2009-02-24, 11:02
Medlem
nostashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phade
Skit i röst och sånt skit? Någon som vet om hon tar den i tvåan? Det är väl det enda som är intressant.

Undrade just när någon skull fråga det !!! hahaha
Citera
2009-02-24, 11:23
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
ring?
läsåret menar du väl? Har aldrig hört talas om att man använder ordet ring i det här sammanhanget.

"Vi går i första ring men jag fattar ingenting"... Ja det används fortfarande och är en kvarleva från äldre tider, då det hette ring och inte årskurs.
Citera
2009-02-24, 12:58
Medlem
bernankes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
ring?
läsåret menar du väl? Har aldrig hört talas om att man använder ordet ring i det här sammanhanget.
Jaså? Jag trodde alla sa 'ring' när man snackade om gymnasieklassernas årskurser. Åtminstone sa varenda kotte i Stockholm ett antal år sedan. Nå, mitt tidigare inlägg var som någon påpekade fel. Rytmus har flyttat och finns numera i Sickla i förorten Nacka.
Citera
2009-02-24, 14:34
Medlem
Fint ansikte
Citera
2009-02-24, 14:42
Medlem
reinkarnerads avatar
Ja, fint ansikte, men hur är det med brösten? Verkar som om de döljs av hennes hull.
Citera
2009-02-24, 14:47
Medlem
Molly Sandén tar sin kroppsvikt i bänk, inte illa för en 16 åring att lyfta 120kg.
Citera
2009-02-24, 15:21
Medlem
arazals avatar
Molly är het
Citera
2009-02-25, 05:33
Medlem
Atomic_s avatar
Satt & läste lite i ett aftonblad från i måndags på jobbet & människan verkar bara en sorts pose.. Lite halvöppen mun, påminner om Victoria Silvstedts pose.
Citera
2009-02-26, 17:41
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atomic_
Satt & läste lite i ett aftonblad från i måndags på jobbet & människan verkar bara en sorts pose.. Lite halvöppen mun, påminner om Victoria Silvstedts pose.

Det var nog ett misstag, Molly Sandéns image är den fina flickan som sjunger vackra sånger. Du har ingen bild kvar på den du menar? Eller var det i pappersbilagan? Kan hur som helst lova att hon inte kommer ge någon Silversted image, åtminstone inte ännu.
Citera
2009-02-26, 21:18
Medlem
wonderlands avatar
Nä, Molly är en sån där som dumler på bilder och ser käck/god ut.
Citera
2009-02-27, 01:08
Medlem
gsonjuniors avatar
http://bloggbilder.aftonbladet.se/im...de6a2b6e7d.jpg

Ser ut som en helt normal människa tycker jag. Innebörden av fet har förmodligen inte ni som säger att hon är det förstått riktigt...
Citera
2009-02-27, 05:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Jävla tjat att hon är småfet. Hon är redan vid 16års ålder utvecklad som fullkomlig kvinna

Svar:
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Fullkomlig kvinna?????????

Haha, tror nog att Molly Sandén hon själv sitter inne här Skämt åsido.

Men hon är väl ett lite småmulligt lamm som duger väl på vägen hem från krogen. Skördat och klart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in