Citat:
Ursprungligen postat av
Dirty.
Börjar du gräva här på flashback kan du se mig såga sönder Bigfoot redan innan han var slut enligt allmänheten. Enligt mig är han ett extremexempel på en fighter som haft mycket större framgång än han borde haft, han har aldrig imponerat på mig. Han konstiga är inte ha började bli knockad gång på gång efter ett tag, utan snarare att han tog sig längre än top10 i sin "Prime".
Gillar ändå JDS vs Werdum, känns som att vi måste bli av med en "contender". Det blir antagligen Overeem vs Miocic, Cain slår antagligen Browne och får nästa title shot oavsett resultat.
Jag vet. Vi har diskuterat det tidigare. Han har blivit för hypad av UFC, att de gett han två matcher mot Velasquez säger en del.. 3-6-1 säger en del också.
Bara vinsten mot Palelei som känns legit också, Overeem tappade huvudet och Browne skadade knät. Bigfoot skulle förlora båda av de matcherna vid de allra flesta tillfällena.
JDS borde få Werdum eller någon annan match som kan ta honom till titelchans. Han är inte värd en sådan nu men om man ser till vilka som fått fightas om titeln eller varit på tal den senaste tiden så är det många namn som han har vunnit mot. Werdum, Hunt, Miocic, Velasquez...
Jag säger Overeem mot Miocic och Werdum vs JDS som tillsammans med Velsquez vs Browne kan sortera ut nästkommande kandidater.