2017-03-18, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HubbleHub
Hur skaffar man Camdserver? Jag valde en månad på deras hemsida och fick fylla i mina uppgifter, när det var klart stod det att de hör av sig snart, nu har det gått två dygn...

Har lagt till "camdserver.com" på Skype för ett dygn sen, de har inte accepterat mig som "vän" än.

Konstigt jag valde ochså en månad nu på lördagskvällen fick svar 2 timmar efter, du får prova att skicka igen
2017-03-19, 10:23
Medlem
yodos avatar
Skaffa MAG254 W2, provar jag hastigheten på fast.com i webbläsaren får jag cirka 3mbit. Under inställningar i systemets egna speed test får jag cirka 30-50mbit. Alla andra enheter som telefoner, datorer, surfplattor har jag alltid 100mbit.
Någon med samma problem?
2017-03-19, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yodo
Skaffa MAG254 W2, provar jag hastigheten på fast.com i webbläsaren får jag cirka 3mbit. Under inställningar i systemets egna speed test får jag cirka 30-50mbit. Alla andra enheter som telefoner, datorer, surfplattor har jag alltid 100mbit.
Någon med samma problem?

Ja, det verkar vara ett vanligt problem på w2. Skulle gissa på att den verkliga hastigheten ligger på ca 3mbit då många HD kanaler laggade för min del. Jag reklamerade min och skaffade en Androidbox istället.
2017-03-19, 15:29
Medlem
Får 3.8mbit på fast.com, Men i inner protal får jag 45mbit, När jag startar en 1080 kanal så ser jag i min router att min mag drar 10-25mbit/s, så säker en dålig webläsare eller något annat bara? har 254 w2 och kör wifi. inget problem med buffrande på rapid
2017-03-19, 17:11
Medlem
Någon som kör SmartIPTV i sin smarttv som vet om det går att redigera sin favoritlista?

Cmore Hockey FHD har fuckat ur från Rapid/"Kingen" och vill lägga dit den andra Cmore Hockey på den platsen... Och om inte går det att göra detta på Tvip eller Mag boxarna?
2017-03-19, 17:52
Medlem
Har camdserver på androidbox använder perfect player men får inte undertexter att fungera, kan välja svenska men händer inget. Tacksam för svar
2017-03-19, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No.32
Har camdserver på androidbox använder perfect player men får inte undertexter att fungera, kan välja svenska men händer inget. Tacksam för svar

Jag har samma som dig, har heller inte undertexter men tror det skulle komma en uppdatering snart som skulle fixa det, iallafall vad dem skrivit om i tråden här.
2017-03-19, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av willyspluskund
Får 3.8mbit på fast.com, Men i inner protal får jag 45mbit, När jag startar en 1080 kanal så ser jag i min router att min mag drar 10-25mbit/s, så säker en dålig webläsare eller något annat bara? har 254 w2 och kör wifi. inget problem med buffrande på rapid

Okej! Jag och 2 andra kompisar hade samma bekymmer som för mig. Kanske var en dålig batch då vi köpte samtidigt.
2017-03-19, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No.32

Undertexter fungerar inte i Perfect Player.
Jag använder Kodi då jag är i behov av undertexter, de syncar riktigt bra i Kodi. Dock så är Perfect Player överlägsen imo.....
2017-03-20, 04:20
Medlem
Ni som köpt hos camdserver. Betalade ni med PayPal eller kredit kort? När jag frågade camdserver på Skype sa dom att de bara accepterade kort. Men när man väljer betalmetod på sidan så står PayPal med?

Känns ju säkrare med PayPal så slipper man lämna ut kortuppgifter. Vet också att man kan köra med PayPal via reseller men köper hellre från direkt från källan.
2017-03-20, 09:45
Bannlyst
Vad finns det för alternativ för AppleTV?

HD är givetvis obligatoriskt.
2017-03-20, 12:11
Medlem
Lyyn-Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andraoz
Ni som köpt hos camdserver. Betalade ni med PayPal eller kredit kort? När jag frågade camdserver på Skype sa dom att de bara accepterade kort. Men när man väljer betalmetod på sidan så står PayPal med?

Känns ju säkrare med PayPal så slipper man lämna ut kortuppgifter. Vet också att man kan köra med PayPal via reseller men köper hellre från direkt från källan.

Jag har betalat med Paypal direkt av camdserver, sen är det bara att följa infon i mailet man får. Så har du snart ett mail i inboxen med .mu3 länken

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in