Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Sjukt barnsligt inlägg och du kan väl hålla käften om du inte har något att tillföra i fortsättningen?
Bild från nyligen:
http://db2.stb.s-msn.com/i/18/3F94C9...8B918548AF.jpg
Ja, OJ vad tjock hon är

Hon är normalsmal. Inte fult smal, men verkligen inte det minsta överviktig.
Man skäms ju över såna människor som dig. Vad vill du ha, att alla människor ska vara anorektiker? Lovar dig att du är 100 gånger mer överviktig än du anser henne vara.
Om såna som dig kunde hålla era stora trutar skulle färre människor må dåligt och hela tiden få frågor om sin vikt trots att dom inte ens är överviktiga, som Molly får ofta såna frågor. Vad säger det till andra unga som gillar henne? Att hon skulle vara tjock och att man bör vara mycket smalare än sådär, usch vad vidrigt säger jag
Molly ser väldigt bra ut och är som sagt mer smal än hon skulle vara överviktig.
Håhå jaja... ibland blir jag så trött. Jag kan sakligt upplysa dig, till att börja med, att min fysiska uppenbarelse är vid ypperlig kondition. Jag tränar styrka vid fyra olika tillfällen varje vecka, samt att jag regelbundet både klättrar och simmar.
Bullätar-Molly får frågor om hennes vikt av en enkel orsak: kvinnan lider av vad vi i Sverige kallar för "övervikt". Det är med andra ord uppenbart, inte bara mig utan för många andra representanter av den mänskliga rasen, att Molly "Isterbandet" Sandén tillhör kategorin överviktig.
Jag är av åsikten att det tillhör en av mina skyldigheter här i jordelivet att upplysa de vilka inte förstår bättre att Molly Sandén - "Anal drakerskan", "Socker Molly", "Tårttrollet", "Strimlaren" osv. - inte är en förebild. Och vad ska man ska säga till de unga som gillar henne? Man ska tolerant förklara och informera om hur läget ligger. Det är inte bärande i längden med tårtmiddag sex dagar i veckan!
Kvinnan är bland de värsta fallen av vad i allmän mun, sorgligt nog, kallas "Mys Fet" sedan Alice Bah vilket jag hittills fallit offer att beskåda.
Jag tycker att det är synd att ni tycks acceptera hennes tilltag. Man skall inte förglömma, precis det vilket du påpekar, att "Bullfestar Molly" är en officiell person och har ansvar för vad hon representerar.
Molly "mamutbenstommen" Sandén sänder signaler till framtida och rådande generationer att en oansvarig "jag-skiter-i-allt" inställning till livet är receptet till framgång och sann lycka.
Skärpning!