2016-03-13, 09:54
Medlem
Hej!

Vet inte om denna tråd ligger i rätt forum, Men jag har en fråga angående mitt Logitech G930.
Jag lyckades på något vänster bryta av den trådlösa recievern till headsetet och beställde då ett nytt på Logitechs hemsida för G930, Detta vill inte samarbeta med mitt headset då jag inte får in varken ljud eller microfonen. Har prövat koppla in detta både med tråd och utan men verkar inte som att dom vill matcha varandra.

Datorn hittar headsetet, och ljudet kan aktiveras på headsetet men får varken in ljud alt min mic, Finner inga drivrutiner för att kunna lösa detta heller. Har även prövat att få in ljudet på mitt Playstation 4, samma problem där.

Någon som har några tips eller idéer på vad jag kan göra för att få igång mitt headset igen?

http://www.electrony.net/media/2010/...Review-012.jpg - G930

Tacksam för hjälp!
MVH
Senast redigerad av jonasalden 2016-03-13 kl. 09:57.
Citera
2016-03-14, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonasalden
Hej!

Vet inte om denna tråd ligger i rätt forum, Men jag har en fråga angående mitt Logitech G930.
Jag lyckades på något vänster bryta av den trådlösa recievern till headsetet och beställde då ett nytt på Logitechs hemsida för G930, Detta vill inte samarbeta med mitt headset då jag inte får in varken ljud eller microfonen. Har prövat koppla in detta både med tråd och utan men verkar inte som att dom vill matcha varandra.

Datorn hittar headsetet, och ljudet kan aktiveras på headsetet men får varken in ljud alt min mic, Finner inga drivrutiner för att kunna lösa detta heller. Har även prövat att få in ljudet på mitt Playstation 4, samma problem där.

Någon som har några tips eller idéer på vad jag kan göra för att få igång mitt headset igen?

http://www.electrony.net/media/2010/...Review-012.jpg - G930

Tacksam för hjälp!
MVH

Inte så att det måste paras på något sätt?
Valfri USB-adapter tar inte automatiskt alla headset.
Har haft 2st 930 hemma samtidigt, den ena adaptern gick bara till det ena headsetet, och inte det andra.
Hur vet jag tyvärr inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in