2012-01-16, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tråknick
Knappast Svensson, köket såg halvpåkostat ut, några andra grejer också. Det är dock knivigt att köpa smak alltid, därför är det ofta snyggare hemma hos Svensson än rikemansWTn. MEN som sagt är detta unga människor till hälften från landet (läs Saade), man kan inte hoppas på att dom har nån smak för heminredning så jag klandrar dom inte.

Spanade igenom tjejens blogg och jag kan lova er att hon kommer vara en rejäl kioskvältare (utseendemässigt) om några år, sen är ju frågan vad hon kommer satsa på för musik.

Jag vet inte hur du får det där till WT. Om det är WT så är 90% av befolkningen fan WT, och det är ju inte riktigt vad begreppet syftar till att segmentera.

Skulle kalla det där för över Svensson stil tom.
Citera
2012-01-17, 00:22
Medlem
Tråknicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multikulturisten
Jag vet inte hur du får det där till WT. Om det är WT så är 90% av befolkningen fan WT, och det är ju inte riktigt vad begreppet syftar till att segmentera.

Du är medveten om att de hade lila sockelbelysning i sitt kök. Igen, LILA BELYSNING I SOCKLARNA I KÖKET.

Ja, du är wt om du vill ha den där äkta epatraktorkänslan när du tuggar i dig dina cornflakes.

Resten av hemmet är inte så farligt, den där tapeten i sovrummet antingen gillar man eller hatar och samma sak gäller sängen som jag tyckte var rätt hemsk men som vissa antagligen tycker om. Men det är svårt att titta på resten när man lagt ögonen på detaljer hämtade från dragstrippen.

Sen ska jag erkänna att jag har ett grundmurat hat mot färgen lila.
Citera
2012-01-17, 00:26
Medlem
Citat:
Du är medveten om att de hade lila sockelbelysning i sitt kök. Igen, LILA BELYSNING I SOCKLARNA I KÖKET.

Ja, du är wt om du vill ha den där äkta epatraktorkänslan när du tuggar i dig dina cornflakes.

Resten av hemmet är inte så farligt, den där tapeten i sovrummet antingen gillar man eller hatar och samma sak gäller sängen som jag tyckte var rätt hemsk men som vissa antagligen tycker om. Men det är svårt att titta på resten när man lagt ögonen på detaljer hämtade från dragstrippen.

Sen ska jag erkänna att jag har ett grundmurat hat mot färgen lila.

Jaja, det var inte det snyggaste. Men inte blir man WT för en kökslampa, inte. Handlar väl mest om person och tycke.
Citera
2012-01-17, 00:33
Bannlyst
Citat:

Spanade igenom tjejens blogg och jag kan lova er att hon kommer vara en rejäl kioskvältare (utseendemässigt) om några år, sen är ju frågan vad hon kommer satsa på för musik.

Ja om hon går ned tio kilo ja och får bort fettet runt midjan och den begynnande dubbelhakan.
Citera
2012-01-17, 00:49
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multikulturisten

Snacka om att WT är det mest överexponerade begreppet i dagens Sverige. Folk bara slänger ur sig WT åt höger och vänster för att beskriva människor nu för tiden. Det verkar som folk i allmänhet har missförstått innebörden av ordet.
Citera
2012-01-18, 20:49
Medlem
Undrar vad Expressen tänkte när dom la ut den här artikeln: http://www.expressen.se/noje/1.26834...sandens-adress

Vadå avslöjade? Har dom aldrig hört talas om Ratsit eller liknande?
Citera
2012-01-18, 21:21
Medlem
Det blir öppen visning på söndag och måndag. Det är sannerligen inte vanligt när det gäller kända personers lägenheter. Mäklaren som heter Theresa Turek Hyseus måste ha fått hjärnsläpp.

http://www.hemnet.se/bostad/bostadsr...an-33a-3261186
Citera
2012-01-18, 21:33
Medlem
Ronilles avatar
Kan tänka mig att X antal tonårsflickor går dit enbart för att känna på Saades saker.
Citera
2012-01-19, 12:20
Medlem
magnusmagnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Kan tänka mig att X antal tonårsflickor går dit enbart för att känna på Saades saker.

"Känna på Saades saker" låter som någon form av sexuellt ofredande
Citera
2012-01-19, 12:28
Medlem
Tom Tuckers avatar
Citat:
Rejäääält wt, men sen är de ju unga också. Spana in belysningen i kökssocklarna

WT? Ett designerkök blir knappast WT pga lila belysning i socklarna. Det handlar snarare om tycke och smak. Dessutom går det att byta färg på belysningen om man nu inte gillar lila.

WT vore att ha furuköksmöbler köpta på Myrorna och en drömfångare hängande från gardinstången.
Citera
2012-01-19, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av magnusmagnus
"Känna på Saades saker" låter som någon form av sexuellt ofredande
Sakerna lär de ha tagit ut!
Citera
2012-01-19, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NotMyName
Undrar vad Expressen tänkte när dom la ut den här artikeln: http://www.expressen.se/noje/1.26834...sandens-adress

Vadå avslöjade? Har dom aldrig hört talas om Ratsit eller liknande?
ja deras adress finns på upplysning.se konstigt då de haft hemlig identitet! molly verkar ej ett dugg ledsen att det är slut.

http://blogg.veckorevyn.com/mollysanden/2012/01/
Senast redigerad av FantaNaranja 2012-01-19 kl. 15:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in