2018-07-25, 21:36
Medlem
Isnatts avatar
Varför känns det alltid som att Molly hamnar helt totalt snett? Även efter hennes 'omstart'.
Vilken är hennes publik? Känns som hon försöker vara en gäri från nån jävla blatteförort men varken hon eller hennes bf skulle klara av att bo där, dom är vanliga svennar och vi vill inte bo så.
Och ingen man lyssnar heller på henne. Är hon en artist som bara duger till att inviga nån ny bilhall i Bromölla?
Bilderna här, vad är det för sammanhang för henne att synas i liksom?
https://www.instagram.com/p/BlfwyNOA...dagens_nyheter
' -Det är på tiden att vi samlar ihop alla grymma kvinnor och gör nåt fett tillsammans!' ska Molly alltså sagt och nån annan säger att kvinnliga musiker håller mycket högre standard än männen.

Lider lite med Molly som säkert skulle kunna vara en helt ok artist.
Citera
2019-03-01, 11:24
Medlem
Rabattfyllans avatar
Då är det bekräftat att Molly Sandén och Danny Saucedo har gjort slut.

Rätt väntat eftersom de inte har setts tillsammans på Instagrambilder på ett halvår.
Citera
2019-03-01, 11:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rabattfyllan
Då är det bekräftat att Molly Sandén och Danny Saucedo har gjort slut.

Rätt väntat eftersom de inte har setts tillsammans på Instagrambilder på ett halvår.

De syntes på Dannys instagram story för typ 1,5 vecka sedan, de var ute och shoppade tillsammans
Citera
2019-03-07, 18:14
Medlem
Gosifs avatar
Såå.. Nu är Molly singel igen! Skönt, slipper vi polacken Danny vid hennes sida jämt.

Undrar vad uppbrottet handlar om. För liten kuk?
Citera
2019-03-07, 20:24
Bannlyst
Inte så häpnadsväckande att hon och Danny gjort slut. Relationen kändes enbart som plåster på såren efter uppbrottet från Saade. Molly har blivit enormt emo de senaste åren och verkar ha tappat det helt.

Ser ut som en svullen förorts-rappare numera.
Citera
2019-03-08, 23:29
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Inte så häpnadsväckande att hon och Danny gjort slut. Relationen kändes enbart som plåster på såren efter uppbrottet från Saade. Molly har blivit enormt emo de senaste åren och verkar ha tappat det helt.

Ser ut som en svullen förorts-rappare numera.

Svullen förorts-rappare😂😂😂
Citera
2019-03-09, 09:50
Bannlyst
(Kliar mig i huvudet). Varför finns det journalister som uppmärksammar personer som Molly Sanden, Bianca Ingrosso och Blondinbella? Jag fattar det inte. Molly har väl åtminstone en sångröst.

För övrigt kan de väl ingenting och vet ingenting. Spåniga unga hen allihop.

När jag öppnar ett internetfönster med "ett flöde" dyker Molly ofta upp. Därför skriver jag om henne. Någon annan anledning finns inte.
Senast redigerad av Mertillen 2019-03-09 kl. 09:52.
Citera
2019-04-27, 00:53
Bannlyst
Vad har hänt med Molly? Har hon gått och blivit vänster-miljötaliban-radikalfeminist eller bara allmänt flummig?
Citera
2019-04-27, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Vad har hänt med Molly? Har hon gått och blivit vänster-miljötaliban-radikalfeminist eller bara allmänt flummig?

Molly har verkligen förändrats.
Citera
2019-05-06, 15:04
Medlem
http://www.msn.com/sv-se/noje/kandis...xHCs&ocid=iehp

Molly Sandén efter mötet med Avicii: "Ska jag sälja min själ?"

"Den svenska artisten Molly Sandén fick en rejäl tankeställare när hon för några år sedan träffade världskända Aviici, Tim Bergling. I en intervju med Dagens Nyheter berättar hon nu om sin tid Los Angeles där de två umgicks mycket – något som fick henne att ändra inställning helt."
Citera
2019-05-07, 01:11
Bannlyst
Hon har ju gått ned sig fullständigt - både utseendemässigt och mentalt.

Vad har hänt? Tror inte hon är singel vidare länge till. Hon hittar snart en ny kändis-kille som hon tror kan göra henne hel.
Citera
2019-05-07, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agnetax
Hon har ju gått ned sig fullständigt - både utseendemässigt och mentalt.

Vad har hänt? Tror inte hon är singel vidare länge till. Hon hittar snart en ny kändis-kille som hon tror kan göra henne hel.

Jag får intrycket att hon närmar sig instagramfeminismen mer och mer. Om jag var Danny (och Saade) skulle jag inte sova så gott på nätterna nu, risken finns att hon börjar inse att hon mått väldigt dåligt i sina förhållanden och att hon behöver avslöja saker på instagram.

Ny kändiskille känns därför inte så troligt, det är nog mer tjejkompisar som gäller för henne ett bra tag framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in