Skulle vilja ha en guide online så man även kan se danska och norska etc. Nu hittade jag en sändning på danska TV3
Enklast är att få till EPG för så många kanaler som möjligt så kan man bara söka i EPG.
Då är det enkelt om man ska lägga in timers för inspelningar osv med.
För Norge och Danmark så har du svenska motsvarigheten till tvmatchen.
Hur gör jag tag på en reseller då?
Tittade i deras forum men hittar inget, kanske för att jag inte kan regga mig.
Det fanns väl nån som tog swish tror jag att jag har läst tidigare i tråden?
Man läser i tråden så hittar man det söker och lär sig något också.
Citat:
Ursprungligen postat av RadonKing
Är det han som heter Cuvillier IPTV?
På Skype
Man vill ju inte bli lurad 😋
Folk vill nog gärna ha en ursäkt för sig själva varför dom betalar 50% mer
Jag tog en trail på båda och vald rapid eftersom enda skillnaden var priset.
Någon som vet en app eller sida på nätet med utländsk tv tablå? Jag tänker mest på sport. Eftersom endast 1 match sänds på Viasat idag så undrar jag helt enkelt om man kan se om någon utländsk kanal sänder någon annan match.
Någon som känner till easyflics.se? Jämfört med t.ex rapidtv har de en snyggare layout och en mer komplett tjänst med Filmer/Serier/Live-TV/Play-kanaler etc. De säger att tekniken i Eye Candy Mediabox är svenskutvecklad. Kostnad: 499:-/månad....borde gå att få tag på billigare ??
Någon som känner till easyflics.se? Jämfört med t.ex rapidtv har de en snyggare layout och en mer komplett tjänst med Filmer/Serier/Live-TV/Play-kanaler etc. De säger att tekniken i Eye Candy Mediabox är svenskutvecklad. Kostnad: 499:-/månad....borde gå att få tag på billigare ??
Haha så rutten. Fixa sidan mer innan du tipsar om dem
"de" presenterar ju inte ens vilka kanaler eller playkanaler de säljer?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!