2014-08-24, 15:22
Medlem
volvo 240s avatar
Så vad ser man av henne i den beryktade videon? Eftersom jag nyligen tappat synen kan ja inte kolla själv men minns ju att hon är ganska söt i alla fall.

Så till er som ser, kan ni säga vad man ser av henne i videon och en uppskattning av hennes bmi/ längd och vikt vore fint
Citera
2014-08-24, 23:05
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Så vad ser man av henne i den beryktade videon? Eftersom jag nyligen tappat synen kan ja inte kolla själv men minns ju att hon är ganska söt i alla fall.

Så till er som ser, kan ni säga vad man ser av henne i videon och en uppskattning av hennes bmi/ längd och vikt vore fint

Man ser henne utan kläder, dvs naken, men man ser inte något av brösten eller musen. Naket men ändå inte alltså. Har svårt att gissa vikt på henne men hon väger väl aningens mer än medel för sin längd, turligt nog är de kilona fördelade på rumpa och bröst enbart. Otroligt söt!
Citera
2014-08-25, 14:16
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Man ser henne utan kläder, dvs naken, men man ser inte något av brösten eller musen. Naket men ändå inte alltså. Har svårt att gissa vikt på henne men hon väger väl aningens mer än medel för sin längd, turligt nog är de kilona fördelade på rumpa och bröst enbart. Otroligt söt!
Jo atthon är söt minns man ju. Men om det är fördelat så fattar jag inte vad folk bråkar om. Har hon inte en stor hängbuk ala Kakan Hermansson så är det väl verkligen inget att gasta om.

Jaja, att det var naket fast ändå inte borde jag förstått, Sverige är ju trots allt ganska puritanskt trots ryktet om den svenska synden.
Citera
2014-10-25, 22:29
Medlem
Funderar på hennes låt Freak, där sjunger hon om "monster inside of me".

Menar hon en monsterkabel eller?
Citera
2014-10-25, 22:32
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logoped
Funderar på hennes låt Freak, där sjunger hon om "monster inside of me".

Menar hon en monsterkabel eller?

Hon snackar nog om hennes inre organ. Med alla fett och gifter som hon trycker i sig så måste de vara rena monsterna som flyter omkring i henne!
Citera
2014-10-26, 01:03
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Uppmärksamheten hon får står INTE i proportion av vad hon har presterat, hon känns mest av allt som någon svag b-variant av mer kända och framgångsrika kvinnliga stjärnor från USA.
Citera
2014-12-09, 07:17
Medlem
B´stards avatar
Hon är med i Musikhjälpen just nu (inte den bästa timesloten antar jag... )

Hon har möjligen fettat till sig, hade en tröja knuten runt midjan som täckte baken (såg det ut som iallafall) Hon har inte varit i LA på ett halvår "det har varit så mysigt i Sverige så jag har inte velat åka tillbaks" jag antar att pengarna är slut och att hon har flyttat tillbaks till mamsen...
Citera
2015-01-06, 13:54
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Stog något i tidningarna idag om att hon stöttar ungdomar som tar åt sig näthat.
Citera
2015-01-06, 15:23
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Stog något i tidningarna idag om att hon stöttar ungdomar som tar åt sig näthat.
"Tar åt sig näthat"? Som tar åt sig av näthat? Som blir drabbade av näthat? Lite konstigt formulerat enligt mig. "Näthat" är rent generellt en luddig term enligt mig eftersom det kan klassas som näthat att säga att någon är ful/inte sjunger bra eller lägga fram saklig kritik mot en människa. Vissa kändisar ställer in framträdanden och skyller på näthat när det egentligen handlar om svikande biljettförsäljning. Molly Sandéns "jag stöttar ungdomar som tar åt sig av näthat" är inget annat än ett sätt att bli aktuell och få 15 minuters boost i kändisskapet.
Citera
2015-01-17, 00:31
Medlem
Ferry31s avatar
Molly är jättefin, men har fan enorma problem med att hon försöker göra profit på att hon är nöjd över hur hennes kropp är och annat trams. Vafan, vilken random snygg brud som helst hade fått horstämpel direkt, men jag antar att det är legitimt att lägga upp diverse bilder där mycket hud visas om man har en snyfthistoria bakom det? Det roligaste av allt är att hon har en snygg kropp, hon är kurvig och det är inte detsamma som att vara fet. Hela skönhetsidealet är en stor jävla myt. Det är inga preferenser som direkt genomsyrar folks tänkande överlag.
Citera
2015-01-17, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Molly är jättefin, men har fan enorma problem med att hon försöker göra profit på att hon är nöjd över hur hennes kropp är och annat trams. Vafan, vilken random snygg brud som helst hade fått horstämpel direkt, men jag antar att det är legitimt att lägga upp diverse bilder där mycket hud visas om man har en snyfthistoria bakom det? Det roligaste av allt är att hon har en snygg kropp, hon är kurvig och det är inte detsamma som att vara fet. Hela skönhetsidealet är en stor jävla myt. Det är inga preferenser som direkt genomsyrar folks tänkande överlag.

nej hon har ingen snygg kropp är du blind eller?
Citera
2015-01-17, 15:24
Medlem
Hor-Ullas avatar
Kan vi enas om att vi tror att hon är en jävel på att suga kuk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in