2012-09-29, 21:56
Medlem
Mikeyjamess avatar
Kikki Danielsson 2.0 är i gång. Om en snar framtid har vi Molly gråtandes överallt
Citera
2012-09-30, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panky
Jag har också hört att gillar att bli analad genom analhålsöppningen, hårt och snabbt skulle det tydligen vara också!

Jag tror att jag såg henne, nu när jag tänker efter riktigt rejält, äta fyra pannkaker med något man minst sagt kan kalla för "god aptit"..... Föreställ er hur stor berget Mount Everst är och låt det representera hur jobbigt vidrigt det kan se ut när en överviktig person äter. Jag skämdes då hon sköljde ned samtliga pankisar med sju djupa klunkar sirap och smält smör från en gammal syltburk! Hon kalasade is sig "munsbiten" på typ 45 sekundrar. Efterrätt skulle hon ha också.. SÖTGRISEN MOLLY AVSLUTADE GILLET MED FUCKING ÄPPELPAJ OCH VANILJMILKSHAKE!

Stackarn måste ta hand om sin kropp bättre, syftar på vikten och allt. Det är synd om en fin och religös tjej som gillar att bli nitad i fisan bara skulle låta "piggandet" (<-- svengelska) ta över helt och hållet.

Jag håller på dig Molly!

Det förvånar mig inte att du sett henne äta så, jag har tidigare sett henne vräka i sig semlor och det är inte bara 1 vill jag lova, häromdagen så berättade hon om b la bullätartävlingar i hennes turnebuss, där hon hade lyckats trycka in 5st i munnen samtidigt.

Med den ruskiga aptiten hon har efter sötsaker så kommer vi inom några år att få se ett riktigt sockertroll. Hon må ha gått ner i vikt nu ett tag men det är nog ytterst tillfälligt...
Citera
2012-09-30, 21:57
Medlem
pankys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Sjukt barnsligt inlägg och du kan väl hålla käften om du inte har något att tillföra i fortsättningen?

Bild från nyligen:

http://db2.stb.s-msn.com/i/18/3F94C9...8B918548AF.jpg

Ja, OJ vad tjock hon är Hon är normalsmal. Inte fult smal, men verkligen inte det minsta överviktig.

Man skäms ju över såna människor som dig. Vad vill du ha, att alla människor ska vara anorektiker? Lovar dig att du är 100 gånger mer överviktig än du anser henne vara.
Om såna som dig kunde hålla era stora trutar skulle färre människor må dåligt och hela tiden få frågor om sin vikt trots att dom inte ens är överviktiga, som Molly får ofta såna frågor. Vad säger det till andra unga som gillar henne? Att hon skulle vara tjock och att man bör vara mycket smalare än sådär, usch vad vidrigt säger jag

Molly ser väldigt bra ut och är som sagt mer smal än hon skulle vara överviktig.

Håhå jaja... ibland blir jag så trött. Jag kan sakligt upplysa dig, till att börja med, att min fysiska uppenbarelse är vid ypperlig kondition. Jag tränar styrka vid fyra olika tillfällen varje vecka, samt att jag regelbundet både klättrar och simmar.

Bullätar-Molly får frågor om hennes vikt av en enkel orsak: kvinnan lider av vad vi i Sverige kallar för "övervikt". Det är med andra ord uppenbart, inte bara mig utan för många andra representanter av den mänskliga rasen, att Molly "Isterbandet" Sandén tillhör kategorin överviktig.

Jag är av åsikten att det tillhör en av mina skyldigheter här i jordelivet att upplysa de vilka inte förstår bättre att Molly Sandén - "Anal drakerskan", "Socker Molly", "Tårttrollet", "Strimlaren" osv. - inte är en förebild. Och vad ska man ska säga till de unga som gillar henne? Man ska tolerant förklara och informera om hur läget ligger. Det är inte bärande i längden med tårtmiddag sex dagar i veckan!

Kvinnan är bland de värsta fallen av vad i allmän mun, sorgligt nog, kallas "Mys Fet" sedan Alice Bah vilket jag hittills fallit offer att beskåda.

Jag tycker att det är synd att ni tycks acceptera hennes tilltag. Man skall inte förglömma, precis det vilket du påpekar, att "Bullfestar Molly" är en officiell person och har ansvar för vad hon representerar.
Molly "mamutbenstommen" Sandén sänder signaler till framtida och rådande generationer att en oansvarig "jag-skiter-i-allt" inställning till livet är receptet till framgång och sann lycka.

Skärpning!
Senast redigerad av panky 2012-09-30 kl. 22:00.
Citera
2012-11-07, 03:55
Medlem
8711s avatar
Flera jag pratat med tycker sig se att Molly har fått större/upptryckta och väl välformade bröst. Dom menar att hon skaffat silikonbröst? Är det fler som funderat på detta och vet någon ifall det skulle kunna vara så? Det är främst på senare bilder man kan se en skillnad.

När man googlar på bilder och skriver "molly sanden s" får man direkt upp silikon och silikonbröst som alternativ också. Ligger det något bakom det eller har hon helt naturliga bröst? Vad tycker och tror ni här om det?

Molly till höger:

http://cdn02.nyheter24.se/04d3a7e307...15/molly01.jpg

http://s.improveme.se/data/filearchive/296364.700x0.jpg

http://mediaevents.nu/wp-content/upl...-7-660x432.jpg

http://svt.se/svts/article12221.svt/...16_DSC3232.jpg

En tjej jag pratade med menade att det här var den mest uppenbara:

http://cawamedia.files.wordpress.com...9/dsc_0168.jpg
Senast redigerad av 8711 2012-11-07 kl. 04:09.
Citera
2012-11-07, 22:38
Medlem
Jag har också hört att hon har fixat brösten men har inte fått det bekräftat. Men ryktena går i Stockholm.
Citera
2012-11-10, 15:49
Medlem
divan81s avatar
Tror det bara är ett rykte faktiskt.
Som tjej själv vet jag att brösten ändrar sig faktiskt en del när man t ex går ner i vikt & upp i vikt kan inte säga direkt att Molly´s ser direkt ut att vara fejk.
Dessutom är bara Molly 20 så både kropp, bröst ändrar sig
Citera
2012-11-11, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divan81
Tror det bara är ett rykte faktiskt.
Som tjej själv vet jag att brösten ändrar sig faktiskt en del när man t ex går ner i vikt & upp i vikt kan inte säga direkt att Molly´s ser direkt ut att vara fejk.
Dessutom är bara Molly 20 så både kropp, bröst ändrar sig

Det verkar inte så sannolikt att hon har pumpat upp dom. Hon är lite för ung för det. Dem borde vara större då och fylligare. Skulle dock vara trevligt om hon väljer att pumpa upp dem rejält längre fram, för hon har onekligen potential för det.
Citera
2012-11-12, 03:01
Medlem
mack88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rnyberg
Det verkar inte så sannolikt att hon har pumpat upp dom. Hon är lite för ung för det. Dem borde vara större då och fylligare. Skulle dock vara trevligt om hon väljer att pumpa upp dem rejält längre fram, för hon har onekligen potential för det.

Jag tycker inte att hon behöver puppa upp dom för dom ser bra ut som dom är.
Citera
2013-02-11, 08:45
Medlem
Först var det Eric Saade och nu är det Danny. Hon ligger runt bland flickidolerna.
Citera
2013-02-11, 09:06
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Först var det Eric Saade och nu är det Danny. Hon ligger runt bland flickidolerna.

Nja. Att ha en ny pojkvän efter ett år är väl inget märkvärdigt. Att han också är artist är ju förmodligen mest för att hon själv umgås mycket med just sådana särskilt när hon har mycket uppträdanden. Som under hela december när både hon och Danny åkte runt i "Julgalan 2012". Det faller sig nog rätt naturligt att träffa någon därigenom, särskilt när dom känt varandra sedan innan

Dom passar nog bra tillsammans skulle jag tro. Danny har ju visat sig seriös med tjejer tidigare också, då han var ihop med sin förra flickvän i 9 år fram till 2012. Träffades alltså när han var 17 år och idag är han 26. Så förhoppningsvis får Molly en bra kille nu
Citera
2013-02-11, 10:25
Moderator
HelgeBuks avatar
Det är nog så enkelt att Danny betalat henne några tusen för att vara hans "bög-alibi".. Han kanske träffat nån snygg dansare under melodifestivalen och vill lägga villospår?
Citera
2013-02-11, 10:29
Medlem
Med tanke på lycka till Pussen med Gina på scen i lördags före Bollywood-numret (ej i TV-bild) så hade jag nog mer satsat pengar på att han o Gina skulle bli ett par men men...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in