Om din nuvarande dator inte har en liknande kontakt, så spelar det ingen roll om du har en adapter eller ej, din dator kommer inte att kunna ge disken mer än 2tb minnesalokering ändå....
Får jag å TS vägnar genast be dig att knulla din egen mamma?
Det skulle ha högre värde för tråden än ditt senaste svar.
Till TS: Kontakten du håller i är definitivt en SATA eller en ATA.
Ge mig detaljer om den datortyp den kommer ifrån- samt är ämnad att kopplas in på, så kan jag utveckla mina problemlösarfunktioner till något som du har aktiv använding av.
Citat:
Ursprungligen postat av annanmedlem
20 pin IDC verkar ju närmast
Det finns inga nu levande datorer som har den konfigurationen på pins.
Senast redigerad av Trolltestet 2016-03-12 kl. 05:30.
Får jag å TS vägnar genast be dig att knulla din egen mamma?
Det skulle ha högre värde för tråden än ditt senaste svar.
Till TS: Kontakten du håller i är definitivt en SATA eller en ATA.
Ge mig detaljer om den datortyp den kommer ifrån- samt är ämnad att kopplas in på, så kan jag utveckla mina problemlösarfunktioner till något som du har aktiv använding av.
Det finns inga nu levande datorer som har den konfigurationen på pins.
Dina väldigt unika problemlösarfunktioner behöver vi inte i tråden. SATA-kontakt??????
1'a och tredje bilden i TS liknar definitivt en SATA, men jag kan hålla med om att mittenbilden inte gör det.
Jag ber om ursäkt.
Kom igen nu.
Ingen av bilderna är ens i närheten av att på något sätt likna en SATA-kontakt hur mycket man än försöker.
Det är snarare tvärt om att det är så långt ifrån en SATA-kontakt man någonsin kan komma.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!