• 9
  • 10
2016-05-18, 01:05
Medlem
teasardigs avatar
Trkigt att Werdum torskade. Absolut den roligaste fightern i UFC utanfr ringen. Jag frstod redan nr han brjade jaga Miocic som inte ens var wobblad hur det skulle sluta. Han gjorde bort sig totalt helt enkelt.

Syntes tydligt i Cyborg vs Smith att den frstnmnde har tit mnga steroider i sina dar. Hon skulle krossa alla i UFC med undantag fr Holly Holm (som sjlv ser ut som en halvman), men hon snackade om att "frsvara sin titel i Invicta" istllet.

I vrigt mycket bra gala med mnga bra matcher.
Citera
2016-05-18, 07:30
Medlem
rymdsols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Hendo var ocks helt jvla slut redan innan han klev av TRT. Sen har han ju en hel del slitage p hakan, ngon gng var den ju tvungen att fara t helvete.

Aldo blev trffad klockrent av McGregor, sen har ju han aldrig kt dit fr doping eller anvnt TRT.

Kollar vi p preparatet kan det hjlpa muskulaturen marginellt som i sin tur kan hjlpa hakan marginellt om jag inte r helt borta, sen finns det vl en psykisk frdel med det ocks men det r ju inte samma sak som haka.

ven Mendez trffade Aldo rent med en uppercut och d flg Aldo upp frn golvet. Aldos kropp sg inte ut som tidigare s det r inte helt fel att anta att ngot pgick.

Jag r vl lite av tron att ett stark psyke kan hantera trauma mot hjrna bttre. Men som sagt vad fan vet jag, jag bara spekulerar.
Citera
2016-05-18, 09:22
Medlem
rymdsols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Hendo var ocks helt jvla slut redan innan han klev av TRT. Sen har han ju en hel del slitage p hakan, ngon gng var den ju tvungen att fara t helvete.

Aldo blev trffad klockrent av McGregor, sen har ju han aldrig kt dit fr doping eller anvnt TRT.

Kollar vi p preparatet kan det hjlpa muskulaturen marginellt som i sin tur kan hjlpa hakan marginellt om jag inte r helt borta, sen finns det vl en psykisk frdel med det ocks men det r ju inte samma sak som haka.

Hendo var ett jvligt dligt exempel insg jag nu.
Citera
2016-05-20, 21:50
Medlem
withnonames avatar
Jag kan inte heller blunda fr sambandet med att g av TRT och blir enklare att knocka.Jag har ingen insyn om TRT vs Glashaka men kommer p mig sjlv med att reflektera ver det flera gnger senaste ren.Bigfoot stod en hel match med Mark Hunt och blev rejlt trffad i deras frsta mte.Han var rejlt p kanten flera ggr i den fighten men stod upp och den fighten r en av de bsta jag nnsin sett.Nsta fight gr han omkull direkt och man ser p hela situationen att BF Silva inte knner sig sugen p att vara oktagonen med Hunt.
Citera
2016-05-21, 00:59
Medlem
Mx_1337s avatar
Jag hller fast vid att PED's har viss positiv effekt p allt, inklusive hakan. Inte draktigt mycket dock, knockade kan alla bli, och har hakan dessutom hllit att ta en massa stryk innan kommer det sklart vnda och bita systemet i svansen frr eller senare.
Att Bigfoot slocknar ltt numera har sklart ocks att gra med att han har gjort det ganska mnga gnger nu.
Detsamma gller Overeem, alltid varit mottagbar fr knockar och ju fler desto kortare vg dit. Sen var det ju inte s att han aldrig blev trffad under streaken d han inte frlorade heller, oavsett hur mycket av framgngen som var PED's eller inte, och numera r han i bttre slag n ngonsin men mste alltid vara med fr ett kort slag frn Ben Rothwell kan gunga planeten i flera minuter.

Lite mer on topic till mnet, Werdum's haka blir ocks intressant att se prov p sen. Visserligen bara blivit knockad 2 gnger, lite jmfrt med mnga andra, men tagit endel stryk nr hans stende fortfarande var ordentligt slpande. Inte blev han en dag yngre efter UFC 198 heller, snart fyller han 39 dessutom..
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in