2016-03-23, 16:46
Medlem
Cloudriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Falk fick ju förlängt. Inte direkt nån som bidrar framåt. Det jag hört är att Holm ville ha en annan roll och att Växjö gav en lön vi inte ville matcha.

Vi är och rycker i Emil Johansson. Hoppas!

Ge fan i Emil!
Citera
2016-03-23, 16:55
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudrider
Ge fan i Emil!

Annars snor väl Frölunda honom?
Citera
2016-03-23, 17:42
Medlem
Cloudriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Annars snor väl Frölunda honom?

Han ska stanna kvar i Hv. Men om inte, så ser jag hellre att han går till Frölunda än äckliga Dif.
Citera
2016-03-23, 18:21
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudrider
Han ska stanna kvar i Hv. Men om inte, så ser jag hellre att han går till Frölunda än äckliga Dif.

Jag vill att han går till mäktiga DIF!
Citera
2016-03-23, 22:41
Medlem
Jäklar, nu går det rykten om att någon stjärnspelare ska till Djurgården, rykten på fb och dif forumet!
Hoppas det stämmer iaf
(Inget namn alls skrivet)
Citera
2016-03-23, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hueaa
Jäklar, nu går det rykten om att någon stjärnspelare ska till Djurgården, rykten på fb och dif forumet!
Hoppas det stämmer iaf
(Inget namn alls skrivet)

Bergfors kanske? Eller rör det sig om något ännu bättre. Känns inte orimligt att Djurgården letar klasspelare i varje fall med tanke på hur många som kan (kommer?) försvinna.

Annars hoppas ju jag lite smått på att Wandell ska locka med sig just nämnda Bergfors till Örebro!
Citera
2016-03-23, 23:13
Medlem
JoshTees avatar
Det där facebookforumet är fan inget att dra växlar över. Häromdagen så var det nån som tyckte vi skulle värva Hampus Lindholm. Och varannat inlägg är typ att Cehlin ska hem fast han har kontrakt över nästa säsong.

Men klart vi kommer värva någon etablerad för förstakedjan om vi tappar alla de det ryktas om.
Senast redigerad av JoshTee 2016-03-23 kl. 23:15.
Citera
2016-03-24, 00:40
Medlem
Sondell fick väl lämna Schweiz så det är ju en offensiv back på marknaden. Örebro och Rögle kan väl vara och rycka i honom?

Bröderna Thorell i BIK Karlskoga har ju gjort en bra säsong och kanske kan vara något för lag på nedre halvan i SHL?

Läste på MrMadhawk att Brithén kan vara aktuell för Rögle igen. Någon som vet mer om detta?
Citera
2016-03-24, 09:08
Medlem
väldigt lugnt hos Rögle än så länge. Hörs inte mycket, inte ens några rykten. Kan tänka mig att dom kommer att plocka upp en del j20-spelare. Imponerande vinst mot brynäs förresten, måste väl svida en del att torska med 1-8 hemma, brynäs som enligt experterna ska vara Sveriges bästa juniorlag.
Citera
2016-03-24, 10:52
Medlem
abcdefghijklmnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drabek
Victor Olofsson till Frölunda (tungt tapp för Modo)
Adam Reiderborn lämnar Modo, förmodligen är DIF nästa klubbadress.
Gustav Possler till SAIK/FHC.
Varför skulle Reideborn gå till DIF? Mantas och Tellan sitter på kontrakt över nästa säsong också, skulle någon av dem försvinna har vi Sveriges bästa junior i Linus Söderström. Plockar Jocke in Reideborn och skiter i Söderström kan han dra rakt åt helvete.
Citera
2016-03-24, 12:30
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abcdefghijklmno
Varför skulle Reideborn gå till DIF? Mantas och Tellan sitter på kontrakt över nästa säsong också, skulle någon av dem försvinna har vi Sveriges bästa junior i Linus Söderström. Plockar Jocke in Reideborn och skiter i Söderström kan han dra rakt åt helvete.
Sveriges bästa junior? Jomenvisst....
Citera
2016-03-24, 13:16
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Sveriges bästa junior? Jomenvisst....

Är väl AIK som har "Sveriges bästa junior"?

Robin Kovacs, guldgallret 2 år i rad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in