2016-05-17, 11:35
Medlem
rymdsols avatar
Stipe mste vara den roligaste personen i ufc. Har aldrig skrattat s mycket t en fighter. "Im a champion! Im a champion"
Citera
2016-05-17, 11:42
Medlem
rymdsols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Hller med dig helt och hllet. Om nu testo hjlper hakan r det antagligen marginellt, folk som argumenterar det motsatta har alldeles fr f exempel fr att man ska kunna dra ngra slutsatser.

Sger bara en sak. Big foot Silva. Han tog Mark Hunts bsta slag i frsta mtet. Efter han gick av testa s knockas han gng p gng.
Citera
2016-05-17, 11:54
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdsol
Sger bara en sak. Big foot Silva. Han tog Mark Hunts bsta slag i frsta mtet. Efter han gick av testa s knockas han gng p gng.
En match r allts din extremt stora samplesize du knner att du kan dra klara solklara slutsatser frn?

Han blev ven tokknockad av bde Cormier och Cain som inte direkt r knda fr att ha mycket krut i nvarna nr han gick p testo.

Du behver mycket fler exempel om du ska kunna dra ngra slutsatser.
Citera
2016-05-17, 12:07
Medlem
rymdsols avatar
Citat:
En match r allts din extremt stora samplesize du knner att du kan dra klara solklara slutsatser frn?

Han blev ven tokknockad av bde Cormier och Cain som inte direkt r knda fr att ha mycket krut i nvarna nr han gick p testo.

Det r mitt stora exempel ja 🙂. Jag tycker ngot inte ser riktigt rtt ut men vad fan vet jag.
Citera
2016-05-17, 13:30
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:

Exemplet Bigfoot fr vl formas kring faktumen att matchen mot Hunt var den d han visade upp bst haka, samt att det ocks var enda gngen han faktiskt visade sig haft frhjda testo-vrden. Vet inte heller om han blev tokknockad av Cain, han var tminstone vaken.

Men det r ju bara spekulationer. "Cain borde gtt i golvet nr han blev rockad av JDS i brjan av deras tredje mte, om han inte tryckt" osv.
ven stryktligheten, och frmgan att absorbera utan att slockna, borde vl rimligen frbttras ngot med prestationshjare kontra rent efter man klivit av PED's.
Men det knns inte bevisat och det knns inte heller som det strre problemet i sammanhanget.
Citera
2016-05-17, 17:37
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Exemplet Bigfoot fr vl formas kring faktumen att matchen mot Hunt var den d han visade upp bst haka, samt att det ocks var enda gngen han faktiskt visade sig haft frhjda testo-vrden. Vet inte heller om han blev tokknockad av Cain, han var tminstone vaken.

Men det r ju bara spekulationer. "Cain borde gtt i golvet nr han blev rockad av JDS i brjan av deras tredje mte, om han inte tryckt" osv.
ven stryktligheten, och frmgan att absorbera utan att slockna, borde vl rimligen frbttras ngot med prestationshjare kontra rent efter man klivit av PED's.
Men det knns inte bevisat och det knns inte heller som det strre problemet i sammanhanget.
Fast alla vet att han gick p TRT och antagligen nnu mer skit i Strikeforce och i sin tidiga UFC karrir. Sen r det roliga att att han faktiskt plockade hem de frsta 2 rundorna mot Hunt och inte alls blev taggad speciellt mycket nr Hunt var frsch. Utan det var i de senare ronderna han blev taggad rejlt nr Hunt var halv-gassad och totalt saknade energi att flja upp sina knockdowns.

r bara s less p att alla spyr ur sig att testo hjlper hakan som ett vetenskapligt faktum med Bigfoot vs Hunt som det enda exemplet.
Citera
2016-05-17, 19:03
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Fast alla vet att han gick p TRT och antagligen nnu mer skit i Strikeforce och i sin tidiga UFC karrir. Sen r det roliga att att han faktiskt plockade hem de frsta 2 rundorna mot Hunt och inte alls blev taggad speciellt mycket nr Hunt var frsch. Utan det var i de senare ronderna han blev taggad rejlt nr Hunt var halv-gassad och totalt saknade energi att flja upp sina knockdowns.

r bara s less p att alla spyr ur sig att testo hjlper hakan som ett vetenskapligt faktum med Bigfoot vs Hunt som det enda exemplet.
Han gick faktiskt i golvet i andra ronden nr han sjlv borde varit relativt frsch samtidigt som han kkade mrdarsmllarna i 4:e och 5:e, tminstone utan att g ner.
Hunt borde ftt domslutet dr, det r vl mest det jag hnger upp mig p gllande den matchen.
Bigfoot r slut.

On topic: Vem br Werdum stllas mot nr hans hjrna kvicknar till igen? Rematch mot JDS?
Citera
2016-05-17, 19:20
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Han gick faktiskt i golvet i andra ronden nr han sjlv borde varit relativt frsch samtidigt som han kkade mrdarsmllarna i 4:e och 5:e, tminstone utan att g ner.
Hunt borde ftt domslutet dr, det r vl mest det jag hnger upp mig p gllande den matchen.
Bigfoot r slut.

On topic: Vem br Werdum stllas mot nr hans hjrna kvicknar till igen? Rematch mot JDS?
Brjar du grva hr p flashback kan du se mig sga snder Bigfoot redan innan han var slut enligt allmnheten. Enligt mig r han ett extremexempel p en fighter som haft mycket strre framgng n han borde haft, han har aldrig imponerat p mig. Han konstiga r inte ha brjade bli knockad gng p gng efter ett tag, utan snarare att han tog sig lngre n top10 i sin "Prime".

Gillar nd JDS vs Werdum, knns som att vi mste bli av med en "contender". Det blir antagligen Overeem vs Miocic, Cain slr antagligen Browne och fr nsta title shot oavsett resultat.
Citera
2016-05-17, 19:44
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Brjar du grva hr p flashback kan du se mig sga snder Bigfoot redan innan han var slut enligt allmnheten. Enligt mig r han ett extremexempel p en fighter som haft mycket strre framgng n han borde haft, han har aldrig imponerat p mig. Han konstiga r inte ha brjade bli knockad gng p gng efter ett tag, utan snarare att han tog sig lngre n top10 i sin "Prime".

Gillar nd JDS vs Werdum, knns som att vi mste bli av med en "contender". Det blir antagligen Overeem vs Miocic, Cain slr antagligen Browne och fr nsta title shot oavsett resultat.
Jag vet. Vi har diskuterat det tidigare. Han har blivit fr hypad av UFC, att de gett han tv matcher mot Velasquez sger en del.. 3-6-1 sger en del ocks.
Bara vinsten mot Palelei som knns legit ocks, Overeem tappade huvudet och Browne skadade knt. Bigfoot skulle frlora bda av de matcherna vid de allra flesta tillfllena.

JDS borde f Werdum eller ngon annan match som kan ta honom till titelchans. Han r inte vrd en sdan nu men om man ser till vilka som ftt fightas om titeln eller varit p tal den senaste tiden s r det mnga namn som han har vunnit mot. Werdum, Hunt, Miocic, Velasquez...
Jag sger Overeem mot Miocic och Werdum vs JDS som tillsammans med Velsquez vs Browne kan sortera ut nstkommande kandidater.
Citera
2016-05-17, 20:45
Medlem
rymdsols avatar
Citat:

Dan Henderson r vl ett annat exempel. Han slocknar ocks var och varannan match nu.
Citera
2016-05-17, 20:48
Medlem
rymdsols avatar
Citat:

Jose Aldo gr ju ven att spekulera i.

Jag spyr dock inte ut att testo hjlper mot hakan men jag tror att det gr det. Ta bort alla matcher och titta bara p preparatet. Fr mig r det bara logiskt att det skulle gynna hakan.
Senast redigerad av rymdsol 2016-05-17 kl. 20:52.
Citera
2016-05-17, 21:54
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdsol
Jose Aldo gr ju ven att spekulera i.

Jag spyr dock inte ut att testo hjlper mot hakan men jag tror att det gr det. Ta bort alla matcher och titta bara p preparatet. Fr mig r det bara logiskt att det skulle gynna hakan.
Hendo var ocks helt jvla slut redan innan han klev av TRT. Sen har han ju en hel del slitage p hakan, ngon gng var den ju tvungen att fara t helvete.

Aldo blev trffad klockrent av McGregor, sen har ju han aldrig kt dit fr doping eller anvnt TRT.

Kollar vi p preparatet kan det hjlpa muskulaturen marginellt som i sin tur kan hjlpa hakan marginellt om jag inte r helt borta, sen finns det vl en psykisk frdel med det ocks men det r ju inte samma sak som haka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in