2016-06-23, 12:21
Medlem
Han måste äta mer. Han för klen för att kunna lyfta sitt spel ytterligare ett steg. Käsespätzle rekommenderas av Edward Blom för optimal viktuppgång.
Citera
2016-06-23, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JWModeraterna
Han måste äta mer. Han för klen för att kunna lyfta sitt spel ytterligare ett steg. Käsespätzle rekommenderas av Edward Blom för optimal viktuppgång.

han va inte bra men vem fan va bra i sverige??? Nu får han en säsong mot bra motstånd i bundesliga
Citera
2016-06-23, 13:22
Medlem
Luktar lite Elm om denna Forsberg. Bra i sitt klubblag men usel i landslaget.
Citera
2016-06-23, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender

Ta det lugnt, han gjorde ett dåligt EM. Gör det han till en dålig spelare generellt?
Han gjorde bra ifrån sig i landslaget innan EM.
Citera
2016-06-23, 19:32
Medlem
Citat:
Är det en förbannelse över tröja nummer 6 månne? Nej, men jag tror att Forsberg kommer bli bra, riktigt bra. Ett halvdant EM kommer inte stoppa honom.
Citera
2016-07-03, 13:11
Medlem
Inte ett steg rätt tog han i EM. Ett riktigt praktfiasko.

Jag var väldigt skeptiskt till honom och hans beundrare när han spelade i Malmö och i synnerhet när han gick till Leipzig. Men nu under våren så blev jag faktiskt lite imponerad över hur han hade utvecklats.

Fast nu i EM tycker jag han visade att han inte räcker till, inte som det är i dagsläget i alla fall. Förhoppningsvis så fortsätter han att utvecklas och tar lärdom av detta EM.
Citera
2016-07-03, 13:34
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungCharles2
han va inte bra men vem fan va bra i sverige??? Nu får han en säsong mot bra motstånd i bundesliga
Hans styrka är väl hans tydliga utvecklingskurva. Först ordinarie i Malmö, sedan i Leipzig, sedan i landslaget. En bra säsong i bundesliga kan göra mycket för hans utvecklingskurva.
Citera
2016-07-03, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Inte ett steg rätt tog han i EM. Ett riktigt praktfiasko.

Jag var väldigt skeptiskt till honom och hans beundrare när han spelade i Malmö och i synnerhet när han gick till Leipzig. Men nu under våren så blev jag faktiskt lite imponerad över hur han hade utvecklats.

Fast nu i EM tycker jag han visade att han inte räcker till, inte som det är i dagsläget i alla fall. Förhoppningsvis så fortsätter han att utvecklas och tar lärdom av detta EM.

Han var lika sopig i MFF när dom spela i CL. Det är precis som han blir en osynlig sopa så fort nivån höjs ett snäpp.
Citera
2016-07-04, 10:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av syndanormen
Han var lika sopig i MFF när dom spela i CL. Det är precis som han blir en osynlig sopa så fort nivån höjs ett snäpp.
Ja då har han ju valt ännu mer rätt han maxar ju lönen i leipzig. Att han va kass och osynlig i em e ju knappast unikt sverige va ju värdelöst. Mest uppseendeväckande var väl i vanlig ordning zlatans uttalanden i pressen för på planen gjorde z inte ett skit. Liye kul att värdelösa durmaz körde arroganta stilrn mot journalister med
Citera
2016-07-04, 19:29
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Usel i landslaget? Började du kolla på fotboll för en månad sen ungefär?
Citera
2016-08-04, 11:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Usel i landslaget? Började du kolla på fotboll för en månad sen ungefär?
Han har varit bra i typ tre matcher max varav en var mot ett B-betonat Wales i en träningsmatch.
Citera
2016-08-04, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syndanormen
Han har varit bra i typ tre matcher max varav en var mot ett B-betonat Wales i en träningsmatch.
Tror att han menade att Elm knappast varit usel i landslaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in