Falk fick ju förlängt. Inte direkt nån som bidrar framåt. Det jag hört är att Holm ville ha en annan roll och att Växjö gav en lön vi inte ville matcha.
Jäklar, nu går det rykten om att någon stjärnspelare ska till Djurgården, rykten på fb och dif forumet!
Hoppas det stämmer iaf
(Inget namn alls skrivet)
Jäklar, nu går det rykten om att någon stjärnspelare ska till Djurgården, rykten på fb och dif forumet!
Hoppas det stämmer iaf
(Inget namn alls skrivet)
Bergfors kanske? Eller rör det sig om något ännu bättre. Känns inte orimligt att Djurgården letar klasspelare i varje fall med tanke på hur många som kan (kommer?) försvinna.
Annars hoppas ju jag lite smått på att Wandell ska locka med sig just nämnda Bergfors till Örebro!
Det där facebookforumet är fan inget att dra växlar över. Häromdagen så var det nån som tyckte vi skulle värva Hampus Lindholm. Och varannat inlägg är typ att Cehlin ska hem fast han har kontrakt över nästa säsong.
Men klart vi kommer värva någon etablerad för förstakedjan om vi tappar alla de det ryktas om.
Senast redigerad av JoshTee 2016-03-23 kl. 23:15.
väldigt lugnt hos Rögle än så länge. Hörs inte mycket, inte ens några rykten. Kan tänka mig att dom kommer att plocka upp en del j20-spelare. Imponerande vinst mot brynäs förresten, måste väl svida en del att torska med 1-8 hemma, brynäs som enligt experterna ska vara Sveriges bästa juniorlag.
Victor Olofsson till Frölunda (tungt tapp för Modo)
Adam Reiderborn lämnar Modo, förmodligen är DIF nästa klubbadress.
Gustav Possler till SAIK/FHC.
Varför skulle Reideborn gå till DIF? Mantas och Tellan sitter på kontrakt över nästa säsong också, skulle någon av dem försvinna har vi Sveriges bästa junior i Linus Söderström. Plockar Jocke in Reideborn och skiter i Söderström kan han dra rakt åt helvete.
Varför skulle Reideborn gå till DIF? Mantas och Tellan sitter på kontrakt över nästa säsong också, skulle någon av dem försvinna har vi Sveriges bästa junior i Linus Söderström. Plockar Jocke in Reideborn och skiter i Söderström kan han dra rakt åt helvete.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!