Citat:
Ursprungligen postat av
Dirty.
Brjar du grva hr p flashback kan du se mig sga snder Bigfoot redan innan han var slut enligt allmnheten. Enligt mig r han ett extremexempel p en fighter som haft mycket strre framgng n han borde haft, han har aldrig imponerat p mig. Han konstiga r inte ha brjade bli knockad gng p gng efter ett tag, utan snarare att han tog sig lngre n top10 i sin "Prime".
Gillar nd JDS vs Werdum, knns som att vi mste bli av med en "contender". Det blir antagligen Overeem vs Miocic, Cain slr antagligen Browne och fr nsta title shot oavsett resultat.
Jag vet. Vi har diskuterat det tidigare. Han har blivit fr hypad av UFC, att de gett han tv matcher mot Velasquez sger en del.. 3-6-1 sger en del ocks.
Bara vinsten mot Palelei som knns legit ocks, Overeem tappade huvudet och Browne skadade knt. Bigfoot skulle frlora bda av de matcherna vid de allra flesta tillfllena.
JDS borde f Werdum eller ngon annan match som kan ta honom till titelchans. Han r inte vrd en sdan nu men om man ser till vilka som ftt fightas om titeln eller varit p tal den senaste tiden s r det mnga namn som han har vunnit mot. Werdum, Hunt, Miocic, Velasquez...
Jag sger Overeem mot Miocic och Werdum vs JDS som tillsammans med Velsquez vs Browne kan sortera ut nstkommande kandidater.