2016-03-20, 00:27
Medlem
Hej!
kör för tillfället en testo e kur 500mg/e5d
Och är nöjd med resultaten en så länge då preppet nyligen kickat in efter c.a 6e sticket (har kört testo innan fast lägre dos)

Nu som alla andra inbitna jävlar här så sitter jag redan och planerar nästa kur haha, ja ni vet hur det är. Planen är iaf att köra på 500mg testo e5d som nu fast lägga till något mer, gärna något som ger extra styrka/hårdhet och inte har sjukt många biverkningar typ orala osv. Hur skulle ni gjort? Kan för övrigt säga att jag svarar bra på testo med få biverkningar lite lätt feber i början bara. Jag menar för övrigt inte att jag uteslutit orala helt i mina tankar

Tack på förhand.
Citera
2016-03-20, 00:30
Medlem
Kan tillägga att jag ska bulka under den kuren
Citera
2016-03-20, 00:35
Medlem
arabansplitternys avatar
Tren A utan tvekan
Citera
2016-03-20, 00:41
Medlem
Missade du att jag skrev med få biverkningar? Visst tren ger bang for the Buck men det kan bli ett rent helvete också. Steroidernas steorid och jag tror inte jag är mentalt redo för tren hehe
Citera
2016-03-20, 00:42
Medlem
Slaystations avatar
köp test prop, mast prop, tren a separat lär vara bättre man vet aldrig hur labben gör cutmix. släng in masten i slutet på kuren ifall du ska bulka
Citera
2016-03-20, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arabansplitterny
Tren A utan tvekan
Haha som sagt få biverkningar gärna sen som sagt är jag inte redo för tren

163 Rinkeby araban splitter nyyy - kaka
Citera
2016-03-20, 00:45
Medlem
arabansplitternys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlazedNBaked
Missade du att jag skrev med få biverkningar? Visst tren ger bang for the Buck men det kan bli ett rent helvete också. Steroidernas steorid och jag tror inte jag är mentalt redo för tren hehe

Har du provat tren tidigare?...
Citera
2016-03-20, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaystation
köp test prop, mast prop, tren a separat lär vara bättre man vet aldrig hur labben gör cutmix. släng in masten i slutet på kuren ifall du ska bulka

Mast har jag varit sugen på ett tag och läst mycket om, hur funkar den för dig? Tren är jag inte redo för ännu dock absolut ska köpa separat då jag också hört en massa om underdoserade grejer
Citera
2016-03-20, 00:48
Medlem
Citat:
Har du provat tren tidigare?...
Vissa saker kan man läsa sig till utan att testa och känna att det inte är en bra idé
Men jag förstår att du rekommenderar det då det skulle ge det jag söker, men jag anser att det är möjligt att få ungefär de effekterna jag söker utan att börja med tren direkt
Citera
2016-03-20, 00:50
Medlem
arabansplitternys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlazedNBaked
Vissa saker kan man läsa sig till utan att testa och känna att det inte är en bra idé
Men jag förstår att du rekommenderar det då det skulle ge det jag söker, men jag anser att det är möjligt att få ungefär de effekterna jag söker utan att börja med tren direkt

Jojo men det finns så många idioter som snackar så mycket skit överallt att folk tror att tren automatiskt kommer ge dig alla möjliga läskiga biverkningar. Sanningen är nej förfan det är lugnt brukar köra 100mg tren A ed utan några jävla biverkningar förutom aggression men den går ju att kontrollera det sitter bara i ditt jävla huvud det är bara att köra. Antingen ska man preppa ordentligt eller inte alls.
Citera
2016-03-20, 00:53
Medlem
Citat:
Jojo men det finns så många idioter som snackar så mycket skit överallt att folk tror att tren automatiskt kommer ge dig alla möjliga läskiga biverkningar. Sanningen är nej förfan det är lugnt brukar köra 100mg tren A ed utan några jävla biverkningar förutom aggression men den går ju att kontrollera det sitter bara i ditt jävla huvud det är bara att köra. Antingen ska man preppa ordentligt eller inte alls.
Jo haha klart att man ska köra rejält, började direkt med injekt och inga orala. Och visst kan jag va en av dom som klarar mig fint utan massa biverkningar med trennet men jag vet också att om jag väl har börjat med det så kommer jag inte nöja mig med något annat sen, så jag försöker undvika det så länge jag kan
Citera
2016-03-20, 01:50
Medlem
HulkenKKs avatar
Knepigt trådnamn vilken cutmix rekommenderar ni?
Och du vill ej köra tren,bara en tanke som slog mig.haha aja alltid härligt med ett gott skratt så här mitt i natten
Mvh Hulkenkk
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in