2016-03-18, 12:45
Bannlyst
Ingen som har lite nyttig information om skjutningen?

Börjar bli lite tjatigt att läsa igenom kartfjolleri.
Citera
2016-03-18, 18:40
Bannlyst
Hänger hämnd i luften i Vårby gård/Vårberg just nu.
Gängen samlas . Det drar ihop sig.
Citera
2016-03-18, 18:41
Medlem
Och vem är den skjutne denna gång ?
Citera
2016-03-18, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulansson
Hänger hämnd i luften i Vårby gård/Vårberg just nu.
Gängen samlas . Det drar ihop sig.

Alla snackar om att detta är en hämnd för mordet igår, hur kan man vara så säker på det när man inte ens vet vem offret är ännu? Vem är den skjutne?

Citat:
Ursprungligen postat av OLDDEAR
Och vem är den skjutne denna gång ?

Det undrar jag med. Hur är tillståndet för den skjutne?
Citera
2016-03-18, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikha92
jaså jag bor ju här ska gå och handla lite snart och se vad som händer i centrum
Det var lugnt det vanliga ungdomar i gäng som skriker och har sig knappast som att nåt ligger i luften mer än en vanlig fredagkväll
Citera
2016-03-18, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LineroKillen046
Alla snackar om att detta är en hämnd för mordet igår, hur kan man vara så säker på det när man inte ens vet vem offret är ännu? Vem är den skjutne?

Det undrar jag med. Hur är tillståndet för den skjutne?

den skjutne är en mörkhudad kille som tydligen är pundare. denna skjutning har ingenting med gårdagens skjutning att göra har jag hört killen som sköts är en nobody. mer än så vet jag inte.
Citera
2016-03-18, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrcoolbabito
ag hört killen som sköts är en nobody. mer än så vet jag inte.

Det låter långsökt att någon skulle ha tyckt att det var värt risken för ett potentiellt livstidsstraff för mord att (försöka) avrätta en "nobody" och detta med ett illegalt vapen, som inte är lätt att få tag på om man inte har kontakter i speciella kretsar och dessutom kostar en vacker slant där. Snubben måste ha uppskattats varit värd besväret, risken och kostnaden -- för någon.
Citera
2016-03-18, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrcoolbabito
den skjutne är en mörkhudad kille som tydligen är pundare. denna skjutning har ingenting med gårdagens skjutning att göra har jag hört killen som sköts är en nobody. mer än så vet jag inte.

Hel mörkhyad eller halv ??
Citera
2016-03-18, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raticid
Det låter långsökt att någon skulle ha tyckt att det var värt risken för ett potentiellt livstidsstraff för mord att (försöka) avrätta en "nobody" och detta med ett illegalt vapen, som inte är lätt att få tag på om man inte har kontakter i speciella kretsar och dessutom kostar en vacker slant där. Snubben måste ha uppskattats varit värd besväret, risken och kostnaden -- för någon.
Du har rätt. Det är bara troll som surrar .
Fludderdimman är tät i området just nu och spänning i luften.
Aina är livrädd och håller sig borta .
Hörnan vid Vitlök luktar soft soft broder
Citera
2016-03-18, 20:54
Bannlyst
Shit vad läskigt, jag var ute vid den tiden bara några 100 meter ifrån platsen, hörde inga skott dock
Citera
2016-03-18, 21:03
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raticid
Han kan ju varit skjuten i en flödderdimma, för att sedan, när dimman lättat, borttransporterad till platsen han hittades på. Inte första gången en "nobody" blivit skjuten, liksom.
Citera
2016-03-18, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles13
Shit vad läskigt, jag var ute vid den tiden bara några 100 meter ifrån platsen, hörde inga skott dock
Det mest troliga är att ahn blivit skjuten nån annanstans och blivit dumpad där.hus som bara ligger stenkast bort och som sover med öppna fönster skulle ha vaknat av skottlossning.minns inte vilken tidning jag läste det nu. men frågan är väl vad det är för privatpersoner som är ute på promenad halv 4 på morgonen på en öde skogsväg som larmar om det.
Konstigt att det inte har spekulerats om något namn ännu många måste ju veta vem han är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in