• 1
  • 2
2016-03-08, 17:23
Medlem
SigmenFloyds avatar
Börjar tröttna lite på detta fenomen.

Jag håller på för länge och kramar kukjäveln för hårt. Får skavsår som kräver en runkfri vecka för att läka bort, och det är inte helt kul att vänta ut den veckan.

Bara jag som har detta problem?
Hur gör ni andra för att mildra eländet?
Citera
2016-03-08, 17:37
Medlem
3487s avatar
Detta har hänt mig ett par gånger också. Försök att inte köra lika hårt och våldsamt, det kan dock ta lite längre tid men man får inga skavsår i alla fall.
Citera
2016-03-08, 17:48
Bannlyst
Jag brukar köra rulla tumme runt ollonet tekniken ibland också det är rätt skönt fast då får man typ bara stånd i slutet precis innan sperman kommer har du inte testat det ts?
Citera
2016-03-08, 19:37
Medlem
Kanske pga torr hud?? Om du märker att du får torr hud släng på lite hudkräm. Funkar för mig
Citera
2016-03-08, 19:41
Medlem
Swe1227s avatar
Fortsätt med en gång i veckan, bara fördelar
Citera
2016-03-08, 20:11
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3487
Detta har hänt mig ett par gånger också. Försök att inte köra lika hårt och våldsamt, det kan dock ta lite längre tid men man får inga skavsår i alla fall.

Tror inte det funkar för mig. Måste ha rejält tryck och visst våld för att komma.

Citat:
Ursprungligen postat av Sibboratorn
Jag brukar köra rulla tumme runt ollonet tekniken ibland också det är rätt skönt fast då får man typ bara stånd i slutet precis innan sperman kommer har du inte testat det ts?

Ja, har testat men jag tror jag har för lite känsel. Det ger liksom inget.

Citat:
Ursprungligen postat av Jaimolnet
Kanske pga torr hud?? Om du märker att du får torr hud släng på lite hudkräm. Funkar för mig

Ja, det brukar bli värre på vintern pga torrare hud, tror denna lösning kan hjälpa. Ska testa!

Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Fortsätt med en gång i veckan, bara fördelar

Huga, vilken terror! Där säger jag stopp direkt!
Citera
2016-03-08, 21:18
Medlem
bockyboats avatar
Köp kokosolja på ICA och använd det som glidmedel, det borde minska friktionen rejält samtidigt som det är väldigt naturligt och därför inte uttorkande. (Använd inte vanliga krämer!)
Citera
2016-03-08, 21:24
Medlem
GoFuckADucks avatar
Skaffa en blöt fitta och problemet är löst.
Citera
2016-03-08, 21:44
Medlem
ekzvs avatar
Kan du inte spotta på kuken eller använda glidmedel?
Citera
2016-03-09, 15:12
Medlem
Jag har också fått skavsår några gånger när jag hållt på för mycket. Nån gång tycker jag mig ha märkt ett samband med att jag var lite dammig/skitig (inte mycket, jag är ganska renlig!) och då torkar det väl ut huden.
Citera
2016-03-09, 19:18
Medlem
SigmenFloyds avatar
Nu är jag i den där perioden där smärtan försvunnit och skavsåren påbörjat sin läkningsprocess på allvar.

Då är det lätt att tänka att man nog klarar en snabbrunk utan att förvärra skadorna, men det är fel!

Får hålla ut en tre-fyra dagar till...
Citera
2016-03-10, 00:24
Bannlyst
Med stor risk att jag kommer att avsöja mig bodde jag i Umeå som student. Jag råkade ochså få samma problem som dig med att förhuden blev svår att vika bakot.

Jag ringde till sjukhuset, och .. vet ni vad. Tjejen som svarade i telefonen hade bott i samma studentkorre som jag. I samma korridor!

Vi hade ett långt snack, och hon var jättetrevlig! Det visade sig att hon hade bott i samma hus och våningsplan som jag faktiskt ringde i från. Jag ljuger inte!

Hon har bott i samma lägenhet som jag som jag ringde ifrån.

Men inse troligeheten att det slumpar sig så? När man ringer sjukvårdsupplysningen.

Det är verkligen en chans på på miljoner att det ska slumpa sig så.
Senast redigerad av Julia44 2016-03-10 kl. 00:39.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in