2016-03-24, 01:27
Medlem
Ja som rybriken lyder.

Har hört ofta att kvinnor uttalar sig att kvinnorna är snyggare än männen.
Jag kan hålla med om att kvinnor är snyggare när de har smink. Men när det inte finns då är alla killar snyggare.

Här har ni ett smakprov http://m.imgur.com/Bkp7bOy

Vi killar är generellt snyggare. Vi behöver inget smink för att göra oss vackra. Vi kör all natural. Så håll tyst om att ni kvinnor är snyggare än oss killar. Ta av eran mask och visa erat riktiga grodnylle.

Detta måste ni hålla med om, eller står ni emot?
Citera
2016-03-24, 02:04
Bannlyst
Tyvärr. Tjejer är mycket attraktivare än killar. Men män är naturligt vackrare pga vi inte behöver bada i smink för att bli snygga ansiktsmässigt. Bara bögar tänder på ansikte btw. Tjejers kropp och former kan man dö för, en mans, not so much.
Citera
2016-03-24, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av netflixandpill
Tyvärr. Tjejer är mycket attraktivare än killar. Men män är naturligt vackrare pga vi inte behöver bada i smink för att bli snygga ansiktsmässigt. Bara bögar tänder på ansikte btw. Tjejers kropp och former kan man dö för, en mans, not so much.
Det var ju det jag menade

Jo tjejers kropp är fin men inte alla är det. Otränade tjejers kroppar är ej attraktivt.
Citera
2016-03-24, 02:08
Medlem
Psyko Dads avatar
Mjo på sätt och vis kan jag väl hålla med om det.
Mötte en tjej i somras i ett affärsmöte då hon var helt osminkad och såg abslout inte fräsch eller ens medelsnygg ut.
har sedan mött henne sminkad och fixad och det var en huvudvridande skönhet. Jag var häpen över förändringen.
Med killar är det ju mer-vad du ser är vad du får, då de inte kan köra sådana förändringar.
Citera
2016-03-24, 02:16
Bannlyst
Ni har alla helt fel. Även utan smink finns det betydligt fler snygga kvinnor än män. Och det där skitsnacket om att bara bögar kollar på ansiktet är inte ens värt att kommentera.
Citera
2016-03-24, 02:18
Medlem
jagnickars avatar
Det verkar som att denna tråd endast fokuserar på ansiktet . Själv känner jag att kvinno ben är betydligt snyggare än mäns , inte så kantiga och håriga. Finns väl en anledning till att män inte bär kjol.

Sedan om kvinnokroppar som är
otränade inte är attraktiva , ja det ser löst ut men fördelar sig ofta ganska bra på armar och lår . Ser ofta killar med taniga kycklingben sedan en lös mage och lovehandels. Den gubbformen är vanlig hos otränade unga män, vem tänder på grod formen egentligen ?

Män och kvinnor har ju uppenbarligen olika saker som gör respektive kön snygga . En man kan ju gömma en stor del av sitt ansikte i ett skägg som kan göra en stor skilldnad för utseendet, även om det inte går att jämföra med smink.

Smink är fult på män och skägg är fult på kvinnor. Otränade män (förutom ruskigt feta ) får kycklingben och otränade tjejer får lösa armar.
Citera
2016-03-24, 07:45
Medlem
Vissa skriver samt säger att hälsan på folk här i Sverige har försämrats.
Ser både kvinnor som män i min ålder 20-30 som inte har något motorik alls, ovältränade, men kanske ett fint ansikte, men vad ska man ha det där till egentligen..

Brukar ibland kolla på kvinnor som ser "fina" ut och undra hur de hade sett ut som män, i många situationer kommer man fram till att avkomman inte hade sett så bra ut om personen föds till en man, sedan blir allt för många hjärntvättade av sin "favorit-serie" och då blir man fulare.

Tycker däremot att män visar mer lojalitet, och vet innebörden av ett svek när det kommer till det där. Men det är lite off topic.
Citera
2016-03-24, 09:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stureadde
Ja som rybriken lyder.

Har hört ofta att kvinnor uttalar sig att kvinnorna är snyggare än männen.
Jag kan hålla med om att kvinnor är snyggare när de har smink. Men när det inte finns då är alla killar snyggare.

Här har ni ett smakprov http://m.imgur.com/Bkp7bOy

Vi killar är generellt snyggare. Vi behöver inget smink för att göra oss vackra. Vi kör all natural. Så håll tyst om att ni kvinnor är snyggare än oss killar. Ta av eran mask och visa erat riktiga grodnylle.

Detta måste ni hålla med om, eller står ni emot?

Det ligger kanske en del i vad du säger. Skall gå och titta i spegeln.
Citera
2016-03-24, 09:43
Medlem
Nej inte en chans. Sorry guys!
Citera
2016-03-24, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MySocks
Nej inte en chans. Sorry guys!
Förklara varför, stärk ditt svar
Citera
2016-03-24, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagnickar
Det verkar som att denna tråd endast fokuserar på ansiktet . Själv känner jag att kvinno ben är betydligt snyggare än mäns , inte så kantiga och håriga. Finns väl en anledning till att män inte bär kjol.

Sedan om kvinnokroppar som är
otränade inte är attraktiva , ja det ser löst ut men fördelar sig ofta ganska bra på armar och lår . Ser ofta killar med taniga kycklingben sedan en lös mage och lovehandels. Den gubbformen är vanlig hos otränade unga män, vem tänder på grod formen egentligen ?

Män och kvinnor har ju uppenbarligen olika saker som gör respektive kön snygga . En man kan ju gömma en stor del av sitt ansikte i ett skägg som kan göra en stor skilldnad för utseendet, även om det inte går att jämföra med smink.

Smink är fult på män och skägg är fult på kvinnor. Otränade män (förutom ruskigt feta ) får kycklingben och otränade tjejer får lösa armar.

Fast sen finns det också killar som till och med har större stjärt än tjejer.

Killar behövet inget smink för att dölja våra riktiga ansikten. Visst kan skägg göra det men inte alla gör det. De flesta kvinnor använder smink.
Citera
2016-03-24, 12:18
Medlem
remixutoheavens avatar
Kvinnor och tjejer är mer estetisk snyggare eftersom de har mer mjuka linjer än vad män har. Sen har också kvinnor en helt annan skönhet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in