• 1
  • 2
2016-03-15, 09:35
Medlem
Jag tycker att kalibers snussorter r vldigt underskattade. Varje gng ngon frgar om en snus och man drar fram kaliberdosan s tackar dom genast nej. Jag tycker inte att kaliber originalen r den bsta snusen jag heller men den r d inte vrd all skit den fr. Men vit och extra tobakssmak r riktigt bra om man tnker p det vldigt lga priset. I min lokala tobaksaffr fr jag tre stockar kaliber ver hundra kronor billigare n en enda stock ettan portion. (som jag tycker r ckligare) S vad sger ni? r kaliber underskattad eller r den bara skit?
Citera
2016-03-15, 09:42
Medlem
Varken smre eller bttre n dom andra budgetmrkena. Man fr vad man betalar fr.
Citera
2016-03-15, 10:01
Medlem
degtobbes avatar
kalibern nr plnboken svider endast
Citera
2016-03-15, 14:58
Medlem
xposures avatar
Inget fel med kaliber direkt.
Sjlv s snusar jag LD, en stock kostar under 200 spnn.
Anser faktiskt inte att det r vrt att betala mer n det dubbla fr exempelvis General.
Citera
2016-03-15, 19:13
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladderfisk
I min lokala tobaksaffr fr jag tre stockar kaliber ver hundra kronor billigare n en enda stock ettan portion. (som jag tycker r ckligare) S vad sger ni? r kaliber underskattad eller r den bara skit?
En blja kaliber r runt 70 re billigare n Ettan. Ni luras av SM om bu tror att det r ett billigt snus.
Citera
2016-03-15, 20:10
Medlem
Rooters avatar
Fredrar LD men eftersom inkpsstllet har s frbannat billigt Kaliber ibland s gr det med.
Anser bde Kaliber och LD vara underskattade sorter.

Off:
Vilka snussorter r samma i dosan men har olika namn?
Det kan omjligt vara s att det tillverkas s pass mnga sorter utan att man sljer samma under olika namn.
Citera
2016-03-15, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rooter
Vilka snussorter r samma i dosan men har olika namn?
Det kan omjligt vara s att det tillverkas s pass mnga sorter utan att man sljer samma under olika namn.
Alla gn tabaccoos snussorter smakar exakt likadant typ
Citera
2016-03-16, 07:55
Medlem
Custom_mades avatar
Kaliber r vl inte direkt knda fr att "packa psarna". Dom r halvfyllda at best.

Snusar sjlv endast general extra stark portion, den r dyr, men den uppfyller behovet s mkt bttre n nn annan skitsnus.
Citera
2016-03-16, 10:33
Medlem
Gillade Kaliber Vit precis nr jag brjade snusa, men nu knns den otroligt luffig. Hller i tio minuter och r alltfr ofta en tom pse med en liten nypa snus i ett hrn. Skulle inte ens kpa i ndfall, d gr jag hellre upp ngra f kronor och kper Knox.
Citera
2016-03-16, 15:09
Bannlyst
Hller med dig, Kaliber r underskattat. Billigt som fan, 18 spnn per dosa p en turkkiosk i nrheten. Om man trycker ut innehllet i psen innan man stoppar in den i munnen blir den inte s tom.
Citera
2016-03-19, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av degtobbe

+1
Citera
2016-03-19, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kameradschaft
Gillade Kaliber Vit precis nr jag brjade snusa, men nu knns den otroligt luffig. Hller i tio minuter och r alltfr ofta en tom pse med en liten nypa snus i ett hrn. Skulle inte ens kpa i ndfall, d gr jag hellre upp ngra f kronor och kper Knox.

Citat:
Ursprungligen postat av degtobbe

Hahaha! Bjur du mig p en [K]nx du?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem