Citat:
Ursprungligen postat av
Iwannakissrihanna
Jag menar allt vi kan ta på, vad är det vi tar på? Varför behöver det vara en dator vi skriver på? Det kanske bara är något vi ser i det omedvetna. Så tänk såhär, det är inget vi gör, allt är material.
Hur kan vi veta?
Det här är en fantastisk trådstart. Golf applåder! Den innehåller nästan alla bokstäver. Men de verkar vara i fel ordning. Jag kan inte få orden att hänga samman i någon övergripande struktur. Kanske menar du:
Jag enmar atll vi kan at på, avd är etd vi atr på? Varför behöver edt vraa en aordt iv eksrivr på? Etd kaksne abar är nåogt iv ser i etd vmdoeeant. Så tänk såhär, det är nteig iv gör, tall är emrlatai.
Urh nak vi veta.
Exakt, Urh nak vi veta?
Mitt exempel är nästintill lika obegripligt som din trådstart, det flyter som ett moln ovan marken. Vi här i forumet är inte universalgenier som kan vispa grädde av luft. Vi måste få ankringspunkter så att ditt moln av tankar inte svävar iväg. Vi måste veta vad fan det här handlar om.
Din start är så dimmig att jag riskerar att lägga in backen på motorvägen. Snälla du försök ankra dina tankar i något begripligt.