• 2
  • 3
2005-11-25, 11:56
Bannlyst
Mm, Granit r riktigt prisvrt.
15:- kostar en dosa hr i sthlm.

Har en under lppen just nu, dom rinner som kiss
Citera
2005-11-25, 14:24
Bannlyst
Plask_boy
Citat:
Granit smakar okej, men rinner på tok för mkt. Jag kölr hellre LD då som till och med är billigare på vissa ställen...

Är du inte riktigt klok? Jag kör inte granit pga att påsarna är mindre en vanliga, men jag har köppt ett par doser och den är fantamig jävligt torr! Rinner? Nej tack!

I Halmstad så köper vi en stock LD för 120 :- och samma pris för en dosa, 12 :-.
Citera
2005-11-25, 20:00
Medlem
panofils avatar
Kuuuk, kpte mig en stock Granit idag.
Och nr man kommer hem och ska ta frsta snusen, vad fr man se d?

Krringjveln har gett mig vit portion.

Nvl, det r ju en portion extra i dom jmfrt med vanliga. Fr vl frska trsta mig med det.
Citera
2005-12-01, 14:47
Medlem
joppes avatar
Bor i Danmark, dr det r omjligt att f tag i portionssnus, s jag ker till Malm en gng i mnaden och kper ett par stockar.
Var i Malm igr och fick en liten chock nr jag kom in i kiosken. Utbudet av snus har exploderat! Helt underbart. Kbte granit vit portion, Lucky Strike vit portion och var vldigt njd med smaken. LS smakar bttre n granit, men ligger p samma prisniv som de "vanliga" mrkena. Granit var gott, men inte helt i klass med General. Men nr man kan spara 320kr i mnaden p att snusa granit jmnfrt med General (jag kper 2 stockar i mnaden. General kostar 270kr/stock, Granit 110kr/stock) , s r det helt klart att man vljer Granit.
Citera
2005-12-01, 14:53
Medlem
Ett priskrig skulle behvas, nr Swedish Match introducerade nya sorter minskade de p innehllet. Dosorna var i princip halvfulla ett tag.

Dessutom r ett pris runt 30 spnn i verkant fr vad som kan anses rimligt fr en kritisk konsument.
Citera
2005-12-01, 15:57
Medlem
$Snake$s avatar
Jag undrar vad Swedish Match kommer gra... De kommer nog introducera ngot budget snus som smakar illa men r jtte billigt. Jag tror personligen inte att de kommer snka priserna p "General" "Grov" "Ettan" etc. Men hller med Petter ett priskrig behvs!
Citera
2005-12-05, 21:07
Medlem
bogarleffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fbåt
I Halmstad s kper vi en stock LD fr 120 :- och samma pris fr en dosa, 12 :-.

I vilken affr d?
Citera
2005-12-06, 02:12
Medlem
TopDogs avatar
Kpte en dosa vit idag pga brist p pengar och jag mste sga att jag blev vldigt besviken. Vanlig portion har jag prvat och det r cok nice men den vita fyfan. Nej, jag hller mig nog till General white framver...
Citera
2005-12-06, 16:50
Medlem
Ahruons avatar
Jag gillar Granit. Bra snus, enligt mig i tider d ekonomin inte r den bsta. Brukar kosta 15 kronor p lokala turkkiosken. Fr ta och knalla till Willys...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in