Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-11, 00:25
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kidrauhl
Yes och det kan jag bekräfta, hade test från King och tog sen en test ifrån en Rapid reseller ett par timmar senare.. INGET hände med kanallistan, INGET.. Den var exakt samma, var tvungen fråga Rapid resellern om han verkligen hade ändrat åt mig.

Precis folk envisas fortfarande som om "Kingen" kör eget, vilket är en stor bluff genomskådad för längesen.
2017-03-11, 01:56
Medlem
Frejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakeMyDay84
Precis folk envisas fortfarande som om "Kingen" kör eget, vilket är en stor bluff genomskådad för längesen.

Folk vill nog gärna ha en ursäkt för sig själva varför dom betalar 50% mer
Jag tog en trail på båda och vald rapid eftersom enda skillnaden var priset.

För att komma i kontakt med boyette https://89.105.208.202/members/boyette.9959/ som förmodligen är rapids mest omtyckta ÅF pga supporten så maila "info snabel a pc-job.nl"
2017-03-11, 07:56
Medlem
hola

camdserver och en tvip410, går det inte att sortera kanalerna?
i läget "favoriter" så kan man flytta runt kanaler men dom sparas inte, hur har ni löst det?

/m
2017-03-11, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frejr
Folk vill nog gärna ha en ursäkt för sig själva varför dom betalar 50% mer
Jag tog en trail på båda och vald rapid eftersom enda skillnaden var priset.

För att komma i kontakt med boyette https://89.105.208.202/members/boyette.9959/ som förmodligen är rapids mest omtyckta ÅF pga supporten så maila "info snabel a pc-job.nl"

Man får säkerhets varning om säkerhetscertifikat ... men om man ignorerar denna varning (känns väl lite "så där") och går in för att registrera nytt ID så kommer det upp ett certifikatfel i den rutan längst ner ... 'Verification'.
Hur kommer man förbi det ?
2017-03-11, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v051166
Man får säkerhets varning om säkerhetscertifikat ... men om man ignorerar denna varning (känns väl lite "så där") och går in för att registrera nytt ID så kommer det upp ett certifikatfel i den rutan längst ner ... 'Verification'.
Hur kommer man förbi det ?

Lägg till "89.105.208.202 rapidiptv.com" i din C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts
Du måste öppna notepad som administratör för att det ska gå att ändra.
Sen går du in på rapidiptv.com istället och reggar dig.

Klickar man på "Order IPTV" hos Rapid så får jag bara "403 Forbidden".
Vet någon om man kan komma runt det eller man måste snacka med någon admin/reseller först?

Vad är det för priser på Rapid?
2017-03-11, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av k1piee
Lägg till "89.105.208.202 rapidiptv.com" i din C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts

Vet någon om man kan komma runt det eller man måste snacka med någon admin/reseller först?

Man kan beställa direkt från Rapid på https://client.clientportal.link/

Tyvärr bara för 1 helt år. Enklast är väl att gå via en återförsäljare så länge så får man lite fler alternativ.
2017-03-11, 11:36
Medlem
Citat:

Okay, tack. Nu gick det bra.
Jag har även kommit in på https://89.105.208.202/members/boyette.9959/
Men där blev man inte så mycket klokare om hur man kommer vidare ... priser, beställning, betalning osv. Men jag mailade till mailadressen ovan med lite frågor så får vi se.
2017-03-11, 11:53
Medlem
Mister-Cs avatar
En fråga, funkar Camdservers IPTV abonnemang med alla boxar? Tänkte införskaffa mig en TVIP S-BOX 410 alternativ en MAG 256. Funkar dessa boxar till Camdservers abonnemang?
Tack för svar!

Edit:
Vad är skillnaden egentligen med deras Elite och Premium paket?
De har en lista med alla kanaler men sen finns dessa paket och finns olika kanaler i, jag vill ha alla kanaler och vilket paket ska jag välja då?
Senast redigerad av Mister-C 2017-03-11 kl. 12:20.
2017-03-11, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mister-C
En fråga, funkar Camdservers IPTV abonnemang med alla boxar? Tänkte införskaffa mig en TVIP S-BOX 410 alternativ en MAG 256. Funkar dessa boxar till Camdservers abonnemang?
Tack för svar!

yep, fick min box igår och det fungerar fint(har inget och jämföra med dock)
2017-03-11, 12:54
Medlem
Frejrs avatar
Citat:

Om jag minns rätt så är dom officiella priserna €35 för 3 månader, €60 för 6 månader och €90 för ett år.
ÅF brukar kunna ge €5 i rabatt.
2017-03-11, 14:45
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister-C
Tack för svar!

Edit:
Vad är skillnaden egentligen med deras Elite och Premium paket?
De har en lista med alla kanaler men sen finns dessa paket och finns olika kanaler i, jag vill ha alla kanaler och vilket paket ska jag välja då?

Ja det funkar.

Finns bara ett IPTV paket.
2017-03-11, 15:59
Medlem
Går det köra med Rapid på en RaspberryPi och Kodi? Eller man måste köra med box?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in