tycker folk insinuerar ibland att jag skulle vara bög. Är ganska "vek" kanske. Kan känna en sorts attraktion till vissa män men att se ett manligt könsorgan rör mig inte tvärtom vill helst slippa. Känner en attraktion till kvinnor som är äldre deras bröst och könsorgan. Är jag bög eller bisexuell?
om du känner attraktion till en kille är du lagd åt det hållet, är väl inget konstigt med det så länge du inte känner ett behov av att tala om det för folk och alltid stå i centrum med din läggning.
Har träffat på för mycket sånt folk
Om du tänker på män när du runkar är du troligtvis homosexuell.
Gör du det?
det är det jag försöker säga jag tänker bara på kvinnor när jag gör det. Om jag inte gör det tänker jag på sex med kvinnor konstant. Däremot har jag när jag var yngre känt mig lite "kär" i manliga kändisar och det sitter väl kvar lite men längtar mest efter kvinnor.
det är det jag försöker säga jag tänker bara på kvinnor när jag gör det. Om jag inte gör det tänker jag på sex med kvinnor konstant. Däremot har jag när jag var yngre känt mig lite "kär" i manliga kändisar och det sitter väl kvar lite men längtar mest efter kvinnor.
Några procent hit eller dit har väl alla, som Magnus Uggla säger (i filmen G).
Oroa dig inte. Kör på det som känns rätt bara! Vad andra har för funderingar spelar ingen roll.
jag känner ju sympati med bögarna. Vet nog med mig att jag är lite lagd och det hållet i alla fall. Känns irriterande bara när man inte har det minsta lust att praktisera det så att säga
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!