2016-03-28, 23:00
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Hemlös som frös och ville värma sig lite?

Rätt mycket droger i Motala så kan ju vara ett drogrelaterat psykbryt av något slag. Noterar att personen inte verkar ha några kläder på överkroppen.

Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
Jag vet och det vet du för att media inte har intresse av att mörka fall där vita begår brott. GM är dock troligen vänsterradikal, en sådan som vurmar för mångkultur och kaos.

Större chans att han ville bränna ner invandrarnas butik Lidl. Tvivlar starkt på att det är en vänsterradikal mupp.
Citera
2016-03-28, 23:23
Medlem
Kan ju inte varit särskilt bra inbrottslarm? om polisen fick larmet 20.48.
Borde väl gått direkt han bröt sig in.

edit: det vet man ju inte när han gjorde i och för sig.
Citera
2016-03-28, 23:26
Medlem
Babbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Intet annat än att butiken ligger på Marieberg/Väster, som alltid varit ett av Motalas mer "spännande" områden så länge jag kan minnas - och det lär knappast ha blivit mindre mångkulturellt på senare år...

Nja jag skulle inte kalla väster för "ett av Motalas mer spännande områden". Finns mycket värre exempel på det du menar. Åk till charlottenborg eller ekön så får du se på somalieinvasion och onda blickar.

Jag tippar på drogutlöst psykos i det här fallet. Kommer säkert mer info snart
Citera
2016-03-28, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Den här snubben är dock ingen babbe.

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/...8/pyroman1.jpg

Och så var det med det.

Man måste älska MSM. Det Pixlas till 110% när det är en mörkhyad person men när det är en Svensk då visar de allt.
Citera
2016-03-28, 23:37
Medlem
Emalfiros avatar
Ni är nog på rätt spår.
Skulle kunna vara en människa påverkad av det härliga badsaltet...vet inte om det tagit sig i Motala än dock.
Citera
2016-03-28, 23:37
Medlem
Utan att ha något belägg dyker ett namn upp, R**** ****. Han trycker i sig allt möjligt och är allmänt känd för att få psykbryt och har både slagits med polis och ambulans. Han bor i Mjölby men en av hans polare har flyttat till Motala, precis.

Namnet bättre censurerat.
Senast redigerad av Mrlotuz 2016-03-28 kl. 23:56.
Citera
2016-03-28, 23:49
Medlem
Han kanske protesterar mot något. En maktlös galning. Hade jag gjort något liknande hade jag snabbat upp det hela och kommit undan.

Men som väl är har jag inte spårat ut... ....
Citera
2016-03-28, 23:51
Medlem
arbogaeriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrlotuz
.........Han trycker i sig allt möjligt och är allmänt känd för att få psykbryt och har både slagits med polis och ambulans. Han bor i Mjölby men en av hans polare har flyttat till Motala, precis.

Enl polisrapporten är han Motalabo -född 91.
https://polisen.se/Ostergotland/Aktu...-Brand-Motala/
Citera
2016-03-29, 00:07
Medlem
Ankbads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrlotuz
Utan att ha något belägg dyker ett namn upp, R**** ****. Han trycker i sig allt möjligt och är allmänt känd för att få psykbryt och har både slagits med polis och ambulans. Han bor i Mjölby men en av hans polare har flyttat till Motala, precis.

Namnet bättre censurerat.

Det är inte personen du nämner
Citera
2016-03-29, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankbad
Det är inte personen du nämner

Såg nu att födelseåret inte stämmde.
Citera
2016-03-29, 01:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Azimut68
Man måste älska MSM. Det Pixlas till 110% när det är en mörkhyad person men när det är en Svensk då visar de allt.

Han jagade ju folk med järnrör. Smaskens för MSM då associationerna är klara.

Man undrar ju varför. Kanske bara en galning som ville bränna för brännandets skull? Snedflipp på droger eller ett resultat av skärningar i psykvården verkar dock mer troligt varför annars jaga folk?

Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Den här snubben är dock ingen babbe.

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/...8/pyroman1.jpg

Och så var det med det.

Citat:
Ursprungligen postat av Lepaca
Redan rörliga bilder på gripandet på aftonbladet. Alltså en 100% arisk viking.

Edit: var är bilderna som tydligt visar att det är en svensk (jag ser det inte på den länkade. Ser bara hår)?

OK att det plötsligt inte pixlas alls talar såklart för det men bilden är tagen på håll och jag tänker inte läsa slaskmedia för att hitta någon bättre.
Senast redigerad av wazzobazzo 2016-03-29 kl. 01:46.
Citera
2016-03-29, 02:28
Medlem
tokidokis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Han jagade ju folk med järnrör. Smaskens för MSM då associationerna är klara.

Man undrar ju varför. Kanske bara en galning som ville bränna för brännandets skull? Snedflipp på droger eller ett resultat av skärningar i psykvården verkar dock mer troligt varför annars jaga folk?

Edit: var är bilderna som tydligt visar att det är en svensk (jag ser det inte på den länkade. Ser bara hår)?

OK att det plötsligt inte pixlas alls talar såklart för det men bilden är tagen på håll och jag tänker inte läsa slaskmedia för att hitta någon bättre.

Exakt. På det avståndet ser han ut som en flintskallig iranier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in