• 1
  • 2
2005-11-20, 09:12
Medlem
Dennos avatar
Jag behövar ha tag på återförstutningsbara påsar som är i storleken 15cmX10cm eller liknande.

Vet att det finns fryspåsar som går att återförsluta men dom är ju så jävla dyra.

Någon som vet? Jag skall ha massa småsaker som pärlor osv i dom.
Citera
2005-11-20, 09:32
Medlem
grens avatar
Tänker du på Ziplock/Redline? Alltså "knarkpåsar"?

Man hittar dom i olika storlekar hos Bokia och motsvarande affärer. Där kallas de frimärkspåsar.
Citera
2005-11-20, 09:44
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gren
Tänker du på Ziplock/Redline? Alltså "knarkpåsar"?

Man hittar dom i olika storlekar hos Bokia och motsvarande affärer. Där kallas de frimärkspåsar.

HAHAHA ja knarkpåsar kanske man kan kalla dom..men jo vi tänker nog på samma påsar.

Vet du vad dom kostar där? Fått för mig att dom är dyra som fasen.
Citera
2005-11-20, 09:47
Medlem
otec_sates avatar
Redline påsar brukar jag köpa på diverse järnaffärer och bygghandlar eller vad nu butikerna kallas. Om dom inte råkar ha sådana i sortimentet så har dom säkerligen sådana påsar när folk köper te x. 20 små skruvar eller 10 bultar etc. Bara att höra med dem!
Citera
2005-11-20, 09:57
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otec_sate
Redline påsar brukar jag köpa på diverse järnaffärer och bygghandlar eller vad nu butikerna kallas. Om dom inte råkar ha sådana i sortimentet så har dom säkerligen sådana påsar när folk köper te x. 20 små skruvar eller 10 bultar etc. Bara att höra med dem!

Ok, får ta mig en tur i morgon då.

Flera tips mottages.
Citera
2005-11-20, 10:29
Medlem
grens avatar
Dom är inte särskilt dyra. Jag och en kompis köpte 100 pack (ca 8 x 12 cm) för runt 60-80 spänn för några år sedan. Dom är säkerligen billigare i järnhandeln.
Citera
2005-11-20, 15:05
Medlem
Solitaires avatar
Om man köper skruv i lösvikt på Beijers så kan man plocka i sådanna påsar. Köp en skruv, lägg i en påse och gå och betala cirka 50 öre. Tyvärr står det Beijers på dem.
Citera
2005-11-20, 15:09
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solitaire
Om man köper skruv i lösvikt på Beijers så kan man plocka i sådanna påsar. Köp en skruv, lägg i en påse och gå och betala cirka 50 öre. Tyvärr står det Beijers på dem.
hehe jo, men om jag skall ha en hög så kanske dom undrar varför jag har en skruv i varje.
Citera
2005-11-20, 15:39
Medlem
De finns ute på auktionssajterna också, till exempel när man söker på Tradera. 20 stycken 10x15 centimeter för 12 kronor till exempel. Frakt tillkommer. Kontakta säljaren och hör om du kan få köpa en större klump, till bättre pris.
Citera
2005-11-20, 22:06
Medlem
Kolla i hobbyaffärer som Panduro, fast jag vet inte om de finns över hela landet dok.
Citera
2005-11-21, 12:46
Medlem
Dennos avatar
Jo vi har Panduro i Göteborg.

Men dom tar ju grymma överpriser. Skall kolla i bokhandeln.
Citera
2005-11-21, 13:28
Medlem
polemarchoss avatar
Blixtlåspåsar....

Ett annat förslag är att kolla på ELFA i Mölndal....

Dom har vad dom kallar "Blixtlåspåsar Pink Poly". Av namnet kan du nog förstå vilken färg som har.
Såg på deras hemsida att den bara säljs i 100-pack.

*Edit*

Här är länken:

http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.p...htm?_80_072_13
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in