Redline påsar brukar jag köpa på diverse järnaffärer och bygghandlar eller vad nu butikerna kallas. Om dom inte råkar ha sådana i sortimentet så har dom säkerligen sådana påsar när folk köper te x. 20 små skruvar eller 10 bultar etc. Bara att höra med dem!
Redline påsar brukar jag köpa på diverse järnaffärer och bygghandlar eller vad nu butikerna kallas. Om dom inte råkar ha sådana i sortimentet så har dom säkerligen sådana påsar när folk köper te x. 20 små skruvar eller 10 bultar etc. Bara att höra med dem!
Dom är inte särskilt dyra. Jag och en kompis köpte 100 pack (ca 8 x 12 cm) för runt 60-80 spänn för några år sedan. Dom är säkerligen billigare i järnhandeln.
Om man köper skruv i lösvikt på Beijers så kan man plocka i sådanna påsar. Köp en skruv, lägg i en påse och gå och betala cirka 50 öre. Tyvärr står det Beijers på dem.
Om man köper skruv i lösvikt på Beijers så kan man plocka i sådanna påsar. Köp en skruv, lägg i en påse och gå och betala cirka 50 öre. Tyvärr står det Beijers på dem.
hehe jo, men om jag skall ha en hög så kanske dom undrar varför jag har en skruv i varje.
De finns ute på auktionssajterna också, till exempel när man söker på Tradera. 20 stycken 10x15 centimeter för 12 kronor till exempel. Frakt tillkommer. Kontakta säljaren och hör om du kan få köpa en större klump, till bättre pris.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!