Jag ska inte lägga ut nån lång historia här, men jag ska skona er.
Jag har kommit på att jag känner mej nästan alltid ivägen, och att detta "ursäkta-jag-andas-och-finns", är något oerhört vanligt.
Jag hade inte skrivit detta, korta, och även lite torftiga toåic om jag inte led så fruktansvärt av det.
Jag känner mej LIMITERAD från att vara den jag är, och leva det liv jag leder, att jag ibland nästan hamnar i paralys; "märk väl" -NÄSTAN. jag är inte typen som ger upp, jag älskar att härda mej. Men ingen, inte jag åtminstone, vill gå och må skit; för jag upplever att folk hatar mej, eller att jag är en last, ett problem; eller ivägen. Det kanske handlar om min farsa, som ofta tyckte det, jag vet inte. Jag är ingen psykolog.
VAD ska jag göra, om jag inte söker psyk. hjälp? Bara några tankar som kan lätta mina bördor? Jag lever i en sjuk skuldmedvetenhet..även om jag inte gjort något alls kan jag ibland drabbas av denna skuldmedvetenhet...den hör samman med problematiken.
Någon som känner igen sig.
Hur kommer man ur känslan av att vara ett problem..
Min första association är ett litet barn, typ en flicka; bråkande föräldrar, och hon är ledsen och har ingenstans att ta vägen.
som sagt; jag hade ALDRIG skrivit ned detta; och så pass personlingt, ifall det inte var för att det gjorde mej så pass illa.
Tack!
Martin