2018-03-04, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoNames84
Förresten så man kan få alla kanaler nu hos en leverantör? Vad kostar det per månad för fullt kanal paket?
Runt 1100:- eller nåt sånt tror jag både hos CD och Viasat med båda sportpaketen.
Däremot lär det ju vara kampanjer ibland där man kan få rejält med rabatt som ny kund.
Om man hotar med uppsägning som befintlig kund kan man också lyckas få till bra deals.
Priset jag nämnde är om man idag kör både Viasat och CD.
Nu är det bara varandras sportpaket dom byter med varandra.
Varandras filmkanaler och ett gäng andra kanaler påverkas inte av bytet mellan varandra.
Senast redigerad av FreddyK666 2018-03-04 kl. 19:31.
2018-03-04, 19:37
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundb
Är det någon som har en fungerande svensk EPG?
Prova nån av dessa: http://estiptv.site/epg/SE_guide.xml.gz eller http://estiptv.site/epg/SE_guide.xml
2018-03-04, 19:44
Medlem
NoNames84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddyK666
Runt 1100:- eller nåt sånt tror jag både hos CD och Viasat med båda sportpaketen.
Däremot lär det ju vara kampanjer ibland där man kan få rejält med rabatt som ny kund.
Om man hotar med uppsägning som befintlig kund kan man också lyckas få till bra deals.
Priset jag nämnde är om man idag kör både Viasat och CD.
Nu är det bara varandras sportpaket dom byter med varandra.
Varandras filmkanaler och ett gäng andra kanaler påverkas inte av bytet mellan varandra.
Aha det lät inte Så farligt ändå det är ju sport paketen man vill åt ju
2018-03-04, 19:48
Medlem
Med Viasats övergång till MPEG4 så kommer bla Sjuan HD den 3 April.
Borde dyka upp hos CD snart med.
Är väl tidsfråga innan även TV8 och TV10 kommer i HD med så är alla 1-12 i HD.
Senast redigerad av FreddyK666 2018-03-04 kl. 20:02.
2018-03-04, 20:04
Medlem
NoNames84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddyK666
Med Viasats övergång till MPEG4 så kommer bla Sjuan HD den 3 April.
Borde dyka upp hos CD snart med.
Är väl tidsfråga innan även TV8 och TV10 kommer i HD med så är alla 1-12 i HD.
Trevligt 1100 låter som mer humant för ett komplett paket kan jag tycka.
2018-03-04, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Prova nån av dessa: http://estiptv.site/epg/SE_guide.xml.gz eller http://estiptv.site/epg/SE_guide.xml

Tack så mycket!

Ni som haft vissa problem med lagg, hur stor buffer size kör ni nu?
2018-03-05, 08:11
Medlem
Någon som kör med NordicIPTV? Ser att dom har fler enheter(upp til tre) för en hundring per månad.
2018-03-05, 08:58
Medlem
NoNames84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rizeeu
Någon som kör med NordicIPTV? Ser att dom har fler enheter(upp til tre) för en hundring per månad.
Det är Gen dom är Resellers för dom.
2018-03-05, 13:07
Medlem
yodos avatar
Reseller för Rapid va ju lätt att få tag på via iptv.community. Var får man tag på resellers till Camdserver?
Som jag tolka det, går det få Camd till bättre priser via reseller.
Senast redigerad av yodo 2018-03-05 kl. 13:14.
2018-03-06, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yodo
Reseller för Rapid va ju lätt att få tag på via iptv.community. Var får man tag på resellers till Camdserver?
Som jag tolka det, går det få Camd till bättre priser via reseller.

400 för 6mån finns det de som säljer Camd för.
2018-03-06, 17:05
Medlem
Jag har precis testat iptv king 24 timmar nu på min Androidlur och måste säga att jag är imponerad hur bra det funkar. Det som suger är att det inte går att använda Chromecasten, men jag hittade förklaringen varför, så det är väl bara att gilla läget. Men det lutar åt att det blir nån box istället. Men frågan är vilken. Jag har ingen lust att lägga ner flera tusen på en och jag vet inte riktigt vad man ska ha. Kan någon rekommendera en eller flera. Gärna med wifi, men inget krav. Max 1000 spänn ca.
2018-03-06, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormaren
Jag har precis testat iptv king 24 timmar nu på min Androidlur och måste säga att jag är imponerad hur bra det funkar. Det som suger är att det inte går att använda Chromecasten, men jag hittade förklaringen varför, så det är väl bara att gilla läget. Men det lutar åt att det blir nån box istället. Men frågan är vilken. Jag har ingen lust att lägga ner flera tusen på en och jag vet inte riktigt vad man ska ha. Kan någon rekommendera en eller flera. Gärna med wifi, men inget krav. Max 1000 spänn ca.
beställde denna själv förra veckan och borde komma på torsdag https://www.amazon.de/Original-HB-DI.../dp/B075Z5SRRX så kan ge en första intryck recension till helgen.

HB Digital är officiell reseller för mag finns listade på infomir.eu

magboxen är bra och stabil om man bara kör iptv, fri frakt från amazon.de är ju inte fy skam heller, 70,90€ totalt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in