd med att värdera och klistra på andra en massa dåliga egenskaper?