2017-04-01, 01:38
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Snordyrt är väl en överdrift, 125 kronor per år om du kör årsvis genom iPTVking.
Funderar själv på att införskaffa detta men är fortfarande lite osäker.

Nej, visst. Det är inte snordyrt om man vill lägga 1200 spänn på en gång på något man aldrig kan få någon riktig garanti på att det kommer fungera året ut.
Skulle hellre vilja betala för ett par-tre månader åt gången och se hur bra det fungerar till en början.
Men just IPTV King tar 600 spänn för tre månader kontra 1000 för 6. Det känns inte prisvärt.
Senast redigerad av st0ckis 2017-04-01 kl. 01:41.
2017-04-01, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Nej, visst. Det är inte snordyrt om man vill lägga 1200 spänn på en gång på något man aldrig kan få någon riktig garanti på att det kommer fungera året ut.
Skulle hellre vilja betala för ett par-tre månader åt gången och se hur bra det fungerar till en början.
Men just IPTV King tar 600 spänn för tre månader kontra 1000 för 6. Det känns inte prisvärt.
Om vi bara räknar dom svenska kanalerna så hamnar du på runt 1500:-/mån om du ska ha dom hos CD/Viasat.
Även om dom inte är billigast så är det fortfarande billigt och då finns ju många intressanta program på övriga nordiska kanaler, UK och USA/CAN. Zappar man runt hittar man också en hel del från övriga länder med engelskt ljudspår.
2017-04-01, 01:50
Medlem
Citat:
40 EURO för 3 månader, enligt mig bättre än IPTVKING.

http://king-iptv.net/product/3-months-iptv/
2017-04-01, 01:58
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:

Jag förstår dig....
Ifall man är tex sport intresserad så är ju dessa saker väldigt prisvärda. Då man vet att man alltid kommer kunna se sport via dessa tjänster.
Så jag antar att det handlar om vad man har för intresse.
2017-04-01, 13:07
Medlem
Det har skrivits många gånger i tråden att man kan kontakta någon av Rapids resellers på Skype eller mail nu när de är svårt att regga sig. De flesta har väl liknande priser. Hur prisvärt som helst. Inget behov att binda på ett år om man inte vill.

1 month = 12,50 Euro
2 months = 22,50 Euro
3 months = 30 Euro
6 months = 45 Euro
9 months = 65 Euro
12 months = 80 Euro
2017-04-01, 13:16
Medlem
Vad är bäst för mig, jag har följande förutsättningar
Smart IPTV på Sony Bravia Android TV
Kodi app i min Sony Bravia Android TV

är iptvking.me och king-iptv.net samma?

Vilken app rekommenderas och med vem? Kostnad är mindre viktigt, kvalitet och funktion är viktigast.
2017-04-01, 14:04
Medlem
Någon som vet en app eller sida på nätet med utländsk tv tablå? Jag tänker mest på sport. Eftersom endast 1 match sänds på Viasat idag så undrar jag helt enkelt om man kan se om någon utländsk kanal sänder någon annan match.
2017-04-01, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zero0
Vad är bäst för mig, jag har följande förutsättningar
Smart IPTV på Sony Bravia Android TV
Kodi app i min Sony Bravia Android TV

är iptvking.me och king-iptv.net samma?

Vilken app rekommenderas och med vem? Kostnad är mindre viktigt, kvalitet och funktion är viktigast.

Du ska nog skaffa en MAG-box...så slipper du ställla.en massa frågor framöver...
2017-04-01, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SEoHOER
Någon som vet en app eller sida på nätet med utländsk tv tablå? Jag tänker mest på sport. Eftersom endast 1 match sänds på Viasat idag så undrar jag helt enkelt om man kan se om någon utländsk kanal sänder någon annan match.
Du kan söka det i EPG i t.ex. Kodi.
Annars finns ju t.ex. http://tv.sky.com/tv-guide
Förutom på Sky Sport kanalerna så sänds ju en del på dom nordiska men det verkar ofta vara samma matcher men man kan hitta en del på TSN/Sportsnet kanalerna bla med.
NBC har ju ett gäng kanaler för sport med då dom väl fungerar.
Senast redigerad av FreddyK666 2017-04-01 kl. 15:19.
2017-04-01, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swennerd
Du ska nog skaffa en MAG-box...så slipper du ställla.en massa frågor framöver...
🤣
2017-04-01, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoBeard
Det har skrivits många gånger i tråden att man kan kontakta någon av Rapids resellers på Skype eller mail nu när de är svårt att regga sig. De flesta har väl liknande priser. Hur prisvärt som helst. Inget behov att binda på ett år om man inte vill.

1 month = 12,50 Euro
2 months = 22,50 Euro
3 months = 30 Euro
6 months = 45 Euro
9 months = 65 Euro
12 months = 80 Euro

Hur gör jag tag på en reseller då?
Tittade i deras forum men hittar inget, kanske för att jag inte kan regga mig.
Det fanns väl nån som tog swish tror jag att jag har läst tidigare i tråden?
2017-04-01, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreddyK666
Du kan söka det i EPG i t.ex. Kodi.
Annars finns ju t.ex. http://tv.sky.com/tv-guide
Förutom på Sky Sport kanalerna så sänds ju en del på dom nordiska men det verkar ofta vara samma matcher men man kan hitta en del på TSN/Sportsnet kanalerna bla med.
NBC har ju ett gäng kanaler för sport med då dom väl fungerar.

Skulle vilja ha en guide online så man även kan se danska och norska etc. Nu hittade jag en sändning på danska TV3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in