2016-03-21, 21:09
Bannlyst
Hallå! Jag har suttit och tänkt på hur man skulle kunna "trolla" lite med strippklubbar antingen via telefon eller mail, tex. skriva till en strippklubb att "jag blev så besviken för att hon var så ung, har ni inga snygga grannies på 75+??" och något i den stilen.

Behöver inte vara just en strippklubb, kan vara var som helst där man är kund och kan kontakta en slags "kundtjänst". Eller en krog där man på fullaste allvar låtsas vara en neger från Kongo och "hej jakk ondrar värfor ni inte har griss urinn med fiskkrora?"

Detta innebär självklart en brevväxling med stället så man kanske får maila flera gånger. Nå, tror ni att jag blir avslöjad eller att de fattar att jag trollar om jag tex. skojar med en strippklubb?
Citera
2016-03-21, 21:25
Bannlyst
"Jag hade samlag med en ur personalen, i analen och kanske tarmkanalen. Dessvärre glömde jag kondom, och jag befarar att min aids kan ha spridit sig. Ber om ursäkt för eventuella men och komplikationer på grund av nämnda incident".
Citera
2016-03-21, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
"Jag hade samlag med en ur personalen, i analen och kanske tarmkanalen. Dessvärre glömde jag kondom, och jag befarar att min aids kan ha spridit sig. Ber om ursäkt för eventuella men och komplikationer på grund av nämnda incident".

HAHAHAHAHA

Ja den kan man köra, men nu så har en viss kåt turk blivit kär i en strippa på en strippklubb som han nu ska "skriva till". Beroende på hur strippan svarar så ska turken bli ännu mer jobbig och till slut bete sig som en arg gorilla när strippan nekar.

Hoppas att det går bra på enbart mail, kan inte direkt göra en särskilt bra mansröst även om jag kan harma rinkebysvenska om nu strippan vill prata med "turken" i telefon
Citera
2016-03-22, 19:33
Medlem
Du kan fråga vad champagnen kostar, det brukar vara en omskrivning för prostitution på strippklubbar.

Sen fråga vad som då ingår, hur lång tid du har på dig att dricka upp champagnen, om de står för rummet osv.
Citera
2016-03-23, 02:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pex666
Du kan fråga vad champagnen kostar, det brukar vara en omskrivning för prostitution på strippklubbar.

Sen fråga vad som då ingår, hur lång tid du har på dig att dricka upp champagnen, om de står för rummet osv.

Och på vilket sätt blir de trollade av detta?

Isåfall är det roligare om man har något sjukt erbjudande som typ att en arab erbjuder en strippa att gifta sig med honom och flytta till Marocko till hans getfarm + bifoga bilder på en kåt arab och se hur den konversationer fortsätter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in