Hej!
kör för tillfället en testo e kur 500mg/e5d
Och är nöjd med resultaten en så länge då preppet nyligen kickat in efter c.a 6e sticket (har kört testo innan fast lägre dos)
Nu som alla andra inbitna jävlar här så sitter jag redan och planerar nästa kur haha, ja ni vet hur det är. Planen är iaf att köra på 500mg testo e5d som nu fast lägga till något mer, gärna något som ger extra styrka/hårdhet och inte har sjukt många biverkningar typ orala osv. Hur skulle ni gjort? Kan för övrigt säga att jag svarar bra på testo med få biverkningar lite lätt feber i början bara. Jag menar för övrigt inte att jag uteslutit orala helt i mina tankar
Tack på förhand.