• 1
  • 2
2005-11-18, 14:27
Medlem
fressas avatar
Roy Keane lämnar alltså Man U...inte en dag för tidigt enligt mig!

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...732127,00.html

Edit: http://www.expressen.se/index.jsp?a=472620
Citera
2005-11-18, 14:34
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Hoppas han sluter upp med Ince i Wolves Förmodligen hamnar han i Ceptic...
Nu får vi se om O´Shea, ferdinand, smith, Fletcher etc kommer prestera bättre?
Citera
2005-11-18, 17:36
Medlem
Villons avatar
Lite vemodigt helt klart, men visst har han varit på medgång ett tag. Är nog ingen större förlust fö Man Utd i dagsläget.
Citera
2005-11-18, 18:07
Medlem
Ahruons avatar
Man Utd bli en profil mindre. Men som sagt inget jätte avbräck. Man kommer sakna hans inställning.
Citera
2005-11-18, 18:13
Medlem
Serrus avatar
Känns bra jäkla vemodigt. Även om det inte är laget i mitt hjärta så var han någon man älskade att hata.

Spelmässigt blir det som redan sagts inget större avbräck, han har definitivt sina bästa år bakom sig.
Citera
2005-11-18, 18:15
Medlem
Vio-Lences avatar
Det kommer inte märkas...? Nu har de ingen pådrivare, det blir säkert skitbra.
Citera
2005-11-18, 18:25
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vio-Lence
Precis, Keane var viktigare för United än de sporadiska mål han lyckades toffla in. Dom kommer sakna honom.
Citera
2005-11-18, 18:29
Medlem
Serrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vio-Lence

Fast en motor med soppatorsk är inte mycket att ha. Bättre att låta någon ny kliva fram istället.
Citera
2005-11-18, 18:42
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serru
Fast en motor med soppatorsk är inte mycket att ha. Bättre att låta någon ny kliva fram istället.

Ja Ballack? Gravesen? eller kanske Liam Miller
Citera
2005-11-18, 18:52
Medlem
ischs avatar
Tycker det är en mycket mörk dag. Keane har alltiv varit en mycket viktig spelare för united; både på och utanför planen och självklart kommer det att märkas. Hade räknat med att Keane skulle lämna efter säsongen och tycker att det är synd att det inte blir så bla. för att vi inte får en sista chans att hylla en av våra största med en hedersmatch.
Citera
2005-11-18, 19:39
Medlem
Spader knekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serru
Känns bra jäkla vemodigt. Även om det inte är laget i mitt hjärta så var han någon man älskade att hata.

Precis. Han toppar idiot-kategorien med sånna som Bowyer, Ince och Savage. Jag fullkomligt hatar honom. Kanske mest för att han för mig personifierar Uniteds period på toppen. Eller nej förresten, mest hatar jag honom för insatsen han gjorde för Hålands karriär http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...438873,00.html

Han har i United varit i gott sällskap av andra fotbolls-idioter under åren.(bl.a. Butt, Smith, Scholes, Bartez, Rooney, även en tidig Beckham). Keane lär nog ha härjat ordentligt även under träningarna, allt under ledning av ärkeidioten Sir Alex. Mellberg och Ljungbergs "bråk" på landslagsträningen ska nog i jämförelse inte ses som något annat än ett barnkalas med presenter.

Men jag är kluven. Det är en epok som går i graven (tillsammans med Man U´s storhet!). Trots allt behöver alla lag en Keane. Någon som skriker på dig när du gör fel och applåderar när du gör rätt, helst någon i balansrollen. I landslaget har vi vem? Linderoth..
Citera
2005-11-18, 19:41
Awaiting Email Confirmation
United bör göra allt de kan för att få tag på Ballack redan i Januari!

Keane har tydligen blivit erbjuden en "Testimonial-match"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in