2017-02-15, 15:23
Medlem
skönt o vara tillbaka så man kan hjälpa till... camdserver har funkat prima för mig iaf, kollade CL igår utan minsta problem Viasat Sport Premium HD.
2017-02-15, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SIKERIM
skönt o vara tillbaka så man kan hjälpa till... camdserver har funkat prima för mig iaf, kollade CL igår utan minsta problem Viasat Sport Premium HD.

De är ju sjukt sega, skickat två mail, väntat i cirka 50 timmar. Fortfarande inget svar.

Till skillnad från alla andra aktörer som är blixtsnabba i jämförelse.
2017-02-15, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kylie.J
De är ju sjukt sega, skickat två mail, väntat i cirka 50 timmar. Fortfarande inget svar.

måste ha med att de har en del att göra, nu har jag inte mailat på några dagar, men tidigare har det gått några minuter så har jag fått svar.
2017-02-15, 16:07
Medlem
Citat:

alla aktörer är inte snabba har väntat på HappyIPTV länge nu att de ska svara.

Ni som kör Rapid är de snabba?

I början tog det endast 10-20min att de svarade men sedan tog det längre och längre tid nu har det gått 2dagar.
2017-02-15, 16:15
Medlem
COYBs avatar
Citat:

Det är det enda jag har mot camdserver. Utbudet är stort och kvalitén är utmärkt, men deras kundservice är inte i klass med de bästa.
2017-02-15, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SIKERIM
Du kör alltså via parabol? I så fall har du märkt att Viasat HD kanalerna är segare mellan byten än de andra?
2017-02-15, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Du kör alltså via parabol? I så fall har du märkt att Viasat HD kanalerna är segare mellan byten än de andra?
Tjena

nä kör med IPTV.

fick precis svar av camdserver, tog ca 15 min.
Senast redigerad av SIKERIM 2017-02-15 kl. 16:38.
2017-02-15, 16:47
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av COYB
Det är det enda jag har mot camdserver. Utbudet är stort och kvalitén är utmärkt, men deras kundservice är inte i klass med de bästa.

Har lagt till Camdserver på Skype. Får vanligtvis svar inom några minuter när jag har någon fråga. Ta kontakt med dom där.
2017-02-15, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHD
Man kan använda m3u lista via MAG box "Inner Portal".

Alltså boxens ordinarie "Meny".

Jag har provat det, men det gick extremt segt för mig

Segt? Menar du segt som att sortera kanalerna, eller segt som att det blev segare att zappa mellan kanalerna med m3u filen?
Tänkte annars att jag kunde redigera m3u filen från datorn och sedan mata in den till MAG boxen, men om det blir segare att byta kanalerna så är det inte värt det...
På vilket sätt blev det segare?
2017-02-15, 17:07
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naxster
Är det möjligt att sortera kanalerna med detta?
precis samma ingen som helst skillnad.
2017-02-15, 17:13
Medlem
COYBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Har lagt till Camdserver på Skype. Får vanligtvis svar inom några minuter när jag har någon fråga. Ta kontakt med dom där.
Jag har bara haft kontakt med dem via skype. Det har tagit minst 5-6 timmar innan jag fått svar. Tycker även att deras hemsida är lite för oklar och ingen information eller ett forum där det står hur man ställer in deras tjänst på olika plattformar. Inte heller hittat någon plattform på sociala medier där de snabbt kan informera eller få information om något krånglar.
2017-02-15, 17:15
Medlem
Camdserver vill förbättra sin tjänst för oss i Skandinavien, speciellt Sverige skulle jag tro, om alla här är på de lite och passar på att köpa abonnemang så lär de känna lite tryck på att förbättra deras tjänst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in