2016-03-16, 03:49
Medlem
orolig2000s avatar
En sak jag kommit fram till genom åren är att majoriteten av alla bipo individer jag varit ihop med eller har i min bekantskap är att dom är kåta som fan. Speciellt kvinnor.
Jag säger varken bu eller bä om om folks sexuella drift men jag blir ändå lite nyfiken.
Visst det är skönt att knulla, inget snack om det men att ha det etsat i bakhuvudet från morgon till kväll som många bipo personer verkar har, hur orkar man? och varför trötnar man aldrig?
Träffade ett ex idag som drog för bara någon timma sedan och mina 12h med sällskap innehöll tankar kring:
Knulla, det ska köpas nya dildon, det ska fotas, det ska filmas, det ska knullas igen, det ska porrsurfas, det ska onaneras, det ska kollas in nya potentiella fb killar att knulla, det ska klagas på att man är överkåt, det ska duschas länge, det ska vattnas i munnen av att tänka på kuk, det ska smsas om att knulla och nakenbilder ska upp på dvs forum hon är medlem i...
Aldrig fattat det där alltså.
Någon bipolär som känner igen sig och vill förklara för herrn?
Citera
2016-03-16, 09:14
Medlem
Det är väl då de är maniska som de håller på? När depressionen slår till hör de inte av sig och du märker inte att de är deprimerade utan sexdrive. Vet en bipolär tjej som jag mötte på avdelningen som blir hypersexuell när hon är manisk. Hon är i hennes ögon sexigast i världen och raggar på alla.
Citera
2016-03-16, 09:22
Medlem
CXTs avatar
"Störda" brudar brukar va duktigt kåta ja
Citera
2016-03-16, 10:48
Medlem
julesvernes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CXT
"Störda" brudar brukar va duktigt kåta ja

Lite generaliserat kanske...?

Som svar på frågan om bipolaritet och "översexualitet" är det precis så som du säger. Under de maniska skoven får merparten en betydligt ökad sexuell lust, det är ett vedertaget delsymptom på mani. Jag har legat inne på bipolära avdelningar på psyket (men då för depression) och de som låg inne för mani sprang runt och låg som in i helvete med andra maniska patienter. Det behöver inte ens eskalera till mani, även hypmana (mani light) personer får normalt ett lössläppt beteende. Dock har jag inte sett någon markant skillnad mellan män och kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in