Citat:
Ursprungligen postat av Serru
Känns bra jäkla vemodigt. Även om det inte är laget i mitt hjärta så var han någon man älskade att hata.
Precis. Han toppar idiot-kategorien med sånna som Bowyer, Ince och Savage. Jag fullkomligt hatar honom. Kanske mest för att han för mig personifierar Uniteds period på toppen. Eller nej förresten, mest hatar jag honom för insatsen han gjorde för Hålands karriär
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...438873,00.html
Han har i United varit i gott sällskap av andra fotbolls-idioter under åren.(bl.a. Butt, Smith, Scholes, Bartez, Rooney, även en tidig Beckham). Keane lär nog ha härjat ordentligt även under träningarna, allt under ledning av ärkeidioten Sir Alex. Mellberg och Ljungbergs "bråk" på landslagsträningen ska nog i jämförelse inte ses som något annat än ett barnkalas med presenter.
Men jag är kluven. Det är en epok som går i graven (tillsammans med Man U´s storhet!). Trots allt behöver alla lag en Keane. Någon som skriker på dig när du gör fel och applåderar när du gör rätt, helst någon i balansrollen. I landslaget har vi vem? Linderoth..