Flashback bygger pepparkakshus!
2016-03-27, 10:36
Medlem
leffelurs avatar
Fick lergigan forte utskrivet för sömnsvårigheter. Men jag tycker inte att 150 mg funkar. Kan man kombinera med imovane eller apodorm?

Mvh
Citera
2016-03-27, 10:41
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leffelur
Fick lergigan forte utskrivet för sömnsvårigheter. Men jag tycker inte att 150 mg funkar. Kan man kombinera med imovane eller apodorm?

Mvh

Imovane ensamt skulle nog fungera. Om du inte redan testat det. Annars får väl testa att kombinera dom där två
Citera
2016-03-27, 11:18
Medlem
Emalkays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leffelur

Mvh

Du kan kombinera båda men 150mg tycker jag låter lite högt.
Fått både imovane och lergigan utskrivet av min läkare.
Citera
2016-04-14, 20:58
Medlem
Ghurps avatar
Alldeles för mild för mina sömnproblem. Extrema myrkryppningar när jag tagit mer än 100mg

Men funkar ju för vissa
Citera
2016-05-04, 20:39
Medlem
PlanetCaravans avatar
Hade lergigan utskrivet under en period men slutade, fick dock en burk lergiga av en kompis nyligen. Jag bli så otroligt jävla snustorr i käften. Det är likadant dagen efter, måste dricka vatten stup i kvarten. Sen så mår ja så jävla dåligt. Kan knappt prata med folk dagen efter Lergigan. Får även skitjobbiga myrkrypningar som gör det nästan omöjligt att somna.

Där har du lite anledningar till varför jag inte är nåt stort fan av lergigan. Det funkar ju dock att varva ner med tillfälligt.
Citera
2016-05-05, 09:52
Medlem
Zot^s avatar
Ibland. Hit or miss om det blir krypningar eller inte dock så jag tar dem inte längre. Melatonin funkar lika bra fast utan biverkningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in