• 1
  • 2
2016-03-09, 17:30
Medlem
http://www.bt.se/boras/hogg-anstalld...skyddstillsyn/

Citat:
Kvinnan som blev utsatt befann sig i köket hemma hos brukaren när händelsen inträffade. Plötsligt stormade boråsaren in med en stor machete i handen och högg offret i nacken. Kvinnan fick ett djupt sår och tvingades sy på sjukhuset.

Någon som har mer information?
Citera
2016-03-12, 03:09
Medlem
khattuggares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silfverstrand
http://www.bt.se/boras/hogg-anstalld...skyddstillsyn/

Någon som har mer information?

skall tydligen vara någon slags transvestit som dömts.. återkommer till veckan med mer info
Citera
2016-03-14, 14:48
Medlem
khattuggares avatar
FUP: https://minfil.org/E2aamabbba/papadopoulos_fup.pdf
Citera
2016-03-14, 15:04
Medlem
Bollregs avatar
Alexander Helena Papadopoulos

Intressant att folk envisas med att kalla alexander för sofia och hon.

Själv säger alexander i förhöret:
Citat:
Jag är man, och ibland blir det lite för mycket, och då smällde det.

Jävla förvirrande...

Från en annan kväll när miss alexander misshandlade en polis.
Citat:
Jag var på stan och jag var stupfull och följde med en kille hem, han frågade om jag ville ha
whisky, och sen var allt svart. Sen vaknade jag fastspänd på psyket.

Senast redigerad av Bollreg 2016-03-14 kl. 15:19.
Citera
2016-03-14, 15:21
Medlem
encephalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollreg
Alexander Helena Papadopoulos

Intressant att folk envisas med att kalla alexander för sofia och hon.

Själv säger alexander i förhöret:

Jävla förvirrande...
Ja, herrejävlar vilket förvirrande FUP.

"Emelies sambo har också tidigare arbetat som personlig assistent till Alexander. Han har berättat att en gång när Alexander var arg skar hon med en kniv i en dörr i lägenheten."

Kan det vara ett medvetet drag av Alexander/Sofia att skapa förvirring i domstolen? Antagligen inte.. Hela protokollet visar ju dock hur absurt hen-Sverige blivit.
Citera
2016-03-14, 15:23
Medlem
encephalizations avatar
Handlar det om en kvinna som tror sig vara man eller en man som tror sig vara kvinna? Något rörigt men tippar på det första alternativet..

"Enligt Emelie så verkar det som att Sofia stör sig på att hon är kvinna eftersom att hon vill vara man."
Citera
2016-03-14, 15:35
Medlem
Bollregs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av encephalization
Handlar det om en kvinna som tror sig vara man eller en man som tror sig vara kvinna? Något rörigt men tippar på det första alternativet..

"Enligt Emelie så verkar det som att Sofia stör sig på att hon är kvinna eftersom att hon vill vara man."

Personnummret visar att det är en kvinna, så tydligen är det en kvinna som vill vara man,
så då blir FUP lite mer förståelig. Jag utgick från att det var en bög vilket det tydligen inte är, det är en flata.

Guldstjärna till den som hittar hennes facebook. Den lär ju vara fylld med underhållande bilder.

Företaget är inte aktivt längre: http://www.ratsit.se/810424YALZ-PAPA...S%2c_ALEXANDER
Senast redigerad av Bollreg 2016-03-14 kl. 15:41.
Citera
2016-03-14, 15:56
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Personnummret visar att det är en kvinna, så tydligen är det en kvinna som vill vara man,
så då blir FUP lite mer förståelig. Jag utgick från att det var en bög vilket det tydligen inte är, det är en flata.

Guldstjärna till den som hittar hennes facebook. Den lär ju vara fylld med underhållande bilder.

Företaget är inte aktivt längre: http://www.ratsit.se/810424YALZ-PAPA...S%2c_ALEXANDER
Vadå flata. Så fungerar det inte.

Onödigt att lägga ut denna fup. Den innehöll inte ens något underhållande. Det är en psykiskt sjuk tjej som fått ett utbrott, men ingen blev allvarligt skadad.
I fup nämns sviterna av en gammal skallskada från en bilolycka, eventuellt var det då hennes hjärna blev omskakad så att den nu tror sig ha fel kön. Om du läser kan hon knappt förklara varför hon blev arg, hennes verklighet är uppenbarligen inte särskilt lätt att leva i. Tror du den sortens människa har en rolig facebook?

Borås Tidning skriver "brukaren", "boråsaren" och "machete" så att läsarna får intrycket att en tokig bög löpt amok. Verkar vara en riktig skräpblaska!
Senast redigerad av Finisterre 2016-03-14 kl. 15:58.
Citera
2016-03-14, 16:10
Medlem
Bollregs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finisterre
Vadå flata. Så fungerar det inte.

Onödigt att lägga ut denna fup. Den innehöll inte ens något underhållande. Det är en psykiskt sjuk tjej som fått ett utbrott, men ingen blev allvarligt skadad.
I fup nämns sviterna av en gammal skallskada från en bilolycka, eventuellt var det då hennes hjärna blev omskakad så att den nu tror sig ha fel kön. Om du läser kan hon knappt förklara varför hon blev arg, hennes verklighet är uppenbarligen inte särskilt lätt att leva i. Tror du den sortens människa har en rolig facebook?

Efter att ha hittat hennes facebook, måste jag hålla med dig.
Senast redigerad av Bollreg 2016-03-14 kl. 16:16.
Citera
2016-03-17, 22:56
Medlem
Den här historien är tragisk.

Men nån som reagera på fotot på Polisens såkallade fläskläpp??....
De där är ingen fläskläpp ja ser då inget alls.
Citera
2016-03-18, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaggig
Den här historien är tragisk.

Men nån som reagera på fotot på Polisens såkallade fläskläpp??....
De där är ingen fläskläpp ja ser då inget alls.

Får ta tebax de där om tragiskt,läser man igenom "Alexanders" facebook så får man en helt annan bild än de hon gav sken av i förhör.
enligt mamma som skriver i dotterns facebook så är hon oskyldigt dömd då inget Dna hittades??
denna historia luktar skunk.
Alexander verkar må hur bra som helst nuförtiden bye the way

Luktar Assistansfusk lång väg.
Detta borde fan undersökas närmare av FK då "Alexander" verkar ha tllfrisknat ordentligt mycket efter Domen.

Dom verkar bosatt sig i Grekland för svenska skattebetalares pengar.
Senast redigerad av Gaggig 2016-03-18 kl. 00:11.
Citera
2016-03-18, 00:30
Medlem
Citat:
Efter att ha hittat hennes facebook, måste jag hålla med dig.

Vilken läste du?hon har 2.

Den gamla svamlar hon o den är.gammal ca 4år

Läs den nya,intressant att mamman nu ger sig in i saken o säger att hon e oskyldigt dömd??

Nån som kan fixa Domen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in