Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2016-05-18, 01:05
  #109
Medlem
teasardigs avatar
Tråkigt att Werdum torskade. Absolut den roligaste fightern i UFC utanför ringen. Jag förstod redan när han började jaga Miocic som inte ens var wobblad hur det skulle sluta. Han gjorde bort sig totalt helt enkelt.

Syntes tydligt i Cyborg vs Smith att den förstnämnde har ätit många steroider i sina dar. Hon skulle krossa alla i UFC med undantag för Holly Holm (som själv ser ut som en halvman), men hon snackade om att "försvara sin titel i Invicta" istället.

I övrigt mycket bra gala med många bra matcher.
Citera
2016-05-18, 07:30
  #110
Medlem
rymdsols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Hendo var också helt jävla slut redan innan han klev av TRT. Sen har han ju en hel del slitage på hakan, någon gång var den ju tvungen att fara åt helvete.

Aldo blev träffad klockrent av McGregor, sen har ju han aldrig åkt dit för doping eller använt TRT.

Kollar vi på preparatet kan det hjälpa muskulaturen marginellt som i sin tur kan hjälpa hakan marginellt om jag inte är helt borta, sen finns det väl en psykisk fördel med det också men det är ju inte samma sak som haka.

Även Mendez träffade Aldo rent med en uppercut och då flög Aldo upp från golvet. Aldos kropp såg inte ut som tidigare så det är inte helt fel att anta att något pågick.

Jag är väl lite av tron att ett stark psyke kan hantera trauma mot hjärna bättre. Men som sagt vad fan vet jag, jag bara spekulerar.
Citera
2016-05-18, 09:22
  #111
Medlem
rymdsols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Hendo var också helt jävla slut redan innan han klev av TRT. Sen har han ju en hel del slitage på hakan, någon gång var den ju tvungen att fara åt helvete.

Aldo blev träffad klockrent av McGregor, sen har ju han aldrig åkt dit för doping eller använt TRT.

Kollar vi på preparatet kan det hjälpa muskulaturen marginellt som i sin tur kan hjälpa hakan marginellt om jag inte är helt borta, sen finns det väl en psykisk fördel med det också men det är ju inte samma sak som haka.

Hendo var ett jävligt dåligt exempel insåg jag nu.
Citera
2016-05-20, 21:50
  #112
Medlem
withnonames avatar
Jag kan inte heller blunda för sambandet med att gå av TRT och blir enklare att knocka.Jag har ingen insyn om TRT vs Glashaka men kommer på mig själv med att reflektera över det flera gånger senaste åren.Bigfoot stod en hel match med Mark Hunt och blev rejält träffad i deras första möte.Han var rejält på kanten flera ggr i den fighten men stod upp och den fighten är en av de bästa jag nånsin sett.Nästa fight går han omkull direkt och man ser på hela situationen att BF Silva inte känner sig sugen på att vara oktagonen med Hunt.
Citera
2016-05-21, 00:59
  #113
Medlem
Mx_1337s avatar
Jag håller fast vid att PED's har viss positiv effekt på allt, inklusive hakan. Inte dåraktigt mycket dock, knockade kan alla bli, och har hakan dessutom hållit att ta en massa stryk innan kommer det såklart vända och bita systemet i svansen förr eller senare.
Att Bigfoot slocknar lätt numera har såklart också att göra med att han har gjort det ganska många gånger nu.
Detsamma gäller Overeem, alltid varit mottagbar för knockar och ju fler desto kortare väg dit. Sen var det ju inte så att han aldrig blev träffad under streaken då han inte förlorade heller, oavsett hur mycket av framgången som var PED's eller inte, och numera är han i bättre slag än någonsin men måste alltid vara med för ett kort slag från Ben Rothwell kan gunga planeten i flera minuter.

Lite mer on topic till ämnet, Werdum's haka blir också intressant att se prov på sen. Visserligen bara blivit knockad 2 gånger, lite jämfört med många andra, men tagit endel stryk när hans stående fortfarande var ordentligt släpande. Inte blev han en dag yngre efter UFC 198 heller, snart fyller han 39 dessutom..
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback