Som rubriken lyder, har ni någonsin råkat folda en hand, i en stor pott, där ni haft den bästa möjliga handen, för att sekunden senare inse ert misstag?
Sökte lite på forumet efter liknande tråd men jag hittade inget.
Detta hände mig nyss på Pokerstars, hade 5-6 suited och floppen kom 3-4-K, jag hade två motståndare och den ena lägger in 300 i en pott på ca 1000. Den andra foldar och jag synar med mitt stegdrag. Hade dessutom ett backdoor flush draw. Turn kommer en tvåa, han checkar rätt snabbt, jag checkar, och missar helt att jag fått stege. På rivern kommer Q, han trycker all-in på ca 3.5K. Jag lägger mig direkt.
Sekunden senare tänker jag till och inser att jag foldat en stege och den bästa möjliga handen som fanns att få med det som låg på bordet
Jag kände ju mig sjukt korkad, och jag har ändå många års pokerrutin. I mitt försvar lirade jag tre bord samtidigt och jag brukar max lira två samtidigt, blir för hetsigt annars.
Grämde mig en kvart-20 minuter efter detta, nu är det passé och jag ligger rätt bra till i den turneringen det handlar om så jag har hämtat upp mig bra
Har det här hänt er och hur dumma kände ni er efteråt? Vad var det för pengar vi isf talade om? Berätta!