2023-09-15, 18:22
Medlem
Meloneusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
inget illa menat men känns som män som ofta håller med bdsm inte är i de högsta skiktet på utseendeskalan.

Kan någon kvinna verifiera eller dementera?

Nu är jag ingen kvinna så kan inte verifiera eller dementera. Men har tänkt lite i samma banor, framförallt vad gäller saker som findom/paypigs/slavar etc.
En teori som kanske stämmer på somliga, är att dessa snubbar sällan eller aldrig fått uppmärksamhet eller träffat så mycket tjejer. Därav har dessa kinks vuxit fram för att ge dem någon form av relation.

Jag har själv under senare år fått en allt starkare lust att testa bdsm och framförallt som sub/switch. Är ingen supermodell, men ser helt ok ut och haft hyfsat mycket brudar genom åren. Så kanske är jag helt fel ute i denna teori. Dock så är jag mer inne på de mildare kinksen. Har ingen längtan att gå i koppel på stan eller leva som slav 24/7.
Citera
2023-09-15, 20:26
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meloneusk
Nu är jag ingen kvinna så kan inte verifiera eller dementera. Men har tänkt lite i samma banor, framförallt vad gäller saker som findom/paypigs/slavar etc.
En teori som kanske stämmer på somliga, är att dessa snubbar sällan eller aldrig fått uppmärksamhet eller träffat så mycket tjejer. Därav har dessa kinks vuxit fram för att ge dem någon form av relation.

Jag har själv under senare år fått en allt starkare lust att testa bdsm och framförallt som sub/switch. Är ingen supermodell, men ser helt ok ut och haft hyfsat mycket brudar genom åren. Så kanske är jag helt fel ute i denna teori. Dock så är jag mer inne på de mildare kinksen. Har ingen längtan att gå i koppel på stan eller leva som slav 24/7.

Givetvis finns det undantag i stort och smått.

Men generellt menar jag nog folk som ser BDSM lite som sin identitet snarare än att vara nyfiken på o pröva och leka lite i sängkammaren.
Citera
2023-09-15, 23:34
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
Lite svårt att förbjuda fantasier, men folk som har såna fantasier bör uppmuntras till att söka hjälp. Det borde inte ses som ok

Fantasier skadar inte någon såvida dom inte levs ut irl.
Citera
2023-09-16, 09:57
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Fantasier skadar inte någon såvida dom inte levs ut irl.
Det börjar med fantasier sen levs de ut irl.
Citera
2023-09-17, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
inget illa menat men känns som män som ofta håller med bdsm inte är i de högsta skiktet på utseendeskalan.

Kan någon kvinna verifiera eller dementera?

För tio år sedan tyckte jag ds-män var kortare än genomsnittet och därför gärna bar hatt på events, men nu tycker jag de är normallånga och ser ut som genomsnittet för sina respektive åldersgrupper.
Citera
2023-09-27, 22:07
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idumea
Kompis, du har blivit medlem på sidan för snusk och perversioner. Varför i helvete letar du efter oskyldiga kvinnor där? Testa kristdemokraternas årsstämma eller bromöllas knyppelförening.

Nyreggad igen. Jag är en vegan ätare och gillar hårda tag i sängen. Darkside verkar va det enda alternativet och jag vet inte riktigt hur jag ska få till det annars.. det kostar att va udda o onormal..

Smutskastning förväntas.

Sen tror jag att det finns många som sitter hemma och näthatar på oss darkside i sin soffa eller armchair för att det är gött och bekvämt och dom får sig en kick..
Citera
2023-09-30, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Nyreggad igen. Jag är en vegan ätare och gillar hårda tag i sängen. Darkside verkar va det enda alternativet och jag vet inte riktigt hur jag ska få till det annars.. det kostar att va udda o onormal..

Smutskastning förväntas.

Sen tror jag att det finns många som sitter hemma och näthatar på oss darkside i sin soffa eller armchair för att det är gött och bekvämt och dom får sig en kick..

Hur blev du medlem? Har försökt i ett halvår men det står bara ”vi tar inte emot nyregistrerade nu” återkom gärna imorgon!” Med röd text. Varför vecka i ett halvår snart.
Citera
2023-09-30, 23:16
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegendBenzema
Hur blev du medlem? Har försökt i ett halvår men det står bara ”vi tar inte emot nyregistrerade nu” återkom gärna imorgon!” Med röd text. Varför vecka i ett halvår snart.

Testa igen! Det stod så för mig också nån gång tror jag. Jag bara gick in och registrerade.
Citera
2023-10-01, 16:59
Medlem
Du missar inget. Darksides glansdagar var för 15+ år sedan.
Idag är det uteslutande vedervärdiga vänsteräckel i diverse hårkulörer samt ett BMI på 50 som är medlemmar där.

FetLife är en bättre sida om man gillar sådant.

Citat:
Ursprungligen postat av LegendBenzema
Citera
2023-10-01, 17:15
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlie80
Du missar inget. Darksides glansdagar var för 15+ år sedan.
Idag är det uteslutande vedervärdiga vänsteräckel i diverse hårkulörer samt ett BMI på 50 som är medlemmar där.

FetLife är en bättre sida om man gillar sådant.
Vänsteraktivister är ofta högljudda, men är lätta att blockera eller munkavla om du nu nödvändigtvis måste ha dem som vänner.

Vad gäller hårkulörer och fetma så är det ju bara att välja andra, mer normala människor.

Gå in och titta på listan över de mest populära bilderna, lovar att du inte hittar en fet människa med grönt hår bland de översta 300 eller så.
Citera
2023-10-03, 16:22
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Ni män som är medlemmar på DS, kolla hur många som blir uthängda av kvinnor. Du får inte ens ge en dålig score för då hoppar hela DS på dig för att du säger det öppet och "kränker" den personen. Hello, det finns något som heter yttrandefrihet
Citera
2023-10-03, 16:49
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345.
Ni män som är medlemmar på DS, kolla hur många som blir uthängda av kvinnor. Du får inte ens ge en dålig score för då hoppar hela DS på dig för att du säger det öppet och "kränker" den personen. Hello, det finns något som heter yttrandefrihet

Vadå "ge en dålig score"? Betygsättning av mailkontakter är anonymt, så om du har gjort det så finns det ju inget att hänga ut. I övrigt finns det väl inga betygsättningar. Betygsättning av event kanske?

Ärligt talat, jag kan känna att det blir lite tröttsamt med alla skärmdumpar av plumpa kontaktförsök. Jag menar, det är ju bara att inte svara. Folk fattar inte hur lätt det är att bara ignorera andra människor.

Men med det sagt: Jag har nästan aldrig sett en skärmdumpad kommentar som inte har varit uppenbart dum, konstig eller kränkande. Det är pisselätt att vara man och inte bli uthängd av kvinnor. Det räcker med att vara lite trevlig, bete sig som folk och inte ignorera folks kontaktönskemål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in