2016-04-02, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafiosos
Gick in vid runt 4. Frgan r om det nnu r vrt att g in n mer just nu?

Jag skulle bli frvnad om vi inte klipper 10:- i r. Ls p om bolaget och bilda dig en egen uppfattning, finns flera analyser i trden. Den senaste analysen p va finans r skriven av Oliver molse, han har bevisat att han r mycket skicklig.
2016-04-02, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
Jag skulle bli frvnad om vi inte klipper 10:- i r. Ls p om bolaget och bilda dig en egen uppfattning, finns flera analyser i trden. Den senaste analysen p va finans r skriven av Oliver molse, han har bevisat att han r mycket skicklig.

Jo har lst en del och r vl av samma uppfattning. Ser ju ljust ut och det man lst talar ju mycket fr fortsatt kning.
2016-04-04, 17:44
Medlem
sparvsylts avatar
Vilken jvla dag! Gick in p 4.9kr/st och den slutade p 5.95kr/st idag. +23.96% rusade den idag, andra starkast p "dagens vinnare-listan" hos Avanza, riktigt njd med mitt kp helt enkelt!

Mvh
2016-04-04, 23:24
Medlem
sparvsylts avatar
Vad tror ni om att g in ytterligare p onsdagen? Har en knsla av att vi kommer f se en liten inbromsning/backning imorgon p.g.a. dagens bloom s onsdagen kanske blir sista chansen att kpa in sig till ett hyggligt pris innan delrsrapporten?
2016-04-04, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sparvsylt
Vilken jvla dag! Gick in p 4.9kr/st och den slutade p 5.95kr/st idag. +23.96% rusade den idag, andra starkast p "dagens vinnare-listan" hos Avanza, riktigt njd med mitt kp helt enkelt!

Mvh
Halvbra dag
Gick in p 4,88kr och slde igen p 5,15kr. Med facit i hand skulle jag hngt kvar hela dan.
2016-04-05, 23:02
Medlem
Citat:
Vad tror ni om att g in ytterligare p onsdagen? Har en knsla av att vi kommer f se en liten inbromsning/backning imorgon p.g.a. dagens bloom s onsdagen kanske blir sista chansen att kpa in sig till ett hyggligt pris innan delrsrapporten?
PM skulle kunna lika grna lkt ut idag och du skulle vara kvar p perrongen.

Det finns bra analyser av bolaget och jag tycker du ska frska knyta scken och frska bilda en egen uppfattning. Fr oavsett om jag sger kp eller slj eller avvakta p onsdag s kommer du end inte lyssna p mig.

Med detta sagt vill jag bertta min stndpunkt om bolaget.

Lgt vrderat bolag med mycket kompetent ledning och styrelse som har bakgrund frn spelmarknaden och framfrallt operativt arbete dr de r verksamma.

Kommande licenser och kommande etableringar i andra lnder r lovande.

Tror p en kning denna mnad ytterligare
2016-04-07, 11:05
Medlem
sparvsylts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CI1908
PM skulle kunna lika grna lkt ut idag och du skulle vara kvar p perrongen.

Det finns bra analyser av bolaget och jag tycker du ska frska knyta scken och frska bilda en egen uppfattning. Fr oavsett om jag sger kp eller slj eller avvakta p onsdag s kommer du end inte lyssna p mig.

Med detta sagt vill jag bertta min stndpunkt om bolaget.

Lgt vrderat bolag med mycket kompetent ledning och styrelse som har bakgrund frn spelmarknaden och framfrallt operativt arbete dr de r verksamma.

Kommande licenser och kommande etableringar i andra lnder r lovande.

Tror p en kning denna mnad ytterligare
Kpte in mig lite vl dyrt igr p 5.50kr och ytterligare idag p 5.10kr, gavet just nu r fr mig 5.18kr/st. Nu vntar jag med att kpa ytterligare och vntar p en uppgng.
2016-04-07, 13:16
Medlem
KloBengans avatar
Citat:
Kpte in mig lite vl dyrt igr p 5.50kr och ytterligare idag p 5.10kr, gavet just nu r fr mig 5.18kr/st. Nu vntar jag med att kpa ytterligare och vntar p en uppgng.

Fyllde ocks p igr. Fick mina till 5.4kr, vilket knns helt okej.

Verkar vara en del som ftt lite panik igr ver rekylen, och sljer av fr att realisera den vinst de gjort hittills. Stora sljposter som legat ute.

Men det r bara att sitta still i bten och invnta rapporten.
2016-04-18, 13:59
Medlem
Stratakastas avatar
rsstmma idag, leder detta till en kurs uppgng?

Edit: rsstmman r 17:de maj, jag snackar bara skit...
Senast redigerad av Stratakasta 2016-04-18 kl. 14:52.
2016-04-18, 14:26
Medlem
sparvsylts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stratakasta
rsstmma idag, leder detta till en kurs uppgng?
Mste inte leda till det men hittils har det varit fin kning nu efter lunch. Rapporten den 12e maj r nog det som fr den att uppvrderas mest.
2016-04-20, 18:10
Medlem
Jag har ju stuckit ut hakan och sagt att vi kommer passera 10:- i r.
Vad tror ni vilket kvartal?
2016-04-25, 16:10
Medlem
Cherry har fattat beslut om handelsstopp i samrd med Aktietorget.

Kan Nordic Leisure ha nt med detta att gra? Betsson?
Blir intressant att hra varfr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in