2016-03-18, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikha92
Det mest troliga är att ahn blivit skjuten nån annanstans och blivit dumpad där.hus som bara ligger stenkast bort och som sover med öppna fönster skulle ha vaknat av skottlossning.minns inte vilken tidning jag läste det nu. men frågan är väl vad det är för privatpersoner som är ute på promenad halv 4 på morgonen på en öde skogsväg som larmar om det.
Konstigt att det inte har spekulerats om något namn ännu många måste ju veta vem han är
Alright, jadu det är ganska konstigt, kanske är någon joggare/hundägare eller så är det kanske mgm...
Citera
2016-03-18, 21:21
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heltutanklass
Du har aldrig hört uttrycket all reklam är bra reklam?

Jodå men inte i detta sammanhang.
Citera
2016-03-19, 01:47
Medlem
MrWalross avatar
Krig på G , de kan man iaf säkert säga. Inväntar fler dödsoffer.
Citera
2016-03-19, 02:36
Medlem
TrashteamSWEs avatar
Känner grabben som blev sjukten, en eritrean som haft det svårt med ekonomin, sysslade med weedsäljning men en av de bästa personer jag mött, synd dock att folk ger sig in på dessa nätverk.
Citera
2016-03-19, 02:37
Medlem
TrashteamSWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charles13
Shit vad läskigt, jag var ute vid den tiden bara några 100 meter ifrån platsen, hörde inga skott dock
Han blev dumpad där, han hade alltså skjutits på en annan plats.
Citera
2016-03-19, 04:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrashteamSWE
Han blev dumpad där, han hade alltså skjutits på en annan plats.
Spela roll han kan ha skjutits i närheten vad vet du
Citera
2016-03-19, 04:30
Medlem
TrashteamSWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Anar att han är i praktiken död. Svårt att se varför man skjuter någon i huvudet och dumpar honom utan att vara säker på att han är eller kommer att dö.

En ganska osannolik, men inte helt utesluten, möjlighet är ju det inte är ett brott överhuvudtaget utan att han försökt ta livet av sig. För ett självmord känns platsen inte helt osannolik, och det kan hända att polisen är lite på tårna nu med tanke på gårdagens mord.
Självmord tror jag inte han begick, träffade grabben igår, hälsade på han lite snabbt, märkte dock inget fel han va glad som vanligt, detta är en konflikt med det så kallade Östberga mot Bredäng om man ska säga så antar jag
Citera
2016-03-19, 04:31
Medlem
TrashteamSWEs avatar
Han blev skjuten i vårberg, platsen där han bor.
Citera
2016-03-19, 07:58
Medlem
Citat:
Självmord tror jag inte han begick, träffade grabben igår, hälsade på han lite snabbt, märkte dock inget fel han va glad som vanligt, detta är en konflikt med det så kallade Östberga mot Bredäng om man ska säga så antar jag
Hur kom han in i bilden mellan bredäng och östberga
Citera
2016-03-19, 08:02
Medlem
Citat:
Han blev skjuten i vårberg, platsen där han bor.
Jaså vet du vart i vårberg? jag menar någon borde ju ha hört skottlossning man gör det knappast i nån lägenhet utan mer troligt vid vårbergs toppen eller nåt avskilt ställe.Har de skett vid toppen borde jag ha hört det
Citera
2016-03-19, 08:31
Medlem
Rabattfyllans avatar
Vet vi något nytt om tillståndet?
Citera
2016-03-19, 10:25
Medlem
DinDrs avatar
Som sagt, Sverige har aldrig varit tryggare...

Tror nog att detta är kopplat till Bredäng på ett eller annat sätt.
Nästan så jag hoppas att det är så för vart är detta land på väg annars?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in