Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2016-07-18, 21:43
Bannlyst
Lite off topic kanske men nån som vet om Lidl lyckats få tag på någon tillfällig lokal i Motala och när rivningen/återuppbyggnaden av den gamla lokalen kan tänkas sätta igång?
Citera
2016-08-26, 15:11
Medlem
Han hörde röster i huvudet enligt uppgifter jag fått från vissa källor.
Han hade tydligen gått på benzo ett bra tag och var utan dessa ett bra tag o då slog det slint
Citera
2019-04-20, 22:54
Avstängd
Som jag förstått det sitter han fortfarande inne på psyke trots 3 års behandling men han får ha internet nu. Måste vart rejält sjuk. Verkar idag vara långt ifrån frisk tyvärr.
Citera
2020-01-05, 17:41
Medlem
Batpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Som jag förstått det sitter han fortfarande inne på psyke trots 3 års behandling men han får ha internet nu. Måste vart rejält sjuk. Verkar idag vara långt ifrån frisk tyvärr.

Av en händelse råkade jag hamna i samtal med honom något/några år innan denna händelse och jag upplevde honom då som något vrickad, verkade inte ha alla hästar hemma och han verkade socialt funktionsnedsatt, han verkade inte förstå vad som var socialt accepterat att prata om.
Citera
2020-01-05, 18:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Batpool
Av en händelse råkade jag hamna i samtal med honom något/några år innan denna händelse och jag upplevde honom då som något vrickad, verkade inte ha alla hästar hemma och han verkade socialt funktionsnedsatt, han verkade inte förstå vad som var socialt accepterat att prata om.

Ja, jag kollade igenom hans nyhetsflöde på Facebook i April som man kunde se trots att man inte var vän med honom och en kombination av det och att han satt på psyket rimmande inte bra.

På högstadiet var han ett av spec barnen och tycker din bild av honom stämmer rätt bra med hur han var under skoltiden. Liten och tjock var han också. Varken massa MVG i betyg eller badade i flickor.
Citera
2023-12-28, 05:35
Avstängd
https://mrkoll.se/person/Mini-Antti-Oskari-Tenhunen-Jungfruvagen-7-Vadstena/bTAQmmUxaulaTulaTDYuqbTAQmkyqRaQcYfrkyqRaQkyqRaQcY fruerA

Verkar fortfarande sitta på rättspsyke. Det har snart gått 8 år.
Senast redigerad av 400Ben 2023-12-28 kl. 05:37.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in