2016-04-02, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafiosos
Gick in vid runt 4. Frågan är om det ännu är värt att gå in än mer just nu?

Jag skulle bli förvånad om vi inte klipper 10:- i år. Läs på om bolaget och bilda dig en egen uppfattning, finns flera analyser i tråden. Den senaste analysen på va finans är skriven av Oliver molse, han har bevisat att han är mycket skicklig.
2016-04-02, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
Jag skulle bli förvånad om vi inte klipper 10:- i år. Läs på om bolaget och bilda dig en egen uppfattning, finns flera analyser i tråden. Den senaste analysen på va finans är skriven av Oliver molse, han har bevisat att han är mycket skicklig.

Jo har läst en del och är väl av samma uppfattning. Ser ju ljust ut och det man läst talar ju mycket för fortsatt ökning.
2016-04-04, 17:44
Medlem
sparvsylts avatar
Vilken jävla dag! Gick in på 4.9kr/st och den slutade på 5.95kr/st idag. +23.96% rusade den idag, andra starkast på "dagens vinnare-listan" hos Avanza, riktigt nöjd med mitt köp helt enkelt!

Mvh
2016-04-04, 23:24
Medlem
sparvsylts avatar
Vad tror ni om att gå in ytterligare på onsdagen? Har en känsla av att vi kommer få se en liten inbromsning/backning imorgon p.g.a. dagens bloom så onsdagen kanske blir sista chansen att köpa in sig till ett hyggligt pris innan delårsrapporten?
2016-04-04, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sparvsylt
Vilken jävla dag! Gick in på 4.9kr/st och den slutade på 5.95kr/st idag. +23.96% rusade den idag, andra starkast på "dagens vinnare-listan" hos Avanza, riktigt nöjd med mitt köp helt enkelt!

Mvh
Halvbra dag
Gick in på 4,88kr och sålde igen på 5,15kr. Med facit i hand skulle jag hängt kvar hela dan.
2016-04-05, 23:02
Medlem
Citat:
Vad tror ni om att gå in ytterligare på onsdagen? Har en känsla av att vi kommer få se en liten inbromsning/backning imorgon p.g.a. dagens bloom så onsdagen kanske blir sista chansen att köpa in sig till ett hyggligt pris innan delårsrapporten?
PM skulle kunna lika gärna läkt ut idag och du skulle vara kvar på perrongen.

Det finns bra analyser av bolaget och jag tycker du ska försöka knyta säcken och försöka bilda en egen uppfattning. För oavsett om jag säger köp eller sälj eller avvakta på onsdag så kommer du endå inte lyssna på mig.

Med detta sagt vill jag berätta min ståndpunkt om bolaget.

Lågt värderat bolag med mycket kompetent ledning och styrelse som har bakgrund från spelmarknaden och framförallt operativt arbete där de är verksamma.

Kommande licenser och kommande etableringar i andra länder är lovande.

Tror på en ökning denna månad ytterligare
2016-04-07, 11:05
Medlem
sparvsylts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CI1908
PM skulle kunna lika gärna läkt ut idag och du skulle vara kvar på perrongen.

Det finns bra analyser av bolaget och jag tycker du ska försöka knyta säcken och försöka bilda en egen uppfattning. För oavsett om jag säger köp eller sälj eller avvakta på onsdag så kommer du endå inte lyssna på mig.

Med detta sagt vill jag berätta min ståndpunkt om bolaget.

Lågt värderat bolag med mycket kompetent ledning och styrelse som har bakgrund från spelmarknaden och framförallt operativt arbete där de är verksamma.

Kommande licenser och kommande etableringar i andra länder är lovande.

Tror på en ökning denna månad ytterligare
Köpte in mig lite väl dyrt igår på 5.50kr och ytterligare idag på 5.10kr, gavet just nu är för mig 5.18kr/st. Nu väntar jag med att köpa ytterligare och väntar på en uppgång.
2016-04-07, 13:16
Medlem
KloBengans avatar
Citat:
Köpte in mig lite väl dyrt igår på 5.50kr och ytterligare idag på 5.10kr, gavet just nu är för mig 5.18kr/st. Nu väntar jag med att köpa ytterligare och väntar på en uppgång.

Fyllde också på igår. Fick mina till 5.4kr, vilket känns helt okej.

Verkar vara en del som fått lite panik igår över rekylen, och säljer av för att realisera den vinst de gjort hittills. Stora säljposter som legat ute.

Men det är bara att sitta still i båten och invänta rapporten.
2016-04-18, 13:59
Medlem
Stratakastas avatar
Årsstämma idag, leder detta till en kurs uppgång?

Edit: årsstämman är 17:de maj, jag snackar bara skit...
Senast redigerad av Stratakasta 2016-04-18 kl. 14:52.
2016-04-18, 14:26
Medlem
sparvsylts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stratakasta
Årsstämma idag, leder detta till en kurs uppgång?
Måste inte leda till det men hittils har det varit fin ökning nu efter lunch. Rapporten den 12e maj är nog det som får den att uppvärderas mest.
2016-04-20, 18:10
Medlem
Jag har ju stuckit ut hakan och sagt att vi kommer passera 10:- i år.
Vad tror ni vilket kvartal?
2016-04-25, 16:10
Medlem
Cherry har fattat beslut om handelsstopp i samråd med Aktietorget.

Kan Nordic Leisure ha nåt med detta att göra? Betsson?
Blir intressant att höra varför.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in